Dostawa i montaż 2 urządzeń do Zakładu Fizjoterapii

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sulechów
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589167-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikiem 1a jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, rok produkcji 2020 2 sztuk wanien automatycznych do masażu wodnego do Za-kładu Fizjoterapii przy SP ZOZ w Sulechowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnego sprzętu - wymagania użytkowo-techniczne określa załącznik Nr 1a do SIWZ (opis techniczny).
3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywa-ne, instrukcje w języku polskim.
4. Opis właściwości, zasady bezpieczeństwa użytkowania, termin ważności oraz numery świadectwa rejestracji muszą znajdować się na dostarczonym urządzeniu, jeżeli jest takie wskazanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
6. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.).
7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c21d2df8-71d9-499b-8f2d-2e18d4b6c642
Biuletyn 589167-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31039600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sulechów
Zamawiajacy kod pocztowy 66-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 797606266
Zamawiajacy fax 68 352 87 59
Zamawiajacy email zamowienia@spzozsulechow.med.pl
Adres strony url http://spzozsulechow.med.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż 2 urządzeń do Zakładu Fizjoterapii
Numer referencyjny 16/ZP-PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikiem 1a jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, rok produkcji 2020 2 sztuk wanien automatycznych do masażu wodnego do Za-kładu Fizjoterapii przy SP ZOZ w Sulechowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnego sprzętu - wymagania użytkowo-techniczne określa załącznik Nr 1a do SIWZ (opis techniczny). 3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywa-ne, instrukcje w języku polskim. 4. Opis właściwości, zasady bezpieczeństwa użytkowania, termin ważności oraz numery świadectwa rejestracji muszą znajdować się na dostarczonym urządzeniu, jeżeli jest takie wskazanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 6. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). 7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) aktualne świadectwo rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub świadectwo dopuszczenia do obrotu lub świadectwo jakości lub świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności lub oznaczone znakiem zgodności lub znakiem zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycz-nych – (Dz. U. z 2017, poz. 221 z późn. zm.) 2) foldery i szczegółowe opisy produktów w języku polskim.
Inne dokumenty niewymienione 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wyko-nawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 4.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty na załączniku nr 1. 4.2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1a 4.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo re-prezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne-go, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 5. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiąza-nie należy dołączyć do oferty). 5.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub do-świadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli pod-mioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, wa-runków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadcze-niu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonywania nieistotnych zmian umowy. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 6. W przypadku niewykonania, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zakresu rzeczowego umowy w określonym w umowie terminie, dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy. 7. Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian. 8. Umowa może zostać zmieniona także w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio z przepisów prawa w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian, jak niżej: a) zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, b) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy. c) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 XVIII .KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych pozyskanych bezpo-średnio od osób , których dane dotyczą (art. 13 RODO) 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I JEGO DANE KONTAKTOWE Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie, którego reprezentuje Beata Kucuń – Dyrektor. Kontakt z nim możliwy jest:  drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,  drogą mailową: spzoz@spzozsulechow.med.pl,  telefonicznie: 797 606 252, 797 602 253. 2. OSOBA KONTAKTOWA DS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I JEJ DANE KONTAKTOWE Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest:  drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,  drogą mailową: iod@spzozsulechow.med.pl. 3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Cel:  przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 16/ZP-PN/2020 Podstawa prawna:  przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne i uprawnienia (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679*, przepisy ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finanso-wanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o rachunko-wości). Cel:  archiwizowanie dokumentacji. Podstawa prawna:  przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c rozpo-rządzenia 2016/679, przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach). 4. OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH: Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych związanym z udziałem w postępo-waniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wyni-kają z tej ustawy. Niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w po-stępowaniu. 5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być:  podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy ścigania (jak Policja i Prokuratura), sądy, podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza;  podmioty, które na podstawie odrębnie zawartych umów współpracują z nami, dostawcy usług zaopatrujących nas w rozwiązania techniczne, organizacyjne i informatyczne, w tym umożliwia-jące nam zarządzanie i funkcjonowanie;  audytorzy, kontrolerzy lub podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa do dokonywania kontroli;  dostawcy usług pocztowych lub kurierskich;  kancelarie prawne współpracujące z nami. 6. SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Nie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych ciążących na nas, a więc art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 7. TWOJE UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWCH Przysługuje Ci prawo:  dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 [1] oraz otrzymania ich kopii;  sprostowania i uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 [2];  żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 [3]; Nie przysługuje Ci prawo:  usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679;  przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679. Powyższe prawa mogą podlegać ograniczeniu. Ograniczenia w realizowaniu praw wynikają z regu-lacji wprowadzonych obowiązującymi przepisami prawa. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych lub Inspektorem Ochrony Danych. 8. SKARGA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Na przetwarzanie danych osobowych możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCH Nie podejmujemy decyzji opartej wyłącznie o zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym profilowanie. 10. TRANSFER DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY Nie mamy zamiaru przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jednakże sytuacja taka może się zdarzyć z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców w zakresie wsparcia teleinformatycznego. Jeżeli będziemy musieli przenieść Twoje dane osobowe do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zwanego dalej: „EOG”, wówczas dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia i aby zapewnionych został od-powiedni poziom ochrony danych. Możliwe jest przekazanie Twoich danych do państwa trzeciego w sytuacji, gdy administrator poczty e-mail, z której korzystasz w kontaktach z nami, korzysta z serwerów zlokalizowanych fizycznie poza EOG. 11. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH Twoje dane osobowe są przechowywane przez okres:  niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych;  trwania łączącej nas umowy;  przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym cywilnoprawnych z tym związanych;  wymagany przepisami prawa dla zamówień innych niż na udzielanie świadczeń zdrowotnych – 4 lata, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a je-żeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;  wymagany przepisami prawa, w tym dla przechowywania dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności: 5 lat, licząc od końca roku, w którym uzyskano dane oraz w którym nastąpiło wy-gaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego;  wymagany w odrębnych przepisach prawa do realizacji zadań wynikających z celów archiwal-nych, w tym podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący u nas. * rozporządzenie 2016/679 - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [1] Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. [2] Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą posta-nowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Nie może też naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. [3] Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwa-rzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. XIX. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych pozyskanych niebezpośrednio od osób, któ-rych dane dotyczą . (ART. 14. RODO) 12. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I JEGO DANE KONTAKTOWE Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie, którego reprezentuje Beata Kucuń – Dyrektor. Kontakt z nim możliwy jest:  drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,  drogą mailową: spzoz@spzozsulechow.med.pl,  telefonicznie: 797 606 252, 797 602 253. 13. OSOBA KONTAKTOWA DS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I JEJ DANE KONTAKTOWE Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest:  drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,  drogą mailową: iod@spzozsulechow.med.pl. 14. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Cel:  przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 16/ ZP-PN/2020 Podstawa prawna:  przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne i uprawnienia (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679*, przepisy ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finanso-wanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy Prawo zamówień pu-blicznych). Cel:  archiwizowanie dokumentacji. Podstawa prawna:  przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c rozpo-rządzenia 2016/679, przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach). 15. KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe[1]:  w przypadku osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub na potrzeby wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego: imię i na-zwisko oraz dane kontaktowe;  w przypadku osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy lub podwykonawców: imię i nazwisko, dane identyfikacyjne oraz dane kontaktowe;  w przypadku osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego: imię i nazwisko, stopień lub tytuł naukowy, posiadana specjalizacja oraz stanowisko;  w przypadku osób wykonujących w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego czynności, co do których określono obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: imię i nazwisko oraz dane dotyczące rodzaju zatrudnienia. 16. ŹRÓDŁO POZYSKANIA DANYCH OSOBOWYCH Twoje dane uzyskaliśmy od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ponad-to mogliśmy je pozyskać z publicznie dostępnych rejestrów, takich jak Centralna Ewidencja i Infor-macja o Działalności Gospodarczej lub Krajowy Rejestr Sądowy – jeżeli są one dostępne w tych rejestrach. 17. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być:  podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy ścigania (jak Policja i Prokuratura), sądy, podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza;  podmioty, które na podstawie odrębnie zawartych umów współpracują z nami, dostawcy usług zaopatrujących nas w rozwiązania techniczne, organizacyjne i informatyczne, w tym umożliwia-jące nam zarządzanie i funkcjonowanie;  audytorzy, kontrolerzy lub podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa do dokonywania kontroli;  dostawcy usług pocztowych lub kurierskich;  kancelarie prawne współpracujące z nami. 18. SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Nie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych ciążących na nas, a więc art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 19. TWOJE UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWCH Przysługuje ci prawo:  dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 [2] oraz otrzymania ich kopii;  sprostowania i uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 [3];  żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 [4]; Nie przysługuje Ci prawo:  usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679;  przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679. Powyższe prawa mogą podlegać ograniczeniu. Ograniczenia w realizowaniu praw wynikają z regu-lacji wprowadzonych obowiązującymi przepisami prawa. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych lub Inspektorem Ochrony Danych. 20. SKARGA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Na przetwarzanie danych osobowych możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 21. PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCH Nie podejmujemy decyzji opartej wyłącznie o zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym profilowanie. 22. TRANSFER DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY Nie mamy zamiaru przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jednakże sytuacja taka może się zdarzyć z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców w zakresie wsparcia teleinformatycznego. Jeżeli będziemy musieli przenieść Twoje dane osobowe do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zwanego dalej: „EOG”, wówczas dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia i aby zapewnionych został od-powiedni poziom ochrony danych. Możliwe jest przekazanie Twoich danych do państwa trzeciego w sytuacji, gdy administrator poczty e-mail, z której korzystasz w kontaktach z nami, korzysta z serwerów zlokalizowanych fizycznie poza EOG. 23. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH Twoje dane osobowe są przechowywane przez okres:  niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych;  trwania łączącej nas umowy;  przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym cywilnoprawnych z tym związanych;  wymagany przepisami prawa dla zamówień innych niż na udzielanie świadczeń zdrowotnych – 4 lata, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a je-żeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;  wymagany przepisami prawa, w tym dla przechowywania dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności: 5 lat, licząc od końca roku, w którym uzyskano dane oraz w którym nastąpiło wy-gaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego;  wymagany w odrębnych przepisach prawa do realizacji zadań wynikających z celów archiwal-nych, w tym podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący u nas. * rozporządzenie 2016/679 - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [1] Wyjaśnienie: Wykonawca przekazujący niniejszą informację w imieniu SPZOZ Sulechów osobom fizycznym, których dane udostępnił, wskazuje zakres udostępnionych danych w odniesieniu do osoby, której przekazywana jest informacja. [2] Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. [3] Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą posta-nowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Nie może też naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. [4] Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwa-rzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria a) cena (brutto) oferty podana w PLN
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)