GuidZP400 |
3eab7923-1862-4e88-9594-73c9866c1af9
|
Biuletyn |
584743-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 310 703
|
Zamawiajacy fax |
815 310 748
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wsa.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.wsa.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzki Sąd Administarcyjny w Lublinie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż klimatyzatorów dla WSA w Lublinie
|
Numer referencyjny |
Prez.Adm.241.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatorów związanych z realizacją instalacji klimatyzacji w 27 pomieszczeniach biurowych WSA w Lublinie opartej na systemie VRV. Urządzenia wewnętrzne połączone będą z dwoma centralnymi jednostkami zewnętrznymi zlokalizowanymi na dachu budynku (należy wykonać konstrukcję wsporczą) rurociągami z miedzi chłodniczej poprzez specjalny układ trójników systemowych VRV. Projektowane są dwa systemy VRV, pierwszy obsługujący pomieszczenia na I i II piętrze oraz drugi obsługujący pomieszczenia na III i IV piętrze. Oba systemy VRV muszą zostać połączone z bramką BACnet i zintegrowane z istniejącym systemem BMS. W celu integracji budowanego systemu klimatyzacji, należy zmodyfikować istniejący systemem BMS opartym na platformie Andover Continuum w zakresie: (grafik, programów, logów, alarmów, harmonogramów). Szczegółowy opis przedmiotu zawierają załączniki 8,9,10,11 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny certyfikat dla przedsiębiorców, wskazany w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2158) upoważniający firmę do montażu, uruchomienia oraz serwisu wskazanych w ofercie urządzeń klimatyzacyjnych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony:
a)jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum 2 zamówienia, polegające na dostawie, montażu urządzeń klimatyzacyjnych w budynku użyteczności publicznej, każda o wartości brutto minimum 300.000,00 PLN,
b)jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (wykaz osób) spełniającymi kryteria określone w pkt. III.3 SIWZ, zapewniającymi realizację niniejszego zamówienia
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Wykonawca składa zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu dla przedsiębiorców, o którym mowa w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. (Dz. Urz. UE L 335 z 3 kwietnia 2008 r. str. 3), zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2158) upoważniający firmę do montażu, uruchomienia oraz serwisu wskazanych w ofercie urządzeń klimatyzacyjnych,
2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (na załączniku nr 7 do SIWZ),
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (na załączniku nr 5 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|