Przedmiotem zamówienia jest dostawa piecyków grzewczych na paliwo płynne do ogrzewania kontenerów i namiotów w warunkach polowych. Szczegółowy opis asortymentu został wskazany w załączniku nr 3.
Zamawiający przewiduje zmówienie opcjonalne w trakcie trwania umowy
w ilościach i asortymencie podanym w zestawieniu cenowym (załącznik nr 2).
1. Dostawa i Odbiór asortymentu:
1.1. Dostarczone piecyki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych
i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą.
1.2. Zamawiający nie przewiduje dzielenia dostaw w zakresie poszczególnych zamówień (podstawowe lub opcja).
1.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć piecyki jedną dostawą w ramach każdego zamówienia.
1.4. Zamawiający powiadomi w formie pisemnej Wykonawcę o wszczęciu realizacji zamówienia opcjonalnego.
1.5. Brak pisemnego potwierdzenia realizacji zamówienia opcjonalnego skutkuje realizacją dostawy tylko w zakresie ilości zamówienia podstawowego.
1.6. Z odbioru przedmiotu zamówienia strony sporządzą „Protokół przyjęcia-przekazania” zgodny ze wzorem Zamawiającego.
1.7. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeszkoli oraz wyda dla 2 osób dokument stwierdzający nabycie uprawnień w zakresie eksploatacji piecyków, w tym:
a) użytkowania urządzenia,
b) obsługi w zakresie bieżącej eksploatacji urządzenia,
c) usuwania typowych usterek,
d) przygotowania do transportu,
e) obsługi podczas przechowywania, przygotowania do przechowywania
i użytkowania – zajęcia teoretyczne i praktyczne.
1.8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot zamówienia do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego, tj. podpisania przez strony „Protokołu przyjęcia-przekazania”.
1.9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar na własny koszt
do magazynu Zamawiającego od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300.
1.10. Wykonawca o terminie dostawy towaru powiadomi Zamawiającego 3 dni przed datą dostawy (fax, telefon).
1.11. Odbiór ilościowy przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Zamawiającego z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Zamawiający będzie kwitował odbiór towaru (odbiór paczek i palet) na dokumentach typu WZ po dokładnym jego sprawdzeniu.
1.12. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy. (Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę - przewoźnika).
1.13.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy dostarczenia wraz z dostawą karty gwarancyjnej wyrobów wraz z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej przed producentem; świadectwa jakości lub deklarację zgodności oraz instrukcję eksploatacji.
1.14. Brak jakiegokolwiek dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.13. będzie skutkował nie przyjęciem towaru przez Zamawiającego.
2. Inne uwagi dotyczące Wykonawcy:
2.1. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest dostarczenie wypełnionego wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagane zdjęcia powinny być w formie jak do dokumentów oraz pliki w formacie przyjętym dla obrazów, tj. jpeg, bmp, png itp. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem.
2.2. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
|
GuidZP400 |
dfea524b-8e65-4a9a-933f-df5ca1c5428d
|
Biuletyn |
586839-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
28060211800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Giżycko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 335 922
|
Zamawiajacy fax |
261 335 641
|
Zamawiajacy email |
24wog.zam@wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy 11-500 Giżycko ul Nowowiejska 20 bud. nr 5 pok 108
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa piecyków grzewczych na paliwo płynne do ogrzewania kontenerów i namiotów w warunkach polowych.
|
Numer referencyjny |
57/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piecyków grzewczych na paliwo płynne do ogrzewania kontenerów i namiotów w warunkach polowych. Szczegółowy opis asortymentu został wskazany w załączniku nr 3.
Zamawiający przewiduje zmówienie opcjonalne w trakcie trwania umowy
w ilościach i asortymencie podanym w zestawieniu cenowym (załącznik nr 2).
1. Dostawa i Odbiór asortymentu:
1.1. Dostarczone piecyki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych
i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą.
1.2. Zamawiający nie przewiduje dzielenia dostaw w zakresie poszczególnych zamówień (podstawowe lub opcja).
1.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć piecyki jedną dostawą w ramach każdego zamówienia.
1.4. Zamawiający powiadomi w formie pisemnej Wykonawcę o wszczęciu realizacji zamówienia opcjonalnego.
1.5. Brak pisemnego potwierdzenia realizacji zamówienia opcjonalnego skutkuje realizacją dostawy tylko w zakresie ilości zamówienia podstawowego.
1.6. Z odbioru przedmiotu zamówienia strony sporządzą „Protokół przyjęcia-przekazania” zgodny ze wzorem Zamawiającego.
1.7. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeszkoli oraz wyda dla 2 osób dokument stwierdzający nabycie uprawnień w zakresie eksploatacji piecyków, w tym:
a) użytkowania urządzenia,
b) obsługi w zakresie bieżącej eksploatacji urządzenia,
c) usuwania typowych usterek,
d) przygotowania do transportu,
e) obsługi podczas przechowywania, przygotowania do przechowywania
i użytkowania – zajęcia teoretyczne i praktyczne.
1.8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot zamówienia do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego, tj. podpisania przez strony „Protokołu przyjęcia-przekazania”.
1.9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar na własny koszt
do magazynu Zamawiającego od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300.
1.10. Wykonawca o terminie dostawy towaru powiadomi Zamawiającego 3 dni przed datą dostawy (fax, telefon).
1.11. Odbiór ilościowy przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Zamawiającego z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Zamawiający będzie kwitował odbiór towaru (odbiór paczek i palet) na dokumentach typu WZ po dokładnym jego sprawdzeniu.
1.12. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy. (Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę - przewoźnika).
1.13.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy dostarczenia wraz z dostawą karty gwarancyjnej wyrobów wraz z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej przed producentem; świadectwa jakości lub deklarację zgodności oraz instrukcję eksploatacji.
1.14. Brak jakiegokolwiek dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.13. będzie skutkował nie przyjęciem towaru przez Zamawiającego.
2. Inne uwagi dotyczące Wykonawcy:
2.1. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest dostarczenie wypełnionego wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagane zdjęcia powinny być w formie jak do dokumentów oraz pliki w formacie przyjętym dla obrazów, tj. jpeg, bmp, png itp. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem.
2.2. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
|
Cpv glowny przedmiot |
39715200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie
(załącznik nr 1 do siwz)
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
(załącznik nr 5 ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku
oferty wspólnej,
oświadczenie to musi złożyć każdy
z podmiotów składających wspólną ofertę,
Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione
w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu
(zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)
Zestawienie cenowe (załącznik nr 3 )
Dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 800,00 zł (siedem tysięcy osiemset zł 00/100).
Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto
w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000
z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 57/2020 - dostawa piecyków grzewczych”
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty;
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1.1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany
w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
1.2. Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2020 r.
3. Wszelkie zmiany w umowie muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|