Dostawy jednorazowych maseczek medycznych

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592195-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych w postaci 820 000,00 szt. maseczek chirurgicznych 3-warstwowych wykonanych z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny. Posiadające gumki na uszy oraz w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Warstwa absorpcyjna włókniny polipropylenowej ma stanowić czasową barierę dla drobnoustrojów i zabezpieczać drogi oddechowe przed zanieczyszczeniem oraz zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Produkt jednorazowego użytku, niejałowy. Wymiar pojedynczej maski to 175 x 95 mm. Opakowanie a'50 szt. Maski powinny spełniać wymagania : zgodność z normami PN-EN 14683:2006 lub odpowiednio EN 14683:2005; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745; oznakowanie znakiem CE. Dostawa wyrobu medycznego w okresie do 2 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednim zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c79d8a4c-23e3-4ed1-bea4-4c06afcb506c
Biuletyn 592195-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Regon 32009300000000
Zamawiajacy adres ulica J. I. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 06 01,
Zamawiajacy fax 42 675 06 11
Zamawiajacy email zk_2_lodz@sw.gov.pl,
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Niniejsze postępowanie przewiduje prawo opcji realizowane na warunkach wskazanych w umowie będącej załącznikiem do SIWZ niniejszego postępowania, obejmujące dostawę wyrobów medycznych w zakresie nie większym niż do 180 000 sztuk maseczek jednorazowych medycznych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. Część zamówienia wskazana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w całości lub w mniejszym zakresie aniżeli 180 000 szt. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego z tytułu nie skorzystania z prawa opcji przez Zmawiającego lub skorzystania z prawa opcji w mniejszym niż maksymalnym zakresie. Maksymalna ilość zamówienia (Zamówienie podstawowe + zamówienie z prawa opcji) może wynosić do 1 000 000 szt. maseczek jednorazowych.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy jednorazowych maseczek medycznych
Numer referencyjny DKW.2232.08.20.MD
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych w postaci 820 000,00 szt. maseczek chirurgicznych 3-warstwowych wykonanych z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny. Posiadające gumki na uszy oraz w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Warstwa absorpcyjna włókniny polipropylenowej ma stanowić czasową barierę dla drobnoustrojów i zabezpieczać drogi oddechowe przed zanieczyszczeniem oraz zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Produkt jednorazowego użytku, niejałowy. Wymiar pojedynczej maski to 175 x 95 mm. Opakowanie a'50 szt. Maski powinny spełniać wymagania : zgodność z normami PN-EN 14683:2006 lub odpowiednio EN 14683:2005; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745; oznakowanie znakiem CE. Dostawa wyrobu medycznego w okresie do 2 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednim zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 458400,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 2;
Zakresie kryteriow selekcji Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 2;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 2;
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Oferta ma być złożona tylko i wyłącznie w postaci elektronicznej za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal po uprzednim jej zaszyfrowaniu w miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym przekazywaniu oferty w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie może być poczta elektroniczna.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Cena brutto Produktu może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT przed zrealizowaniem zamówienia. Ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzenia lub zmiany przed zrealizowaniem zamówienia cen urzędowych na Produkt przez stosowne przepisy. Zmiany cen, o których mowa powyżej ust.1 z powodu zmiany stawki VAT lub wprowadzenia lub zmiany cen urzędowych obowiązują z dniem ich wprowadzenia przez stosowne przepisy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji dostarczać Produkty po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu. Strona informuje niezwłocznie druga stronę o zmianie numeru telefonu lub adresu e-mail. Strony niezwłocznie dokonają aktualizacji umowy w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy jednorazowych maseczek medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 458400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Niniejsze postępowanie przewiduje prawo opcji realizowane na warunkach wskazanych w umowie będącej załącznikiem do SIWZ niniejszego postępowania, obejmujące dostawę wyrobów medycznych w zakresie nie większym niż do 180 000 sztuk maseczek jednorazowych medycznych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. Część zamówienia wskazana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w całości lub w mniejszym zakresie aniżeli 180 000 szt. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego z tytułu nie skorzystania z prawa opcji przez Zmawiającego lub skorzystania z prawa opcji w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych w postaci 820 000,00 szt. maseczek chirurgicznych 3-warstwowych wykonanych z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny. Posiadające gumki na uszy oraz w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Warstwa absorpcyjna włókniny polipropylenowej ma stanowić czasową barierę dla drobnoustrojów i zabezpieczać drogi oddechowe przed zanieczyszczeniem oraz zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Produkt jednorazowego użytku, niejałowy. Wymiar pojedynczej maski to 175 x 95 mm. Opakowanie a'50 szt. Maski powinny spełniać wymagania : zgodność z normami PN-EN 14683:2006 lub odpowiednio EN 14683:2005; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745; oznakowanie znakiem CE. Dostawa wyrobu medycznego w okresie do 2 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednim zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)