GuidZP400 |
a5b2e439-ca18-4e5d-bfc7-78bfc719eb3a
|
Biuletyn |
591901-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im.Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach
|
Regon |
00073776900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łąkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzyżanowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324194069
|
Zamawiajacy fax |
324194069
|
Zamawiajacy email |
szkokrzy@ka.onet.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krzyzanowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt w ramach RPO WSL 2014-2020, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.krzyzanowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.krzyzanowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Gustawa Morcinka ul. Łąkowa 12 47-450 Krzyżanowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”
|
Numer referencyjny |
SPK/1/ZP/UE/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Nazwa zamówienia: „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach jest realizowany w ramach RPO WSL 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach niezbędnych do prowadzenia zajęć rozwijających metodą eksperymentu z geografii, zajęć chemiczno-biologicznych, z fizyki, języka angielskiego i niemieckiego oraz zajęć wyrównawczych z metodą eksperymentu z matematyki dla uczniów klas IV- VIII.. Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety (części), co oznacza, że należy składać oferty na każdą z części zamówienia osobno, z możliwością składania ofert na jedną lub 2 części.
3.1. PAKIET NR 1 – dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Przedmiotem pakietu nr 1 jest zakup i dostawa:
-Laptopów (dla nauczyciela): 4 szt.
-Laptopów (dla ucznia): 32 szt.
-Tabletów: 9 szt.
Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt.
Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
3.2. PAKIET NR 2 - dostawa sprzętu elektronicznego
Przedmiotem pakietu nr 2 jest zakup i dostawa:
-tablic interaktywnych- zestawy z projektorem: 4 szt.
Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt.
Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,
o których mowa w art. 24 ustawy, Wykonawcy złożą, wraz z ofertą, oświadczenie (załącznik nr 3)
o braku podstaw wykluczenia oraz wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, przedłoży (na wezwanie Zamawiającego) następujące dokumenty:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.4, składa odpowiednio, że:
1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju,
w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt 2) stosuje się odpowiednio.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji na stronie internetowej zgodnie z np. 86 ust.5.
4. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w np. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z np. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
b) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 6.1.2) SIWZ podlegają sumowaniu.
c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty dokumentów o których mowa w pkt. 6.2, 6.3, 6.4, SIWZ, dla każdego z podmiotów / osób występujących wspólnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 24aa Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, dla każdej części zamówienia, w szczególności:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca do terminu określonego w pkt. 12.1 SIWZ składa Ofertę, która winna zawierać:
a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1a , 1b.
b) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
c) Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 – 5.3 - załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
d) Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty- jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1)w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie,
W przypadku, o którym mowa wyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia.
2)w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia,
3)w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia
4)inne zmiany mogą nastąpić w przypadku:
a)zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy,
b)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. W pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt 2), pkt 3), pkt 4), pkt 5), pkt 6), ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 17.3 SIWZ gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Gustawa Morcinka ul. Łąkowa 12 47-450 Krzyżanowice tel. (32) 419 40 69.
-administrator –wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: zarzad@kwiecienipartnerzy.pl.
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1 – dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem pakietu nr 1 jest zakup i dostawa:
-Laptopów (dla nauczyciela): 4 szt.
-Laptopów (dla ucznia): 32 szt.
-Tabletów: 9 szt.
Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt.
Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2 - dostawa sprzętu elektronicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem pakietu nr 2 jest zakup i dostawa:
tablic interaktywnych- zestawy z projektorem: 4 szt.
Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt.
Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
|
| |