GuidZP400 |
fe2a6baf-2d0d-4eda-90e5-ad60d55b0492
|
Biuletyn |
585397-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu
|
Regon |
79067300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
12-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 425 47 00
|
Zamawiajacy fax |
87 425 47 01
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@powiat.pisz.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.pisz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat.pisz.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat.pisz.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://powiat-pisz.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi skanowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Piszu oraz włączenie dokumentów do systemu Ośrodek
|
Numer referencyjny |
Or.272.1.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi skanowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Piszu oraz włączenie dokumentów do systemu Ośrodek.
2. Szczegółowy opis zamówienia
a) Ilość operatów do zeskanowania: około 4200
Ilość kart A4 – około 82 200
A3 – około 7 100
b) Wpasowanie w system Ewmapa i włączenie do systemu Ośrodek map klasyfikacyjnych
– ilość około 370 skala 1 : 5000 format A1
c) Zeskanowanie i wpasowanie w system Ewmapa oraz włączenie do systemu Ośrodek map klasyfikacyjnych uzupełniających
- ilość około 360 skala 1 : 5000 format A1
d) Zeskanowanie i wpasowanie w system Ewmapa oraz włączenie do systemu Ośrodek map glebowo-rolniczych
- ilość około 300 skala 1 : 5000 format A1
e) Zeskanowanie i wpasowanie w system Ewmapa oraz włączenie do systemu Ośrodek pierworysów regulacyjnych, pierworysów z nowego pomiaru oraz zarysów pomiarowych dla 130 obrębów geodezyjnych
- ilość około 1000 skala 1 : 5000 format A1
f) Przeszkolenie pracowników PODGiK w Piszu w zakresie skanowania dokumentacji i włączania do systemu Ośrodek;
g) Podłączenie w systemie Ośrodek starych dokumentacji (regulacja, nowy pomiar itp.) do odpowiednich działek w zakresie działkowym;
h) Należy pobrać i zeskanować oraz włączyć do systemu Ośrodek wszystkie operaty, które wpłynęły do PODGiK w Piszu do 15.12.2020.
W przypadku formatu większego od A4 ilość stron ustala się odpowiednio do wielokrotności formatu A4.
Ilość dokumentów do zaimplementowania do systemu OŚRODEK musi odpowiadać liczbie zeskanowanego materiału.
Wykonanie kopii dokumentów w postaci plików komputerowych zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w realizacji zamówienia, tj. osoby wymienione przez Wykonawcę w dział XVII.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań i rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 7).
|
Cpv glowny przedmiot |
72312100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wiedzą i doświadczeniem oraz dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Spełniający warunki udziału w postępowaniu zostanie oceniony Wykonawca, który:
1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
a) co najmniej dwie (2) usługi (2 zamówienia) skanowania wraz z implementacją danych do systemów obowiązujących w ODGK, z których każda była o wartości nie mniejszej niż 20 000,00zł brutto.
2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną (1) osobą, zatrudnioną na umowę o pracę w pełnym wymiarze, w rozumieniu ustawy – Kodeks pracy, posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa
w art. 43 pkt 1, 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020r. poz. 276).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) dokumentów wymienionych w pkt 1) dotyczących również innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 3 pkt 1) SIWZ, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ),
2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
3) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę,
4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
5) wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (jeżeli dotyczy).
6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej i na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w szczególności w zakresie:
1) Zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, na skutek zdarzeń losowych, śmierci, choroby, zmian kadrowo-personalnych, rezygnacji, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 3 dni, gdy uprawnienia wskazanych osób będą spełniały warunki określone w SIWZ.
2) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy (odpowiednie przedłużenie o czas niezbędny do należytego jej wykonania) oraz terminów pośrednich z przyczyn:
a) niezależnych od Zamawiającego
b) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron Umowy,
c) siły wyższej lub zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne,
2. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
3. Przez siłę wyższą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie, a która ma wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne.
4. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o wszelkich zmianach w zakresie formy organizacyjno-prawnej prowadzonej przez siebie działalności.
5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę do dokonania zmian umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-09-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|