„Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im.Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach
Miejscowość Krzyżanowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591901-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach jest realizowany w ramach RPO WSL 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach niezbędnych do prowadzenia zajęć rozwijających metodą eksperymentu z geografii, zajęć chemiczno-biologicznych, z fizyki, języka angielskiego i niemieckiego oraz zajęć wyrównawczych z metodą eksperymentu z matematyki dla uczniów klas IV- VIII.. Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety (części), co oznacza, że należy składać oferty na każdą z części zamówienia osobno, z możliwością składania ofert na jedną lub 2 części.

3.1. PAKIET NR 1 – dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Przedmiotem pakietu nr 1 jest zakup i dostawa:
-Laptopów (dla nauczyciela): 4 szt.
-Laptopów (dla ucznia): 32 szt.
-Tabletów: 9 szt.


Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.


Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt.
Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.




3.2. PAKIET NR 2 - dostawa sprzętu elektronicznego
Przedmiotem pakietu nr 2 jest zakup i dostawa:
-tablic interaktywnych- zestawy z projektorem: 4 szt.

Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.


Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt.
Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5b2e439-ca18-4e5d-bfc7-78bfc719eb3a
Biuletyn 591901-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im.Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach
Regon 00073776900000
Zamawiajacy adres ulica Łąkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Krzyżanowice
Zamawiajacy kod pocztowy 47-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324194069
Zamawiajacy fax 324194069
Zamawiajacy email szkokrzy@ka.onet.pl
Adres strony url www.bip.krzyzanowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt w ramach RPO WSL 2014-2020, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krzyzanowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krzyzanowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Gustawa Morcinka ul. Łąkowa 12 47-450 Krzyżanowice
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”
Numer referencyjny SPK/1/ZP/UE/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Nazwa zamówienia: „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach jest realizowany w ramach RPO WSL 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach niezbędnych do prowadzenia zajęć rozwijających metodą eksperymentu z geografii, zajęć chemiczno-biologicznych, z fizyki, języka angielskiego i niemieckiego oraz zajęć wyrównawczych z metodą eksperymentu z matematyki dla uczniów klas IV- VIII.. Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety (części), co oznacza, że należy składać oferty na każdą z części zamówienia osobno, z możliwością składania ofert na jedną lub 2 części. 3.1. PAKIET NR 1 – dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem Przedmiotem pakietu nr 1 jest zakup i dostawa: -Laptopów (dla nauczyciela): 4 szt. -Laptopów (dla ucznia): 32 szt. -Tabletów: 9 szt. Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt. Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim. 3.2. PAKIET NR 2 - dostawa sprzętu elektronicznego Przedmiotem pakietu nr 2 jest zakup i dostawa: -tablic interaktywnych- zestawy z projektorem: 4 szt. Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt. Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, Wykonawcy złożą, wraz z ofertą, oświadczenie (załącznik nr 3) o braku podstaw wykluczenia oraz wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, przedłoży (na wezwanie Zamawiającego) następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.4, składa odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt 2) stosuje się odpowiednio. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji na stronie internetowej zgodnie z np. 86 ust.5. 4. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w np. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z np. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 6.1.2) SIWZ podlegają sumowaniu. c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty dokumentów o których mowa w pkt. 6.2, 6.3, 6.4, SIWZ, dla każdego z podmiotów / osób występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 24aa Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, dla każdej części zamówienia, w szczególności: 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca do terminu określonego w pkt. 12.1 SIWZ składa Ofertę, która winna zawierać: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1a , 1b. b) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. c) Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 – 5.3 - załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. d) Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty- jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1)w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, W przypadku, o którym mowa wyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia. 2)w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, 3)w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia 4)inne zmiany mogą nastąpić w przypadku: a)zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy, b)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. W pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt 2), pkt 3), pkt 4), pkt 5), pkt 6), ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 17.3 SIWZ gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Gustawa Morcinka ul. Łąkowa 12 47-450 Krzyżanowice tel. (32) 419 40 69. -administrator –wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: zarzad@kwiecienipartnerzy.pl. -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; -odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; -nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 – dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem pakietu nr 1 jest zakup i dostawa: -Laptopów (dla nauczyciela): 4 szt. -Laptopów (dla ucznia): 32 szt. -Tabletów: 9 szt. Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt. Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 - dostawa sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem pakietu nr 2 jest zakup i dostawa:  tablic interaktywnych- zestawy z projektorem: 4 szt. Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt. Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)