Dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Maluch+ 2020)

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-19 00:00:00
Instytucja Gmina Gorzów Śląski
Miejscowość Gorzów Śląski
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608519-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 397000009, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Gorzów Śląski, ul. Fryderyka Chopina 6, 46-310 Gorzów Śląski), w ramach zadania inwestycyjnego „Utworzenie żłobka w Gorzowie Śląskim”.
Zadanie obejmuje 3 części zamówienia:
Część 1:
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka
Części 1 zamówienia, obejmuje dostawę wyposażenia do pomieszczeń żłobka na którą składa się m.in. dostawa mebli, zabawek, urządzeń edukacyjnych oraz pozostałych akcesoriów wyposażenia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Część 2:
Dostawa sprzętu RTV i AGD
Części 2 zamówienia, obejmuje dostawę sprzętu RTV i AGD zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
Część 3:
Dostawa „kuchni na wymiar”
Części 3 zamówienia, obejmuje dostawę „Kuchni na wymiar” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 5966bfa0-7b85-47b5-946e-d0fcf8b8ea84
Biuletyn 608519-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Gorzów Śląski
Regon 15139861700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 46-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 034 3505710, 715
Zamawiajacy fax 034 3505710, 715 wew. 42
Zamawiajacy email um@gorzowslaski.pl
Adres strony url www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gorzowslaski.pl/m8849/k256-Zamownienia-publiczne-2020-powyzej-30-000-euro
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gorzowslaski.pl/m8849/k256-Zamownienia-publiczne-2020-powyzej-30-000-euro
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski pokój nr 13 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Maluch+ 2020)
Numer referencyjny IZP-IV.271.25.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Gorzów Śląski, ul. Fryderyka Chopina 6, 46-310 Gorzów Śląski), w ramach zadania inwestycyjnego „Utworzenie żłobka w Gorzowie Śląskim”. Zadanie obejmuje 3 części zamówienia: Część 1: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka Części 1 zamówienia, obejmuje dostawę wyposażenia do pomieszczeń żłobka na którą składa się m.in. dostawa mebli, zabawek, urządzeń edukacyjnych oraz pozostałych akcesoriów wyposażenia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Część 2: Dostawa sprzętu RTV i AGD Części 2 zamówienia, obejmuje dostawę sprzętu RTV i AGD zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Część 3: Dostawa „kuchni na wymiar” Części 3 zamówienia, obejmuje dostawę „Kuchni na wymiar” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania (realizacji) zamówienia: 1. Dla części 1 zamówienia „Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka” – od dnia podpisania umowy do 28.12.2020r. 2. Dla części 2 zamówienia „Dostawa sprzętu RTV i AGD” – od dnia podpisania umowy do 28.12.2020r. 3. Dla części 3 zamówienia Dostawa „kuchni na wymiar” – od dnia podpisania umowy do 28.12.2020r.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Zamawiający w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa powyżej: lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590, 2294 (ze zm.)
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy wszystkich części zamówienia. Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy wszystkich części zamówienia. Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy w przypadku składania oferty do części 1 przedmiotowego zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ); lub/i 2) Formularz ofertowy w przypadku składania oferty do części 2 przedmiotowego zamówienia – (zał. nr 2 do SIWZ); lub/i 3) Formularz ofertowy w przypadku składania oferty do części 3 przedmiotowego zamówienia – (zał. nr 3 do SIWZ); 4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu ( oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu ( oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) - zał. nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 1 ppk.4, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (UWAGA !!! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!).
Wadium Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia następującej okoliczności: zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji – potwierdzonego pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu – na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-11-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 17 1
IV 6 6 1. UWAGA !!! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ze względu na panujące zagrożenie epidemiczne, Zamawiający przewiduje otwarcie ofert on-line (streaming on-line). Zamawiający najpóźniej na dzień przed otwarciem ofert poinformuje i poda link na stronie internetowej prowadzonego postępowania do transmisji otwarcia ofert on-line (streaming on-line). W przypadku braku podania przez Zamawiającego informacji i linku do otwarcia ofert on-line (streaming on-line), najpóźniej na dzień przed otwarciem ofert, otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - rozdział XI pkt.2 SIWZ. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem przez Gminę Gorzów Śląski – Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim Pani/Pana danych osobowych. 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (dalej: „Administrator”) Gmina Gorzów Śląski – Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, tel. 034 3505710, e-mail: um@gorzowslaski.pl 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się Inspektorem Ochrony Danych Panem Markiem Morawcem, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, e-mail: it@gorzowslaski.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Maluch+ 2020)” (IZP-IV.271.25.2020). 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe, w zakresie wyznaczonym w/w ustawą, tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że jeśli właściwe dla danego stosunku umownego przepisy regulują odmiennie okresy dochodzenia roszczeń, wynikających z wykonania umowy, okres przechowywania obejmuje cały ten czas. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *) - Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **) – Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Części 1 zamówienia, obejmuje dostawę wyposażenia do pomieszczeń żłobka na którą składa się m.in. dostawa mebli, zabawek, urządzeń edukacyjnych oraz pozostałych akcesoriów wyposażenia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu RTV i AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Części 2 zamówienia, obejmuje dostawę sprzętu RTV i AGD zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa "kuchni na wymiar"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Części 3 zamówienia, obejmuje dostawę „Kuchni na wymiar” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)