GuidZP400 |
f33d1b7f-63e5-452d-b8b7-ab7fd8312e37
|
Biuletyn |
588586-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
|
Regon |
30832400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 2633060, 2633061,
|
Zamawiajacy fax |
018 2633952, 2633950
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@pszs.eu,
|
Adres strony url |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pszs.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, Dziennik Podawczy, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych, tonerów
|
Numer referencyjny |
DZP-271-24/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów biurowych, tonerów w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art. 24 ust. 11 upzp. 2) Formularz/e cenowy/e oferty. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty - dokumenty z pkt 2 i 3 należy złożyć wraz z ofertą.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§2
1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od ........ roku do ........... roku.
2. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy stosownym aneksem, jednakże nie dłużej niż na 6 miesięcy.
§3
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilości i cenach wyszczególnionych w załączniku numer .................... do niniejszej umowy.
2. Cena jednostkowa brutto zawiera wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy, loco Zaopatrzenie Zamawiającego, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, podatek VAT, odbiór pustych pojemników po tuszach i tonerach.
3. Wartość zamówienia netto wynosi .................. zł (słownie: .......................... zł).
Kwota podatku VAT wynosi ………………zł (słownie: ………………….. zł).
Wartość zamówienia brutto wynosi: ................. zł (słownie: ............................ zł).
4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
5. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.
Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji,
c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.
8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane
przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Papier ksero, komputerowy, faks
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Papier ksero, komputerowy, faks w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Koperty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Koperty w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały biurowe w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Klawiatury, myszki, listwy przepięciowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Klawiatury, myszki, listwy przepięciowe w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CD ROM - y
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
CD ROM-y w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Baterie alkaiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Baterie alkaiczne w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pudełka archiwizacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pudełka archiwizacyjne w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opaski identyfikacyjne do drukarki Zebra HC 100
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opaski identyfikacyjne do drukarki Zebra HC 100 w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Tusze, taśmy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Tusze taśmy w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Tonery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |