1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do świetlicy środowiskowej w msc. Płucki oraz jej trzech filii w msc. Nowa Zbelutka, Piotrów i Nowy Staw w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego Oś Priorytetowa IX „Włączenie społeczne i walka z ubóstwem” Działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych” Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)”.
2. Punkt Wsparcia Rodziny znajduje się w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-02 5 Łagów. Lokalizacja świetlic środowiskowych:
2.1. Świetlica środowiskowa mieści się w Płuckach 20, 26-025 Łagów.
2.2. Filia świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce 84, 26-025 Łagów.
2.3. Filia świetlicy środowiskowej w Piotrowie (budynek remizy OSP), 26-025 Łagów,.
2.4. Filia świetlicy środowiskowej w Nowy Staw 32B, 26-025 Łagów.
3. Zakup i dostawa wyposażenia do świetlicy środowiskowej wraz z jej filiami w szczególności obejmuje niżej wymienione zadania:
3.1 Część nr 1 – Wyposażenie świetlicy środowiskowej w msc. Płucki
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: zestawu interaktywnego – 1 zestaw, komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym dla prowadzącej świetlicę – 1 szt., pakietu biurowego dla komputera stacjonarnego – 1 szt., laptopa z systemem operacyjnym dla prowadzących zajęcia – 1 szt., pakietu biurowego do laptopa – 1 szt., flipcharta – 1 szt., piłek do siatkówki – 4 szt., piłek do piłki nożnej – 4 szt., sztalug – 5 szt., mikro wieży – 1 szt., usługi informatycznej do zainstalowania sprzętu komputerowego – 14 szt., laptopów z systemem operacyjnym dla dzieci na zajęcia informatyczne – 12 szt., pakietów biurowych do laptopa – 12 szt.,
szafy do przechowywania laptopów – 1 szt., biurka dla prowadzącej świetlicę – 1 szt., biurka dla prowadzących zajęcia – 1 szt., ławek składanych – 15 szt., krzeseł – 30 szt., szafy na dokumenty z płyty meblowej – 1 szt., szafy metalowej na dokumenty związane z danymi osobowymi uczestników – 1 szt., krzeseł obrotowych – 2 szt., klocków – kształtek rehabilitacyjne – 1 kpl., zestawu materacy piankowych – 1 zestaw, tablicy korkowej – 1 szt., gier stolikowych – 1 zestaw, szafy multimedialnej – 1 szt., akcesorii muzycznych – 1 zestaw, chusty animacyjnej - 1 szt., sprzętu nagłaśniającego przenośnego - 1 zestaw, stołu do tenisa - 1 szt., paletek i piłeczek do tenisa – 6 zestawów, stołu do bilarda - 1 szt., cymbergaja – 1 szt., piłkarzyków – 1 szt., badmintona – 5 zestawów, zestawu kreatywnego – 2 zestawy, zestawu do robotyki z pełnym pakietem edukacyjnym – 1 zestaw, zestawu akcesoriów do zajęć kuchennych – 1 zestaw, patelni – 2 szt., różnej wielkości garnków – 3 szt., zestawu łyżek drewnianych – 2 zestawy, piekarnika elektrycznego z przewodem – 1 szt., blendera kielichowego – 1 szt., miksera z misą – 1 szt., miski metalowej – 1 zestaw, stolnicy zawijanej – 2 szt., wałków do ciasta – 2 szt., trzepaczek do białek – 2 szt., wycinarek do ciastek – 1 szt., foremek do ciast (różne) – 1 zestaw, czajnika elektrycznego – 1 szt., maszynki elektrycznej z przystawkami – 1 szt., rolet do okien – 1 kpl., podłogi interaktywnej – 1 zestaw, kserokopiarki – 1 szt., odkurzacza myjącego – 1 szt., mopa (wiaderko, mop, szczotka) – 1 kpl..
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4 – Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.2 Część nr 2 – Wyposażenie filii świetlicy środowiskowej w msc. Nowa Zbelutka
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: zestawu interaktywnego – 1 zestaw, komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym dla prowadzącej świetlice – 1 szt., pakietu biurowego dla komputera stacjonarnego – 1 szt., laptopa z systemem operacyjnym dla prowadzących zajęcia – 1 szt., pakietu biurowego do laptopa – 1 szt., flipcharta – 1 szt., piłek do siatkówki – 4 szt., piłek do piłki nożnej – 4 szt., sztalug – 5 szt., mikro wieży – 1 szt., usługi informatycznej do zainstalowania sprzętu komputerowego – 14 szt., laptopów z systemem operacyjnym dla dzieci na zajęcia informatyczne – 12 szt., pakietów biurowego do laptopa – 12 szt.,
szafy do przechowywania laptopów – 1 szt., biurka dla prowadzącej świetlice – 1 szt., biurka dla prowadzących zajęcia – 1 szt., ławek składanych – 15 szt., krzeseł – 30 szt., szafy na dokumenty z płyty meblowej – 1 szt., szafy metalowej na dokumenty związane z danymi osobowymi uczestników – 1 szt., krzeseł obrotowych – 2 szt., klocków – kształtek rehabilitacyjne – 1 kpl., zestawu materacy piankowych – 1 zestaw, tablicy korkowej – 1 szt., gier stolikowych – 1 zestaw, szafy multimedialnej – 1 szt., akcesorii muzycznych – 1 zestaw, chusty animacyjnej - 1 szt., sprzętu nagłaśniającego przenośnego - 1 zestaw, stołu do tenisa - 1 szt., paletek i piłeczek do tenisa – 6 zestawów, stołu do bilarda - 1 szt., cymbergaja – 1 szt., piłkarzyków – 1 szt., badmintona – 5 zestawów, zestawu kreatywnego – 2 zestawy, zestawu do robotyki z pełnym pakietem edukacyjnym – 1 zestaw, zestawu akcesoriów do zajęć kuchennych – 1 zestaw, patelni – 2 szt., różnej wielkości garnków – 3 szt., zestawu łyżek drewnianych – 2 zestawy, piekarnika elektrycznego z przewodem – 1 szt., blendera kielichowego – 1 szt., miksera z misą – 1 szt., miski metalowej – 1 zestaw, stolnicy zawijanej – 2 szt., wałków do ciasta – 2 szt., trzepaczek do białek – 2 szt., wycinarek do ciastek – 1 szt., foremek do ciast (różne) – 1 zestaw, czajnika elektrycznego – 1 szt., maszynki elektrycznej z przystawkami – 1 szt., rolet do okien – 1 kpl., podłogi interaktywnej – 1 zestaw, kserokopiarki – 1 szt., odkurzacza myjącego – 1 szt., mopa (wiaderko, mop, szczotka) – 1 kpl.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4– Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.3 Część nr 3 – Wyposażenie filii świetlicy środowiskowej w msc. Piotrów
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: zestawu interaktywnego – 1 zestaw, komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym dla prowadzącej świetlice – 1 szt., pakietu biurowego dla komputera stacjonarnego – 1 szt., laptopa z systemem operacyjnym dla prowadzących zajęcia – 1 szt., pakietu biurowego do laptopa – 1 szt., flipcharta – 1 szt., piłek do siatkówki – 4 szt., piłek do piłki nożnej – 4 szt., sztalug – 5 szt., mikro wieży – 1 szt., usługi informatycznej do zainstalowania sprzętu komputerowego – 14 szt., laptopów z systemem operacyjnym dla dzieci na zajęcia informatyczne – 12 szt., pakietów biurowych do laptopa – 12 szt.,
szafy do przechowywania laptopów – 1 szt., biurka dla prowadzącej świetlice – 1 szt., biurka dla prowadzących zajęcia – 1 szt., ławek składanych – 15 szt., krzeseł – 30 szt., szafy na dokumenty z płyty meblowej – 1 szt., szafy metalowej na dokumenty związane z danymi osobowymi uczestników – 1 szt., krzeseł obrotowych – 2 szt., klocków – kształtek rehabilitacyjne – 1 kpl., zestawu materacy piankowych – 1 zestaw, tablicy korkowej – 1 szt., gier stolikowych – 1 zestaw, szafy multimedialnej – 1 szt., akcesorii muzycznych – 1 zestaw, chusty animacyjnej - 1 szt., sprzętu nagłaśniającego przenośnego - 1 zestaw, stołu do tenisa - 1 szt., paletek i piłeczek do tenisa – 6 zestawów, stołu do bilarda - 1 szt., cymbergaja – 1 szt., piłkarzyków – 1 szt., badmintona – 5 zestawów, zestawu kreatywnego – 2 zestawy, zestawu do robotyki z pełnym pakietem edukacyjnym – 1 zestaw, zestawu akcesoriów do zajęć kuchennych – 1 zestaw, patelni – 2 szt., różnej wielkości garnków – 3 szt., zestawu łyżek drewnianych – 2 zestawy, piekarnika elektrycznego z przewodem – 1 szt., blendera kielichowego – 1 szt., miksera z misą – 1 szt., miski metalowej – 1 zestaw, stolnicy zawijanej – 2 szt., wałków do ciasta – 2 szt., trzepaczek do białek – 2 szt., wycinarek do ciastek – 1 szt., foremek do ciast (różne) – 1 zestaw, czajnika elektrycznego – 1 szt., maszynki elektrycznej z przystawkami – 1 szt., podłogi interaktywnej – 1 zestaw, kserokopiarki – 1 szt., odkurzacza myjącego – 1 szt., mopa (wiaderko, mop, szczotka) – 1 kpl.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4– Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.4 Część nr 4 – Wyposażenie filii świetlicy środowiskowej w msc. Nowy Staw
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: zestawu interaktywnego – 1 zestaw, komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym dla prowadzącej świetlice – 1 szt., pakietu biurowego dla komputera stacjonarnego – 1 szt., laptopa z systemem operacyjnym dla prowadzących zajęcia – 1 szt., pakietu biurowego do laptopa – 1 szt., flipcharta – 1 szt., piłek do siatkówki – 4 szt., piłek do piłki nożnej – 4 szt., sztalug – 5 szt., mikro wieży – 1 szt., usługi informatycznej do zainstalowania sprzętu komputerowego – 14 szt., laptopów z systemem operacyjnym dla dzieci na zajęcia informatyczne – 12 szt., pakietów biurowego do laptopa – 12 szt.,
szafy do przechowywania laptopów – 1 szt., biurka dla prowadzącej świetlice – 1 szt., biurka dla prowadzących zajęcia – 1 szt., ławek składanych – 15 szt., krzeseł – 30 szt., szafy na dokumenty z płyty meblowej – 1 szt., szafy metalowej na dokumenty związane z danymi osobowymi uczestników – 1 szt., krzeseł obrotowych – 2 szt., klocków – kształtek rehabilitacyjne – 1 kpl., zestawu materacy piankowych – 1 zestaw, tablicy korkowej – 1 szt., gier stolikowych – 1 zestaw, szafy multimedialnej – 1 szt., akcesorii muzycznych – 1 zestaw, chusty animacyjnej - 1 szt., sprzętu nagłaśniającego przenośnego - 1 zestaw, stołu do tenisa - 1 szt., paletek i piłeczek do tenisa – 6 zestawów, stołu do bilarda - 1 szt., cymbergaja – 1 szt., piłkarzyków – 1 szt., badmintona – 5 zestawów, zestawu kreatywnego – 2 zestawy, zestawu do robotyki z pełnym pakietem edukacyjnym – 1 zestaw, zestawu akcesoriów do zajęć kuchennych – 1 zestaw, patelni – 2 szt., różnej wielkości garnków – 3 szt., zestawu łyżek drewnianych – 2 zestawy, piekarnika elektrycznego z przewodem – 1 szt., blendera kielichowego – 1 szt., miksera z misą – 1 szt., miski metalowej – 1 zestaw, stolnicy zawijanej – 2 szt., wałków do ciasta – 2 szt., trzepaczek do białek – 2 szt., wycinarek do ciastek – 1 szt., foremek do ciast (różne) – 1 zestaw, czajnika elektrycznego – 1 szt., maszynki elektrycznej z przystawkami – 1 szt., podłogi interaktywnej – 1 zestaw, kserokopiarki – 1 szt., odkurzacza myjącego – 1 szt., mopa (wiaderko, mop, szczotka) – 1 kpl..
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1,2,3,4– Załącznik nr 1 do Swiz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.5 Część nr 5 – Wyposażenie kuchni w świetlicy środowiskowej w msc. Płucki
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: ekspresu do kawy – 1 szt., czajnika indukcyjnego – 1 szt., zastawy stołowej dla 20 osób – 1 zestaw, kompletu sztućcy – 5 kpl., garnków conajmniej 12 szt. garnków w zestawie – 2 zestawy, mebli do kącika kuchennego – 1 zestaw, szafy chłodniczej – 1 szt., zmywarek do naczyń 1 szt., suszarki – 1 szt., okapu/pochłaniacza kuchennego – 1 szt., piekarnika pod zabudowę – 1 szt., płyty indukcyjnej – 1 szt., taboretu gazowego – 1 szt., miksera – 2 szt., krajalnicy do warzyw – 1 szt., warnika 10 L dwuściankowego – 1 szt., termosu dużego 10 L – 2 szt., termosu dużego 20 L – 2 szt., zestawu noży kuchennych – 2 zestawy, miseczek bulionówek – 20 szt., szklanki z uchwytem zestawy po 6 szt. - 4 zestawy, półmisków – 10 szt., literatek zestawy po 6 szt. – 4 zestawy, dzbanków żaroodpornych – 10 szt., dzbanków zwykłych szklanych na napoje zimne – 10 szt., stołu kuchennego z 6 krzesłami – 1 szt., stołu roboczego ze stali nierdzewnej – 1 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 – Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.6 Część nr 6 – Wyposażenie kuchni w filii świetlicy środowiskowej w msc. Nowa Zbelutka
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: ekspresu do kawy – 1 szt., czajnika indukcyjnego – 1 szt., zastawy stołowej dla 20 osób – 1 zestaw, kompletu sztućcy – 5 kpl., garnków conajmniej 12 szt. garnków w zestawie – 2 zestawy, mebli do kącika kuchennego – 1 zestaw, szafy chłodniczej – 1 szt., zmywarek do naczyń 1 szt., suszarki – 1 szt., okapu/pochłaniacza kuchennego – 1 szt., piekarnika pod zabudowę – 1 szt., płyty indukcyjnej – 1 szt., taboretu gazowego – 1 szt., miksera – 2 szt., krajalnicy do warzyw – 1 szt., warnika 10 L dwuściankowego – 1 szt., termosu dużego 10 L – 2 szt., termosu dużego 20 L – 2 szt., zestawu noży kuchennych – 2 zestawy, miseczek bulionówek – 20 szt., Szklanki z uchwytem zestawy po 6 szt. - 4 zestawy, półmisków – 10 szt., literatek zestawy po 6 szt. – 4 zestawy, dzbanków żaroodpornych – 10 szt., dzbanków zwykłych szklanych na napoje zimne – 10 szt., stołu kuchennego z 6 krzesłami – 1 szt., stołu roboczego ze stali nierdzewnej – 1 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 – Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.7 Część nr 7 – Wyposażenie kuchni w filii świetlicy środowiskowej w msc. Piotrów
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: ekspresu do kawy – 1 szt., czajnika indukcyjnego – 1 szt., zastawy stołowej dla 20 osób – 1 zestaw, kompletu sztućcy – 5 kpl., garnków conajmniej 12 szt. garnków w zestawie – 2 zestawy, mebli do kącika kuchennego – 1 zestaw, szafy chłodniczej – 1 szt., zmywarek do naczyń 1 szt., suszarki – 1 szt., okapu/pochłaniacza kuchennego – 1 szt., piekarnika pod zabudowę – 1 szt., płyty indukcyjnej – 1 szt., taboretu gazowego – 1 szt., miksera – 2 szt., krajalnicy do warzyw – 1 szt., warnika 10 L dwuściankowego – 1 szt., termosu dużego 10 L – 2 szt., termosu dużego 20 L – 2 szt., zestawu noży kuchennych – 2 zestawy, miseczek bulionówek – 20 szt., Szklanki z uchwytem zestawy po 6 szt. - 4 zestawy, półmisków – 10 szt., literatek zestawy po 6 szt. – 4 zestawy, dzbanków żaroodpornych – 10 szt., dzbanków zwykłych szklanych na napoje zimne – 10 szt., stołu kuchennego z 6 krzesłami – 1 szt., stołu roboczego ze stali nierdzewnej – 1 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 – Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.8 Część nr 8 – Wyposażenie kuchni w filii świetlicy środowiskowej w msc. Nowy Staw
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: ekspresu do kawy – 1 szt., czajnika indukcyjnego – 1 szt., zastawy stołowej dla 20 osób – 1 zestaw, kompletu sztućcy – 5 kpl., garnków conajmniej 12 szt. garnków w zestawie – 2 zestawy, mebli do kącika kuchennego – 1 zestaw, szafy chłodniczej – 1 szt., zmywarek do naczyń 1 szt., zlewu dwukomorowego – 1 szt., suszarki – 1 szt., okapu/pochłaniacza kuchennego – 1 szt., piekarnika pod zabudowę – 1 szt., płyty indukcyjnej – 1 szt., taboretu gazowego – 1 szt., miksera – 2 szt., krajalnicy do warzyw – 1 szt., baterii zlewozmywakowej – 1 kpl., warnika 10 L dwuściankowego – 1 szt., termosu dużego 10 L – 2 szt., termosu dużego 20 L – 2 szt., zestawu noży kuchennych – 2 zestawy, miseczek bulionówek – 20 szt., szklanki z uchwytem zestawy po 6 szt. - 4 zestawy, półmisków – 10 szt., literatek zestawy po 6 szt. – 4 zestawy, dzbanków żaroodpornych – 10 szt., dzbanków zwykłych szklanych na napoje zimne – 10 szt., stołu kuchennego z 6 krzesłami – 1 szt., stołu roboczego ze stali nierdzewnej – 1 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 5,6,7,8 – Załącznik nr 1 do Swiz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
lub/i
3.9 Część nr 9 – Wyposażenie Punktu Wsparcia Rodziny
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: drukarki laserowej kolorowej – 1 szt., laptopów z systemem operacyjnym – 2 szt., pakietu biurowego do laptopa – 2 szt., flipcharta – 1 szt., krzeseł obrotowych – 2 szt., stolików – 2 szt., szafy na dokumenty z płyty meblowej – 1 szt., szafy metalowej na dokumenty związane z danymi osobowymi – 1 szt., krzeseł – 5 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 9 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Punkt Wsparcia Rodziny mieści się na parterze budynku Urzędu Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów.
d) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie 9– Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego
lub/i
3.10 Część nr 10 – Wyposażenie sali sensorycznej w świetlicy środowiskowej w msc. Płucki
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: drabinki ze schodami i zjeżdżalnią – 1 szt., drabinki drewnianej, siatki wspinaczkowej – 1 szt., podwiesi linowych – 2 szt., beczki miękkiej – 1 szt., deski rotacyjnej – 1 szt., miękkiego helikoptera – 2 szt., platformy podwieszanej do ćwiczeń – 1 szt., platformy lnianej zapadającej – 1 szt., deskorolki – 1 szt., hamaka terapeutycznego – 1 szt., hamaka terapeutycznego lnianego – 1 szt., hamaka z piłeczkami - 1 szt., hamaka elastycznego –2 szt., hamaka terapeutycznego – 1 szt., maglownicy – 1 szt., kocyka obciążeniowego – 1 szt., topka – stożek – 1 szt., dysków dotykowych – 1 szt., ścieżki stopy – 3 szt., kamizelki dla dzieci – 1 szt., gruszki sensorycznej – 1 szt., huśtawki konik + 2 przedłużki – 1 kpl., wiszących obręczy – 1 kpl., zjeżdżalni rolkowej dużej – 1 szt., huśtawki typu grzybek – 1 szt., kołyski – 1 szt., piłki fasoli – 2 szt., piłki gimnastycznej – 2 szt., toru równoważnego Wąż – 2 szt., zestawu tworzącego tor równoważny – 1 szt., karuzeli równowagi – 1 szt., deski twister – 2 szt., beczki terapeutycznej – 2 szt., trampoliny – 1 szt., huśtawki z bungee do podwiesia – 2 szt., podwiesia rehabilitacyjno - treningowego z akcesoriami – 1 kpl., haku montażowego do ścian – 2 szt., haku montażowego do sufitu – 4 szt., kordonka - samobieżne pedały – 1 szt., poduszki równoważnej – 1 szt., platformy z rączką – 1 szt., krętlika obrotowego – 2 szt., karabińczyka do podwiesi – 8 szt., półkuli równoważnych XXL 4 szt. – 1 kpl.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 10 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie 10 – Załącznik nr 1 do Siwz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego
Lub/i
3.11 Część nr 11 – Wyposażenie sali sensorycznej w filii świetlicy środowiskowej w msc. Nowa Zbelutka
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: drabinki ze schodami i zjeżdżalnią – 1 szt., drabinki drewnianej, siatki wspinaczkowej – 1 szt., podwiesi linowych – 2 szt., beczki miękkiej – 1 szt., deski rotacyjnej – 1 szt., miękkiego helikoptera – 2 szt., platformy podwieszanej do ćwiczeń – 1 szt., platformy lnianej zapadającej – 1 szt., deskorolki – 1 szt., hamaka terapeutycznego – 1 szt., hamaka terapeutycznego lnianego – 1 szt., hamaka z piłeczkami - 1 szt., hamaka elastycznego –2 szt., hamaka terapeutycznego – 1 szt., maglownicy – 1 szt., kocyka obciążeniowego – 1 szt., topka – stożek – 1 szt., dysków dotykowych – 1 szt., ścieżki stopy – 3 szt., kamizelki dla dzieci – 1 szt., gruszki sensorycznej – 1 szt., huśtawki konik + 2 przedłużki – 1 kpl., wiszących obręczy – 1 kpl., zjeżdżalni rolkowej dużej – 1 szt., huśtawki typu grzybek – 1 szt., kołyski – 1 szt., piłki fasoli – 2 szt., piłki gimnastycznej – 2 szt., toru równoważnego Wąż – 2 szt., zestawu tworzącego tor równoważny – 1 szt., karuzeli równowagi – 1 szt., deski twister – 2 szt., beczki terapeutycznej – 2 szt., trampoliny – 1 szt., huśtawki z bungee do podwiesia – 2 szt., podwiesia rehabilitacyjno - treningowego z akcesoriami – 1 kpl., haku montażowego do ścian – 2 szt., haku montażowego do sufitu – 4 szt., kordonka - samobieżne pedały – 1 szt., poduszki równoważnej – 1 szt., platformy z rączką – 1 szt., krętlika obrotowego – 2 szt., karabińczyka do podwiesi – 8 szt., półkuli równoważnych XXL 4 szt. – 1 kpl.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 11 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie 11 – Załącznik nr 1 do Siwz okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego
Lub/i
3.12 Część nr 12 – Wyposażenie gabinetu logopedycznego w świetlicy środowiskowej w msc. Płucki oraz filii w msc. Nowa Zbelutka, Piotrów oraz Nowy Staw
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: kanap – 4 szt., biurek – 4 szt., krzeseł obrotowych – 4 szt., luster – 4 szt., foteli typu uszak – 4 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 12 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Wymagany okres gwarancji na dostawy został określony przy danej pozycji produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zadanie 12 – Załącznik nr 1 do Swiz, okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego
Lub/i
3.13 Część nr 13 – Dostawa środków czystości do świetlicy środowiskowej w msc. Płucki wraz z filiami w msc. Nowy Staw, Piotrów, Nowa Zbelutka
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: papieru toaletowego po 12 rolek – 250 opakowań, ręczników papierowych składanych – 15 kartonów, mydła w płynie 5 L – 75l, chusteczek nawilżanych – 50 opakowań, płynu do podłóg – 75l, płynu do naczyń 5 L – 75l, płynu do czyszczenia mebli – 32 szt., odświeżaczy powietrza – 32 szt., soli do zmywarki – 20 opakowań, nabłyszczaczy do zmywarki – 20 szt., tabletek do zmywarki – 25 opakowań, środków do czyszczenia zmywarki – 36 szt., gąbek do mycia naczyń – 20 opakowań, druciaków do naczyń – 50 szt., płynu do mycia szyb – 40 szt., worków na śmieci – 72 rolki, płynu do dezynfekcji rąk – 200l, płynu do wc – 32 szt., ścierek z mikrofibry – 50 opakowań, kostek toaletowych – 50 szt., płynu do dezynfekcji każdej powierzchni, sprzętu, zabawek – 50l, automatów/ dozowników na płyn do dezynfekcji – 4 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 13 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego.
d) Data ważności produktów ma być nie krótsza niż okres realizacji projektu, tj. do 31.08.2023r.
Lub/i
3.14 Część nr 14 – Dostawa materiałów biurowych dla uczestników zajęć świetlicowych
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: zeszytów A4 – 150 szt., teczek – 150 szt., zakreślaczy – 150 szt., ołówków – 150 szt., długopisów – 300 szt., gumek – 150 szt., segregatorów – 150 szt.,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 14 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego
lub/i
3.15 Część nr 15 – Dostawa materiałów biurowych zużywalnych na potrzeby świetlicy
a) Zadanie to obejmuje w szczególności zakup i dostawę: kredek – 60 zestawów, farbek plakatowych – 60 zestawów, bloków rysunkowych – 4 zestawy po 200 kartek, zeszytów – 300 szt., materiałów papierniczych – 100 ryz, plasteliny – 48 zestawów, bibuły zwykłej – 20 zestawów, farbek akrylowych – 60 zestawów, bloków technicznych – 4 zestawy po 200 kartek, modeliny – 30 zestawów, gliny – 32 kg, klejów – 70 szt., nożyczek – 50 szt., taśm – 30 szt., brokatów – 20 zestawów, wycinanek kolorowych zwykłych – 40 szt., wycinanek kolorowych samoprzylepnych – 40 szt., bibuły karbowanej – 40 zestawów, filca – 40 zestawów, drucików kreatywnych – 12 zestawów, ozdób typu oczka – 12 zestawów, koralików paciorków – 12 zestawów, ołówków – 100 szt., długopisów kolorowych – 60 zestawów, mazaków – 48 zestawów.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 15 znajduje się w Załączniku nr 1 do Siwz oraz w istotnych postanowieniach umownych – Załącznik nr 6 do Siwz.
c) Okres rękojmi wynosi 24 miesiące liczony od daty skutecznego odbioru końcowego
4. Wszystkie dostarczone sprzęty, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, pozbawione praw i obciążeń osób trzecich, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczone do użytku w placówkach użyteczności publicznej. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, poleasingowego, powystawowego, po zwrocie itp. Sprzęt musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi normami.
5. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim.
6. Zamawiający wymaga, by dostarczone komputery posiadały oprogramowanie w wersji aktualnej na dzień zawartej umowy.
7. Oferowany sprzęt w dniu zawarcia umowy nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji i sprzedaży.
8. Przedmiot dostawy musi być zgodny z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Siwz, warunkami umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu, wykonania dostawy wraz z transportem, wniesienia, rozładunku dostaw w miejsce wskazane przez Zamawiającego do budynków świetlic, Punktu Wsparcia Rodziny. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
10. Każda dostawa musi być szczegółowo uzgodniona z Zamawiającym w godzinach pracy.
11. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów, sprzętu w czasie transportu i dostawy ponowi Wykonawca.
12. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych elementów i sprzęt zgodnie ze złożona przez Wykonawcę kalkulacją ceny.
13. Zamówienie musi być podzielne na osobne paczki dla danej świetlicy i dostarczone do poszczególnych świetlic.
14. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.
15. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej.
16. Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
17. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej Umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
18. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zdolności, doświadczenie i środki materialne oraz zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością. Oświadcza, ze dostarczy fabrycznie nowe laptopy, wolne od wad.
19. Zamawiający nie określa wymagań związanych z art. 29 ust. 3a.
20. Wymogi zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp jakie ma spełniać przedmiot zamówienia zostały szczegółowo opisane w Złączniku nr 1 do Siwz – Szczegółowy przedmiotu zamówienia.
21. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określa aspekty społeczne. Aspekt społeczny stanowi 3 kryterium oceny ofert.
21.1 Wykonawca zobowiązuje się:
a) zatrudnić przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 1 osobę bezrobotną, tj. pracownika bezpośrednio związanego z wykonywaniem zamówienia na podstawie skierowania urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 tj. z późn. zm.).
b) zatrudnienie, o którym mowa w pkt. a) powinno rozpocząć w dniu podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia oraz trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zatrudnia już bezrobotnego przed dniem złożenia oferty na zasadach opisanych w pkt. a) i zatrudnienie to będzie trwało przez okres realizacji zamówienia to klauzule społeczną należy uznać za spełnioną. Na potwierdzenie zatrudnienia Wykonawca złoży w wymaganym terminie dokument (np. zaświadczenie) o zatrudnieniu osoby bezrobotnej wystawione przez właściwy urzędu pracy.
c) w przypadku nie wywiązania się z obowiązku zadeklarowanego spełnienia klauzuli społecznej wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5 tys. zł;
d) w przypadku gdy Wykonawcą jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej zapisy powyższe stosuje się do osoby składającej ofertę i osoba ta musi spełniać warunek na dzień składania oferty. Jeżeli osoba fizyczna nieprowadząca działowości gospodarczej złoży ofertę i nie spełnia klauzuli społecznej to nie otrzyma punktów w tym kryterium.
e) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie jednej osoby bezrobotnej, tj. pracownika bezpośrednio związanego
z wykonywaniem zamówienia dla wszystkich części łącznie, dla których składa ofertę.
|