DOSTAWA ŁÓŻEK, STOLIKÓW, WAG, WÓZKÓW, LEŻANEK I FOTELI NA ODZIAŁ NOWORODKOWY I POŁOŻNICZY

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608437-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331921003, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia.
3.1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Zakres zamówienia obejmuje 3 nw. zadania:
Zadanie nr 1 – Dostawa łóżek noworodkowych – szt. 15, wag noworodkowych z szafką – 2 szt., stolików zabiegowych – szt. 5, wózków do transportu posiłków – szt.1, wózków do transportu odpadów – szt.6
Zadanie nr 2 – Dostawa wózków do przewozu pacjenta – szt. 2, leżanek medycznych – szt. 2, foteli do karmienia – szt. 3,
Zadanie nr 3 – Dostawa wózków magazynowych – szt. 3.
3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w stosunku do zadań oraz wymagania Zamawiającego, zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.1.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.2.1. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2020 r., nierekondycjonowany, nie powystawowy, niepodemostracyjny.
3.2.2. Wymagany minimalny okres gwarancji – liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 12 miesięcy, zgodnie z minimalnym okresem podanym w ppkt. 12.8. SIWZ.
3.2.3. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
3.2.4. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie – potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 1 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a33ca78f-cbaa-40dd-9f73-87d4b751f918
Biuletyn 608437-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Regon 43099240200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Biernackiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 740 86 14
Zamawiajacy fax 81 740 39 34
Zamawiajacy email zamowienia@spszw.lublin.pl
Adres strony url http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŁÓŻEK, STOLIKÓW, WAG, WÓZKÓW, LEŻANEK I FOTELI NA ODZIAŁ NOWORODKOWY I POŁOŻNICZY
Numer referencyjny DZP.3311-31/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot zamówienia. 3.1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Zakres zamówienia obejmuje 3 nw. zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa łóżek noworodkowych – szt. 15, wag noworodkowych z szafką – 2 szt., stolików zabiegowych – szt. 5, wózków do transportu posiłków – szt.1, wózków do transportu odpadów – szt.6 Zadanie nr 2 – Dostawa wózków do przewozu pacjenta – szt. 2, leżanek medycznych – szt. 2, foteli do karmienia – szt. 3, Zadanie nr 3 – Dostawa wózków magazynowych – szt. 3. 3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w stosunku do zadań oraz wymagania Zamawiającego, zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2020 r., nierekondycjonowany, nie powystawowy, niepodemostracyjny. 3.2.2. Wymagany minimalny okres gwarancji – liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 12 miesięcy, zgodnie z minimalnym okresem podanym w ppkt. 12.8. SIWZ. 3.2.3. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3.2.4. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie – potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 1 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow 4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż w ciągu 8 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy. 4.1.2. Oferowany termin stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11 oraz pkt. 12 ppkt. 12.8. i pkt. 18, ppkt. 18.2. niniejszej SIWZ. 4.2. Miejsce dostawy: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie – loco ul. Lubartowska 81. Wykonawca dostarczy przedmiot podlegający dostawie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do kontaktu, w godzinach od 8.00 do 14.30 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 4.3. Warunki realizacji zamówienia: 4.3.1. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie jednorazowo, na koszt Wykonawcy, który ponosi ryzyko oraz koszt transportu i rozładunku, w terminie określonym w pkt. 4.1.1. SIWZ. 4.3.2. Wykonawca winien zagwarantować bezpłatny transport i rozładunek przedmiotu zamówienia z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta sprzętu, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami, odpowiednio przystosowanym do przewozu sprzętu medycznego. 4.3.3. Do dostawy Wykonawca dołączy fakturę, na której umieszczone będą informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość, cena netto i brutto, podatek VAT, data dostawy, numer umowy. 4.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia/ odbioru sprzętu niezgodnego z zamówieniem. 4.3.5. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.3.6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 1, w związku z art. 25 ust.1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentu, tj.: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku nie dołączenia dokumentu Zamawiający dokona sprawdzenia w oparciu o dostępne rejestry; 7.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Dot. § 7, ust. 1-4. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282). 7.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.2.2. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 7.2.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7.2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.2.5. Podmioty występujące wspólnie składają dokument określony w pkt. 7.1. na każdy z podmiotów z osobna.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 10.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych poniżej: 10.1.1. Dla potwierdzenia warunku określonego w pkt. 5.1.5.: a) katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, instrukcja obsługi, zawierające charakterystykę techniczną i użytkową parametrów technicznych i granicznych każdego z warunków określonych w Tabeli B zestawienia parametrów granicznych/ cech przedmiotu zamówienia, wystawione przez producenta urządzenia nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia. 10.1.2. Dla potwierdzenia warunku określonego w pkt. 5.1.6.: świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny, tj.: Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowana deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi - wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, dla oferowanego produktu, dla danej klasy wyrobu medycznego b) dla asortymentu, który nie zostały sklasyfikowany, jako wyrób medyczny, oświadczenie, wskazujące jednoznacznie, jakich pozycji dotyczy,
Inne dokumenty niewymienione 8.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 8.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj.: 8.2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 8.3. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 12-22, ustawy. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa łóżek noworodkowych – szt. 15, wag noworodkowych z szafką – 2 szt., stolików zabiegowych – szt. 5, wózków do transportu posiłków – szt.1, wózków do transportu odpadów – szt.6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Sprzęt - 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa wózków do przewozu pacjenta – szt. 2, leżanek medycznych – szt. 2, foteli do karmienia – szt. 3,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Sprzęt - 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Dostawa wózków magazynowych – szt. 3.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Sprzęt - 1 pozycja asortymentowa
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)