GuidZP400 |
872a52de-1091-4621-8bb6-9e9d8df9a1e4
|
Biuletyn |
588529-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
01691205900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wilcza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-679
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 629 32 21, (22) 629 32 21
|
Zamawiajacy email |
administracja@miiz.waw.pl, kkrol@miiz.waw.pl
|
Adres strony url |
https://miiz.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://miiz.waw.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wilcza 64 , 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja infrastruktury informatycznej
|
Numer referencyjny |
DA-2203-02/P/MIIZ/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktry informatycznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ. Główny Kod CPV: 30200000-1 – urządzenia komputerowe 2. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów, oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, udzielania serwisu gwarancyjnego. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
termin realizacji zamówienia: maksymalnie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował modernizację infrastruktury informatycznej o wartości co najmniej 150 000 zł, obejmującą dostawę minimum jednego systemu bezpieczeństwa
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1. Brak podstaw do wykluczenia:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
2) Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Dowodami potwierdzającymi, czy dostawy zostały wykonane należycie, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, tj.
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
b) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego opodstaw wykluczenia, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Dowodami potwierdzającymi, czy dostawy zostały wykonane należycie, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnioną tabelą techniczną zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ)
2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ
3) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dowody potwierdzające udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna
Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca wraz z ofertą składaną w formie pisemnej składa dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten nie powinien być trwale spięty z ofertą.
6) dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych które Zamawiający może pobierać samodzielnie z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo;
7) w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych
(np. konsorcja/spółki cywilne): Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być sporządzone zgodnie z wymogami ustawowymi, w formie pisemnej.
8) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny (gwarancji lub poręczenia),
9) inne oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ, w tym karty katalogowe oraz, jeżeli są dostępne, linki do stron producenta sprzętu/oprogramowania, dzięki którym Zamawiający będzie w stanie potwierdzić spełnianie minimalnych wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
Na ofertę składają się wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikami oraz wszelkie pozostałe dokumenty, wymagane zgodnie z postanowieniami SIWZ. Wszystkie strony oferty winny być ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający jej naruszenie. Wskazane jest ponumerowanie wszystkich stron oferty i załączników oraz parafowanie przez osobę/y podpisujące ofertę. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać według poniższego wzoru:
Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa
i zawierającym oznaczenie:
Oferta na „Modernizację infrastruktury informatycznej” (nr postępowania DA-2203-02/P/MIIZ/2020)
Nie otwierać przed dniem 6 października 2020 roku godz. 14:00.
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 6 000 zł.
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Gospodarstwa Krajowego S.A.
24 1130 1017 0020 1465 5520 0001
Zaleca się na przelewie wpisać:
WADIUM dla DA-2203-02/P/MIIZ/2020– Modernizacja infrastruktury informatycznej
3. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XIV ust. 2 SIWZ.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
2) Kwotę gwarancji;
3) Termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …. Do dnia …”;
4) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącycg Załącznik Nr 2 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. Dopuszczalne zmiany umowy określa w szczególności § 8 ust. 1 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123) pod adresem e-mail: sekretariat@miiz.waw.pl. Zamawiający nie dopuszcza korzystania ze środków komunikacji elektronicznej w celu złożenia oferty.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w sprawach merytorycznych
Robert Turlej
tel. 22 629 32 21 (wew. 143)
2) w sprawach formalno-prawnych
Anna Jachner-Miśkiewicz
tel. 22 629 32 21 (wew. 142)
3. Komunikując się z Zamawiającym za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, Wykonawca zobowiązany jest:
1) wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
Ul. Wilcza 64
00-679 Warszawa
Z dopiskiem: „Modernizacja infrastruktury informatycznej, nr postępowania: DA-2203-02/P/MIIZ/2020”;
1) ofertę oraz oświadczenia wstępne, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu w sprawie dokumentów jakie może żądać zamawiający – złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
3) inne dokumenty, o których mowa w ustawie – złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
4) pełnomocnictwo złożyć w formie pisemnej w oryginale lub w postaci notarialnie uwierzytelnionego odpisu.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy p.z.p., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
5. Oświadczenia, o których mowa w Sekcja III.7. pkt 3 Ogłoszenia należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej pod rygorem nieważności). Pozostałe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
|