| GuidZP400 |
8c324da6-5561-44b4-8c3b-35bb0bc5cc4d
|
| Biuletyn |
591610-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Brzeski
|
| Regon |
53141244400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Robotnicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Brzeg
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
49-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
077 444 79 00
|
| Zamawiajacy fax |
077 444 79 03
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@brzeg-powiat.pl
|
| Adres strony url |
https://brzeg-powiat.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Kształcenie umiejętności uniwersalnych oraz kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół ogólnokształcących Powiatu Brzeskiego
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.brzeg-powiat.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.brzeg-powiat.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter - kancelaria ogólna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Doposażenie pracowni w Liceach Ogólnokształcących Powiatu Brzeskiego w ramach projektu pn.:Kształcenie umiejętności uniwersalnych oraz kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół ogólnokształcących Powiatu Brzeskiego”
|
| Numer referencyjny |
ZAM.272.1.18.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
I część zamówienia – Zakup, wizualizacja, dostawa, montaż oraz szkolenie z obsługi pracowni językowej do LO w Grodkowie
II część zamówienia – zakup i dostawa komputerów, urządzeń, akcesoriów komputerowych do I LO i II LO w Brzegu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 1A i nr 1B do SIWZ tj. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego towaru” zawierający minimalne parametry techniczne oferowanego sprzętu wymagane przez zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Część I zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: min. 4 tygodnie max. 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania (realizacji) zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Część II zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: min. 7 dni max. 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania (realizacji) zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp),
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą należy złożyć:
-zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ),
-pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy).
-Podpisany załącznik nr 1A , 1B do SIWZ (w zależności na jaką część zamówienia Wykonawca składa ofertę
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup, wizualizacja, dostawa, montaż oraz szkolenie z obsługi pracowni językowej do LO w Grodkowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: min. 4 tygodnie max. 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania (realizacji) zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: jednostki sterującej pracowni językowej - szt. 1 , słuchawek przewodowych z mikrofonem - szt. 17, głośników montowanych w blendzie biurka lektorskiego - szt. 2, przyłącza stanowiska uczniowskiego - szt. 16, biurka nauczyciela szt. 1, stołu uczniowskiego szt. 8, krzeseł szt. 16, krzeseł obrotowych szt. 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ tj. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego towaru” zawierający minimalne parametry techniczne oferowanego sprzętu wymagane przez zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputerów, urządzeń, akcesoriów komputerowych do I LO i II LO w Brzegu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: min. 7 dni max. 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania (realizacji) zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: laptopów - szt. 17, projektora multimedialnego , mobilną tablicę interaktywną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1B do SIWZ tj. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Opis oferowanego towaru” zawierający minimalne parametry techniczne oferowanego sprzętu wymagane przez zamawiającego.
|
| | |