GuidZP400 |
1b546c86-3b0f-4bdc-9def-35679418afe7
|
Biuletyn |
603751-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|
Regon |
00000168900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. prof. S. Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 374 92 61
|
Zamawiajacy fax |
52 374 93 27
|
Zamawiajacy email |
przetargi@utp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.utp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.utp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 Kancelaria Główna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP
|
Numer referencyjny |
AZZP.243.090.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa komputera przenośnego typ 1 – 1 sztuka, Zadanie nr 2: Dostawa komputera przenośnego typ 2 – 1 sztuka, Zadanie nr 3: Dostawa stacji roboczej obliczeniowej (jednostki centralnej komputera) – 1 sztuka.
Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno–Przyrodniczy w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla zadania nr 1 i 2
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie do 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Dla zadania nr 3
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie do 28.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis techniczny w języku polskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu i oprogramowania oraz wyniki (wraz z wydrukami ze strony internetowej) testu PassMark CPU Mark procesora (dla zadań 1-3) oraz Pass Mark G3D Mark karty graficznej (dla zadań 1-3), w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w rozdziale VI. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ)składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4)WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument(dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem ,właściwym organem sądowym ,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5)oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ; c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Sprzętu; d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6; Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2020-11-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputera przenośnego typ 1 – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki komputera przenośnego (notebooka, tzw. 2w1) dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki, na potrzeby projektu „Telekomunikacyjne podejście do modelowanie metabolizmu komórek” – NCN OPUS 17. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputera przenośnego typ 2 – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki komputera przenośnego (notebooka, tzw. 2w1) dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki, na potrzeby projektu „Telekomunikacyjne podejście do modelowanie metabolizmu komórek” – NCN OPUS 17. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa stacji roboczej obliczeniowej (jednostki centralnej komputera) – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki stacji roboczej obliczeniowej (jednostki centralnej komputera) dla Katedry Technik Wytwarzania Wydziału inżynierii mechanicznej ,na potrzeby przetwarzania graficznego i zaawansowanych obliczeń numerycznych o znacznym zapotrzebowaniu na moc obliczeniową w aplikacjach wielowątkowych (ilość rdzeni) oraz pamięć RAM oraz na potrzeby serwera aplikacji. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |