GuidZP400 |
2cef9036-5a9a-4d13-9ef8-634a4237aa28
|
Biuletyn |
587161-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
|
Regon |
00017341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-629
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5617624,
|
Zamawiajacy fax |
22 8330724
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@sgsp.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sgsp.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.sgsp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgsp.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgsp.edu.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę przygotowaną i zaadresowaną jak w pkt. 16 SIWZ należy złożyć tylko w KANCELARII OGÓLNEJ SGSP w Warszawie pok.117 w budynku B Obiekt 02 – wejście od ul. Siemiradzkiego2.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 100 sztuk komputerów przenośnych typu laptop 2 w 1z ekranem dotykowym
|
Numer referencyjny |
PN 30/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego urządzeń komputerowych, tj. 100 sztuk fabrycznie nowych (nieużywanych) komputerów przenośnych typu laptop 2 w 1 z ekranem dotykowym, spełniających wymagania minimalne pod względem parametrów technicznych opisanych w SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych urządzeń, sprzętu oraz wyposażenia wspólnie stanowiących przedmiot zamówienia wraz z określeniem informacji o wielkości zamówienia, zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagane parametry”.
Wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 mają charakter wymagań minimalnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, wskazanych powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
2) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego informacji ,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ. Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej celem wykazania braku podstaw do wykluczenia mogą oni przedstawić dowody wykazujące, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca załączy oświadczenie do oferty, Zamawiający po zamieszczeniu informacji, o której mowa powyżej, wezwie Wykonawcę do potwierdzenia aktualności złożonego oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 3, podpunktach 1 – Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy tylko w okolicznościach i na warunkach,o których mowa w Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
par. 10 umowy:
Zmiana Umowy
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie w aneksie lub porozumieniu pod rygorem nieważności. Zmiany obowiązują, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie:
1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania w wyniku sukcesji uniwersalnej;
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy,
po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie, wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;
3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron winna udokumentować;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy;
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji;
9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
10)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
11) zmian koniecznych związanych z RODO;
12) w zakresie wysokości kar umownych, należności Stron, po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych
- z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie:
osób wskazanych w § 5 ust. 6 pkt 1 i 2, numerów telefonów, adresów, rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy w zakresie dotyczącym jej przedmiotu w następujących przypadkach:
1) zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, braku dostępności na rynku, zmiany parametrów technicznych lub zmiany nazwy handlowej dowolnego z elementów przedmiotu Umowy przez producenta w stosunku do określonego w SIWZ i ofercie Wykonawcy, dopuszcza się zamianę tego elementu na inny równoważny (tożsamy lub lepszy pod względem przeznaczenia, funkcjonalności, parametrów technicznych i wydajności), oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy oraz równoważności urządzeń obciąża Wykonawcę. Wykonawca będzie mógł zwrócić się do Zamawiającego o dokonanie zmian Umowy, po udokumentowaniu konieczności ich wprowadzenia. Przez dokumentowanie konieczności wprowadzenia zmian przez Wykonawcę należy rozumieć przedłożenie
w szczególności oświadczenia o zaprzestaniu produkcji, dostawy danego elementu przedmiotu Umowy przez jego wytwórcę lub dystrybutora, kalkulacji poniesionych kosztów, potwierdzonych stosownymi umowami, rachunkami, fakturami, dowodami zakupu urządzeń za cenę obowiązującą przed zaistnieniem przytoczonych w niniejszym punkcie okoliczności, oraz kalkulacji przewidywanych do poniesienia kosztów dostawy, wraz z otrzymanymi ofertami zakupu przy uwzględnieniu ceny obowiązującej po zaistnieniu przytoczonych w niniejszym punkcie okoliczności. Postanowienia punktu 1 nie mają zastosowania do nieterminowych dostaw, wykonanych przez Wykonawcę (z przekroczeniem terminów, o których mowa w § 4
ust. 1, § 6 ust. 5 pkt 5), pod warunkiem, że Wykonawca udowodni Zamawiającemu zaistnienie tychże okoliczności;
2) pojawienia się dostępności urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie przez Zamawiającego kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy bez pogorszenia własności eksploatacyjnych ani parametrów technicznych i wydajności lub w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń, oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny, wskazywanej przez Wykonawcę w ofercie, a Wykonawca udowodni Zamawiającemu zaistnienie tychże okoliczności;
3) zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność zastąpienia dowolnego
z elementów przedmiotu Umowy – innym, równoważnym w szczególności pod względem parametrów technicznych oraz funkcjonalnych, z zachowaniem ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy - przy czym obowiązek udowodnienia takiej konieczności spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy w zakresie dotyczącym terminu jej wykonania w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu wykonania Umowy z powodu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę pod warunkiem, że Wykonawca udowodni Zamawiającemu zaistnienie tychże okoliczności;
2) jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji Umowy;
3) zadziałania siły wyższej, przez co rozumieć należy wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które żadna ze Strony nie miała wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym
w szczególności wojny, epidemie, zamieszki, klęsk żywiołowych, klęski żywiołowe oraz awarie,
co uniemożliwiło wykonanie Umowy w ustalonym terminie
- przy czym termin wykonania Umowy może ulec przesunięciu wyłącznie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności uniemożliwiły Wykonawcy dotrzymanie pierwotnie ustalonego terminu realizacji Umowy.
4. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1-3 stanowią katalog zmian,
na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
5. Nie stanowi zmiany Umowy utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy do przyszłych czynności. W takim przypadku Strony stosują w czasie czynności przepisy obowiązujących aktów normatywnych.
6. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|