Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Ząbkach

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-15 00:00:00
Instytucja SPZOZ Miejska Przychodnia Zdrowia
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593149-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa informatyzacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Ząbkach, służąca poprawie jakości i efektywności obsługi pacjentów wraz z transportem, dostawą i instalacją niezbędnej infrastruktury sprzętowej.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „wdrożenie e-usług dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ząbkach”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza” Działania 2.1 „E-usługi” Poddziałania 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 948f77e0-5a4f-470b-99c8-2cf99e315cbb
Biuletyn 593149-N-2020
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Miejska Przychodnia Zdrowia
Regon 01734853700000
Zamawiajacy adres ulica Orla
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 762 93 67, 22 781 68 12
Zamawiajacy fax 22 781 68 12
Zamawiajacy email spzoz_zabki@poczta.onet.pl
Adres strony url www.przychodniaorla.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „wdrożenie e-usług dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ząbkach”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza” Działania 2.1 „E-usługi” Poddziałania 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przychodniaorla.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przychodniaorla.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Orla 1, 05-091 Ząbki – Sekretariat (pokój nr 9 – parter).
Nazwa nadana zamowieniu Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Ząbkach
Numer referencyjny ZPU.271.01.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa informatyzacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Ząbkach, służąca poprawie jakości i efektywności obsługi pacjentów wraz z transportem, dostawą i instalacją niezbędnej infrastruktury sprzętowej. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „wdrożenie e-usług dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ząbkach”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza” Działania 2.1 „E-usługi” Poddziałania 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa spełniania warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:  wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (każde zamówienie), w ramach którego Wykonawca dostarczył i wdrożył system informatyczny służący do obsługi procesów leczenia pacjentów, w zakres którego wchodziły:  Poradnia Rejestracja, Poradnia Gabinet, Rozliczenia z NFZ;  Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (EDM) oraz e-rejestracja. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.  będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.:  minimum 1 kierownik zespołu posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny oraz dyplom ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych w specjalności: zarządzanie projektami oraz udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej. Osobami/ kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 07.09.2005 r. w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych – uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (z zastrzeżeniem zawartym w sekcji D ust. 3 i 4), aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających 2. brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VI SIWZ, tj.: 2.1 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.2 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.4 oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.). 3. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 i 2.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) o których mowa w ust. 2 pkt 2.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3.1 lit. a) – b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony/e odpowiednio, na 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Postanowienia dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne): 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2 Na formularzu oferty, jak również innych dokumentach powołujących się na Wykonawcę, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub spółki cywilnej, a do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 4.3 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.4 Każdy z warunków określonych w Rozdziale V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu) winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. 4.5 Warunki określone w Rozdziale VI SIWZ (brak podstaw do wykluczenia) winien spełniać każdy z tych Wykonawców samodzielnie. 4.6 Dokumenty wymienione w Rozdziale VII lit. C ust. 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej składa samodzielnie. 4.7 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4.8 W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Postanowienia dotyczące formy składanych dokumentów: 1. Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie Pzp i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993). 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (z zastrzeżeniem zawartym w sekcji D ust. 3 i 4), aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1. spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, tj.: 1.1 dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), 1.2 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, w którym zostały określone szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie terminu realizacji umowy w następstwie wystąpienia siły wyższej, tj. wystąpienia wydarzenia nieprzewidywalne oraz wydarzenia znajdujące się poza kontrolą Stron uniemożliwiające wykonywanie Umowy przez Strony, w szczególności wojny, rewolucje, powodzie, epidemie, strajki generalne, lokauty, pożary, wybuchy, trzęsienia ziemi, negatywne warunki pogodowe. 3. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie Umowy, Strony uzgodnią w protokole uzgodnień zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji obowiązków wynikających z umowy.
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Asysta techniczna
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)