Dostawa i montaż wyposażenia sali doświadczania świata w ramach projektu pn. „Wsparcie pieczy zastępczej w Powiecie Złotoryjskim”

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Powiat Złotoryjski
Miejscowość Złotoryja
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608526-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali doświadczania świata na rzecz Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu oraz Domu Dziecka w Wojcieszowie w ramach projektu „Wsparcie pieczy zastępczej w powiecie złotoryjskim”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do budynku Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu, ul. Jana Kochanowskiego 4, Wilków-Osiedle 59-500 Złotoryja oraz do budynku Domu Dziecka „Sobieradzik” w Wojcieszowie, ul. Targowa 4, 59-550 Wojcieszów) kompletnego, nowego fabrycznie wyposażenia, zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz jego montażu.
3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72ea64b8-9016-4da7-8296-db671b677664
Biuletyn 608526-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Złotoryjski
Regon 39064724500000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Złotoryja
Zamawiajacy kod pocztowy 59-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 8786-930, -933, -940, -950,
Zamawiajacy fax 76 8786-955
Zamawiajacy email sekretariat@powiat-zlotoryja.pl, kamila.brzozowska@powiat-zlotoryja.pl
Adres strony url www.bip.powiat-zlotoryja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. "Wsparcie pieczy zastępczej w powiecie złotoryjskim" jest współfinnsowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-zlotoryja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-zlotoryja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie, na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu, bez pozostawiania śladów. Ofertę należy złożyć na adres Zamawiającego w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia sali doświadczania świata w ramach projektu pn. „Wsparcie pieczy zastępczej w Powiecie Złotoryjskim”
Numer referencyjny WR.272.54.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali doświadczania świata na rzecz Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu oraz Domu Dziecka w Wojcieszowie w ramach projektu „Wsparcie pieczy zastępczej w powiecie złotoryjskim”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do budynku Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu, ul. Jana Kochanowskiego 4, Wilków-Osiedle 59-500 Złotoryja oraz do budynku Domu Dziecka „Sobieradzik” w Wojcieszowie, ul. Targowa 4, 59-550 Wojcieszów) kompletnego, nowego fabrycznie wyposażenia, zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz jego montażu. 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę sprzętu terapeutycznego lub sprzętu rehabilitacyjnego lub sprzętu do ćwiczeń lub sprzętu do terapii sensorycznej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie złożyć: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1-3 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w umowie, b) zmiany siedziby jednej ze stron. 4. Jeżeli ogłoszony w dniu 20.03.2020 r. stan epidemii uniemożliwi realizację umowy strony mogą zawrzeć stosowny aneks.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2020 r. poz. 1913 ze zm.) jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na wykonane dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)