GuidZP400 |
b90b8d52-32a1-440c-9dd1-0a1714ffd46c
|
Biuletyn |
586213-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań Jądrowych
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Andrzeja Sołtana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 16 04
|
Zamawiajacy fax |
22 273 16 53
|
Zamawiajacy email |
ncbj@ncbj.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ncbj.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ncbj.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ncbj.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymaga się złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowe Centrum Badań Jądrowych 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7 bud 28, pokój nr 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do sal wykładowo-konferencyjnych
|
Numer referencyjny |
IZP.270.89.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ze złożeniem mebli do sal wykładowo-konferencyjnych do Narodowego Centrum Badań Jądrowych. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz ich złożenie.
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę do Narodowego Centrum Badań Jądrowych ul. Pasteura 7, 02-093 Warszawa, dotyczy zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
- Formularzu cenowym A
- załączniku nr 5 do SIWZ – „Projekt umowy”
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zamówienie podstawowe, którego realizacja jest gwarantowana przez Zamawiającego. Zamówieniem podstawowym objęta jest dostawa i złożenie mebli o parametrach technicznych i eksploatacyjnych oraz w ilościach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
2) Zamówienie „prawo opcji”, którego realizacja nie jest gwarantowana przez Zamawiającego. Prawem opcji objęta jest dostawa i złożenie mebli o parametrach technicznych i eksploatacyjnych oraz w ilościach określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od potrzeb oraz uzyskania środków finansowych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji umowy.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odrębnego zamówienia poza stanowiącym zamówienie podstawowe. Zamówienie opcjonalne musi być świadczone na takich samych warunkach umowy jak zamówienie podstawowe. Zamówienie opcjonalne będzie udzielane w częściach.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 4 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania.
b) innych przerw w realizacji przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający zaistniałym przerwom,
c) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodująca konieczność dokonania zmian w Umowie,
2. Zmiany parametrów elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy.
3. Postanowienia pkt. 1b) lub 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|