sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586289-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załączniku nr 1 i 2 do SIWZ
1. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Miejsce wykonania zamówienia:
1) Dostawy asortymentu będą realizowane w następujący sposób:
a) w przypadku asortymentu dla załogi statku Baltica oraz pracowników Akwarium Gdyńskiego (al. Jana Pawła II nr 1, 81-321 Gdynia) i pracowników MIR-PIB w Gdyni (ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia) Zamawiający odbierał będzie towar bezpośrednio od Wykonawcy przez upoważnionych pracowników, którym przysługuje odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pracownikom Zamawiającego możliwość przymierzenia odzieży i obuwia w wygodnym i bezpiecznym miejscu. Maksymalna odległość miejsca odbioru odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej nie może być większa niż 5 km od ul. Kołłątaja 1 w Gdyni.
b) w przypadku asortymentu dla Stacji Badawczej w Świnoujściu (Plac Słowiański 11, 72-600 Świnoujście) oraz Zakładu Sortowania i Oznaczania Planktonu w Szczecinie (ul. Kazimierza Królewicza 4, pawilon E71-550 Szczecin.) Wykonawca prześle zamówiony asortyment przesyłką kurierską na wskazany w zamówieniu adres na własny koszt,
c) w przypadku dostaw akcesoriów i rękawic roboczych Wykonawca prześle zamówiony asortyment przesyłką kurierską na wskazany w zamówieniu adres na własny koszt (MIR-PIB lub Akwarium Gdyńskie lub ZSiOP Szczecin lub SW Świnoujście),
2) Usługa prania będzie realizowana w następujący sposób:
a) W przypadku usługi prania odzieży zabrudzonej chemicznie Wykonawca odbierze stosowną partię odzieży od Zamawiającego (MIR- PIB, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia), a potem odeśle ją na wskazany w zleceniu adres na własny koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abd1782f-582e-49ef-8abd-2826f2447eed
Biuletyn 586289-N-2020
Zamawiajacy nazwa Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 14473300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kołłątaja
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-332
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7356100, 7356105, 7356108
Zamawiajacy fax 587 356 110
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowoy Instytut Badawczy
Dostep dokumentow zamowienia https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl .
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl .
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl .
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej - Oferty należy złożyć do dnia 29.09.2020 r. do godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego w Gdyni 81-332 przy ul. Kołłątaja 1 w Sekcji Zamówień Publicznych i Przetargów pok. nr 514 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Numer referencyjny PN/28/FZP/FG/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załączniku nr 1 i 2 do SIWZ 1. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Miejsce wykonania zamówienia: 1) Dostawy asortymentu będą realizowane w następujący sposób: a) w przypadku asortymentu dla załogi statku Baltica oraz pracowników Akwarium Gdyńskiego (al. Jana Pawła II nr 1, 81-321 Gdynia) i pracowników MIR-PIB w Gdyni (ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia) Zamawiający odbierał będzie towar bezpośrednio od Wykonawcy przez upoważnionych pracowników, którym przysługuje odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pracownikom Zamawiającego możliwość przymierzenia odzieży i obuwia w wygodnym i bezpiecznym miejscu. Maksymalna odległość miejsca odbioru odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej nie może być większa niż 5 km od ul. Kołłątaja 1 w Gdyni. b) w przypadku asortymentu dla Stacji Badawczej w Świnoujściu (Plac Słowiański 11, 72-600 Świnoujście) oraz Zakładu Sortowania i Oznaczania Planktonu w Szczecinie (ul. Kazimierza Królewicza 4, pawilon E71-550 Szczecin.) Wykonawca prześle zamówiony asortyment przesyłką kurierską na wskazany w zamówieniu adres na własny koszt, c) w przypadku dostaw akcesoriów i rękawic roboczych Wykonawca prześle zamówiony asortyment przesyłką kurierską na wskazany w zamówieniu adres na własny koszt (MIR-PIB lub Akwarium Gdyńskie lub ZSiOP Szczecin lub SW Świnoujście), 2) Usługa prania będzie realizowana w następujący sposób: a) W przypadku usługi prania odzieży zabrudzonej chemicznie Wykonawca odbierze stosowną partię odzieży od Zamawiającego (MIR- PIB, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia), a potem odeśle ją na wskazany w zleceniu adres na własny koszt.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru w Załączniku nr 4 do SIWZ, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. d. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt VI ust. 1 pkt c) składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt d) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz składają wraz z ofertą pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w VI ust 1 pkt a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 4) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione 3. Na ofertę składają się: 1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 5, 2) wypełniony formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1, 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu - Załącznik nr 3, 4) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 5) dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej Specyfikacji.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości – 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millenium S.A. numer 45116022020000000061917907 podając w tytule „Wadium PN/28/FZP/FG/2020 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie” 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Morski Instytut Rybacki-Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Gdyni. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 7 i 8 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 7 i 8 poniżej. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 12. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: 1) W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów realizacji dostaw w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą rozumianą w szczególności jako nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego lub wstrzymanie dostaw przez producenta na skutek zaistnienia siły wyższej. W przypadku wystąpienia jednej z wymienionych okoliczności termin realizacji może ulec przesunięciu o czas trwania zdarzenia, 2) zmiany towaru na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji pod warunkiem nieprzekroczenia łącznej wartości umowy brutto, 3) zmiany numerów katalogowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) zmiany nazw handlowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, 5) zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w ramach poszczególnych pozycji, załącznika 2 w dostosowaniu do bieżącego zapotrzebowania pod warunkiem nieprzekroczenia wartości brutto umowy. 6) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem zachowania niezmienionej wartości wynagrodzenia netto, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 7) zmiana danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, 8) zmiana danych Zamawiającego, 9) zmiana osób nadzorujących realizację umowy, o których mowa w § 4 ust. 8. 10) zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, niezależnie od ich wartości, 11) inne zmiany przewidziane w ustawie Pzp. 2. W sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od zaistnienia okoliczności przedłoży wniosek o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)