| GuidZP400 |
72ea64b8-9016-4da7-8296-db671b677664
|
| Biuletyn |
608526-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Złotoryjski
|
| Regon |
39064724500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Złotoryja
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
59-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
76 8786-930, -933, -940, -950,
|
| Zamawiajacy fax |
76 8786-955
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@powiat-zlotoryja.pl, kamila.brzozowska@powiat-zlotoryja.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.powiat-zlotoryja.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn. "Wsparcie pieczy zastępczej w powiecie złotoryjskim" jest współfinnsowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-zlotoryja.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-zlotoryja.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie, na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu, bez pozostawiania śladów. Ofertę należy złożyć na adres Zamawiającego w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia sali doświadczania świata w ramach projektu pn. „Wsparcie pieczy zastępczej w Powiecie Złotoryjskim”
|
| Numer referencyjny |
WR.272.54.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali doświadczania świata na rzecz Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu oraz Domu Dziecka w Wojcieszowie w ramach projektu „Wsparcie pieczy zastępczej w powiecie złotoryjskim”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do budynku Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu, ul. Jana Kochanowskiego 4, Wilków-Osiedle 59-500 Złotoryja oraz do budynku Domu Dziecka „Sobieradzik” w Wojcieszowie, ul. Targowa 4, 59-550 Wojcieszów) kompletnego, nowego fabrycznie wyposażenia, zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz jego montażu.
3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę sprzętu terapeutycznego lub sprzętu rehabilitacyjnego lub sprzętu do ćwiczeń lub sprzętu do terapii sensorycznej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie złożyć: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;
3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.
2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1-3 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w umowie,
b) zmiany siedziby jednej ze stron.
4. Jeżeli ogłoszony w dniu 20.03.2020 r. stan epidemii uniemożliwi realizację umowy strony mogą zawrzeć stosowny aneks.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2020 r. poz. 1913 ze zm.) jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|