Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części)

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ruda Pilczycka
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Preparaty piorące,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591922-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 331414200, 351134106, 337350001, 336316008, 331583005, 331900008, 398310006, 337630006, 331921209, 429950007, 392221005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części):
Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, fartuchów flizelinowych, kombinezonów ochronnych jednorazowych
Cześć 2- Zakup rękawic ochronnych
Część 3– Zakup masek typu FFP2, masek typu FFP3
Część 4 – Zakup gogli ochronnych, osłon na buty, czepków ochronnych z gumką, klapków jednorazowych, pościeli jednorazowej
Część 5 – Zakup środków do dezynfekcji powierzchni, środków do dezynfekcji rąk, środków do dezynfekcji z jonami srebra, produktów bakteriobójczych, mydeł antybakteryjnych, żeli dezynfekcyjnych ze środkiem antybakteryjnym, chusteczek do dezynfekcji rąk i powierzchni, myjek higienicznych, mat dezynfekcyjnych
Część 6 – Zakup urządzeń do dezynfekcji, lampy bakteriobójczej przepływowej, kurtyny do higienizacji
Część 7- Zakup termometrów bezdotykowych lekarskich ,termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, koncentratora tlenu, ssaka przenośnego, ciśnieniomierze automatyczne, ciśnieniomierze Bluetooth z funkcją EKG , inhalatorów, dozowników łokciowych na płyn dezynfekcyjny
Część 8 - Zakup proszku do prania
Część 9 - Zakup zestawu do sprzątania, nakładki bawełnianej, uchwytu mopa płaskiego, ręczników jednorazowych
Część 10 - Zakup łóżek szpitalnych, materacy szpitalnych, szafek przyłóżkowych szpitalnych, kozetki lekarskiej, wózków toaletowych, wózka do leków
Część 11- Zakup odkurzaczy piorąco –czyszczący
Część 12 Zakup -naczynia jednorazowego użytku
2.2 Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej.
Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.”
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 072f5e70-11c8-44f0-b7de-4a979cd4d439
Biuletyn 591922-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29240605200000
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Pilczycka
Zamawiajacy kod pocztowy 26-234
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 3912112
Zamawiajacy fax 0-41 3912100
Zamawiajacy email dpsrudapilczycka@wp.pl
Adres strony url http://www.etola.dps.pl/aktualnosci_i_ogloszenia oraz http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.:„Bezpieczna Przyszłość” nr : WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej : Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.etola.dps.pl/aktualnosci_i_ogloszenia oraz http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.etola.dps.pl/aktualnosci_i_ogloszenia oraz http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej „Etola” w Rudzie Pilczyckiej, Ruda Pilczycka 57, 26-243 Słupia,(Dział Finansowo- Księgowy). Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 -15.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części)
Numer referencyjny DPS.263.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części): Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, fartuchów flizelinowych, kombinezonów ochronnych jednorazowych Cześć 2- Zakup rękawic ochronnych Część 3– Zakup masek typu FFP2, masek typu FFP3 Część 4 – Zakup gogli ochronnych, osłon na buty, czepków ochronnych z gumką, klapków jednorazowych, pościeli jednorazowej Część 5 – Zakup środków do dezynfekcji powierzchni, środków do dezynfekcji rąk, środków do dezynfekcji z jonami srebra, produktów bakteriobójczych, mydeł antybakteryjnych, żeli dezynfekcyjnych ze środkiem antybakteryjnym, chusteczek do dezynfekcji rąk i powierzchni, myjek higienicznych, mat dezynfekcyjnych Część 6 – Zakup urządzeń do dezynfekcji, lampy bakteriobójczej przepływowej, kurtyny do higienizacji Część 7- Zakup termometrów bezdotykowych lekarskich ,termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, koncentratora tlenu, ssaka przenośnego, ciśnieniomierze automatyczne, ciśnieniomierze Bluetooth z funkcją EKG , inhalatorów, dozowników łokciowych na płyn dezynfekcyjny Część 8 - Zakup proszku do prania Część 9 - Zakup zestawu do sprzątania, nakładki bawełnianej, uchwytu mopa płaskiego, ręczników jednorazowych Część 10 - Zakup łóżek szpitalnych, materacy szpitalnych, szafek przyłóżkowych szpitalnych, kozetki lekarskiej, wózków toaletowych, wózka do leków Część 11- Zakup odkurzaczy piorąco –czyszczący Część 12 Zakup -naczynia jednorazowego użytku 2.2 Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej. Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, tj.: 5.3.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5.3.2 dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, wymienionych w pkt 5.3.1 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. UWAGA: Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 5.2 oraz 5.3.1-5.3.2 . Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.2 należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert zaś dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.3.1 – 5.3.2 będą wymagane tylko od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 powyżej stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5.1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z podwykonawców/podmiotów trzecich/wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 5.9 W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.1, 5.2 i 5.3.1 (oraz odpowiednio pkt 5.4) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. 5.10 Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1, należy złożyć w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.4, 5.2 i 5.3 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z zastrzeżeniem pkt 5.11. 5.11 Poświadczania za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5.12 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.13 W celu oceny, czy wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; d) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie, jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w sposób i na warunkach opisanych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Numeracja zastosowana w ogłoszeniu wynika z numeracji przyjętej przez Zamawiającego w SIWZ. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, fartuchów flizelinowych, kombinezonów ochronnych jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, fartuchów flizelinowych, kombinezonów ochronnych jednorazowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cześć 2- Zakup rękawic ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Cześć 2- Zakup rękawic ochronnych , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3– Zakup masek typu FFP2, masek typu FFP3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 3– Zakup masek typu FFP2, masek typu FFP3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – Zakup gogli ochronnych, osłon na buty, czepków ochronnych z gumką, klapków jednorazowych, pościeli jednorazowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33735000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 4 – Zakup gogli ochronnych, osłon na buty, czepków ochronnych z gumką, klapków jednorazowych, pościeli jednorazowej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – Zakup środków do dezynfekcji powierzchni, środków do dezynfekcji rąk, środków do dezynfekcji z jonami srebra, produktów bakteriobójczych, mydeł antybakteryjnych, żeli dezynfekcyjnych ze środkiem antybakteryjnym, chusteczek do dezynfekcji rąk i powierzchni, myjek higienicznych, mat dezynfekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 5 – Zakup środków do dezynfekcji powierzchni, środków do dezynfekcji rąk, środków do dezynfekcji z jonami srebra, produktów bakteriobójczych, mydeł antybakteryjnych, żeli dezynfekcyjnych ze środkiem antybakteryjnym, chusteczek do dezynfekcji rąk i powierzchni, myjek higienicznych, mat dezynfekcyjnych ,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 – Zakup urządzeń do dezynfekcji, lampy bakteriobójczej przepływowej, kurtyny do higienizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 6 – Zakup urządzeń do dezynfekcji, lampy bakteriobójczej przepływowej, kurtyny do higienizacji, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7- Zakup termometrów bezdotykowych lekarskich ,termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, koncentratora tlenu, ssaka przenośnego, ciśnieniomierze automatyczne, ciśnieniomierze Bluetooth z funkcją EKG , inhalatorów, dozowników łokciowych na płyn dezynfekcyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 7- Zakup termometrów bezdotykowych lekarskich ,termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, koncentratora tlenu, ssaka przenośnego, ciśnieniomierze automatyczne, ciśnieniomierze Bluetooth z funkcją EKG , inhalatorów, dozowników łokciowych na płyn dezynfekcyjny, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 - Zakup proszku do prania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 8 - Zakup proszku do prania,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9 - Zakup zestawu do sprzątania, nakładki bawełnianej, uchwytu mopa płaskiego, ręczników jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 9 - Zakup zestawu do sprzątania, nakładki bawełnianej, uchwytu mopa płaskiego, ręczników jednorazowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10 - Zakup łóżek szpitalnych, materacy szpitalnych, szafek przyłóżkowych szpitalnych, kozetki lekarskiej, wózków toaletowych, wózka do leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 10 - Zakup łóżek szpitalnych, materacy szpitalnych, szafek przyłóżkowych szpitalnych, kozetki lekarskiej, wózków toaletowych, wózka do leków, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11- Zakup odkurzaczy piorąco –czyszczący
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42995000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 11- Zakup odkurzaczy piorąco –czyszczący, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12 Zakup -naczynia jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do: dotyczy wszystkich części - do 30.10.2020 r.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 12 Zakup -naczynia jednorazowego użytku, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)