Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Cukier,
  • Produkty mączne,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Produkty puszkowane i polowe racje żywnościowe,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608419-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151120006, 151311305, 31425003, 155000003, 158110006, 158310002, 158972004, 32200009, 158200002, 158510008, 158960005, 153200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów spożywczych wg wykazu określonego w niniejszej SIWZ na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego – ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie obowiązany dostarczać Zamawiającemu produkty spełniające właściwe przepisy prawa i normy, w szczególności posiadające właściwą datę przydatności do spożycia. Wykonawca winien również zapewnić właściwe warunki transportu artykułów spożywczych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niniejszym postępowaniu obejmujących: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 lub 12 pakietów wg poniższych wykazów. Oferta nie może obejmować wybranych produktów.
Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016 r.).
Warunki organizacyjne realizacji przedmiotu zamówienia:
1) realizacja zamówienia będzie się odbywać poprzez jednostkowe dostawy (zamówienia) obejmujące produkty i ich ilości wskazane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb,
2) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zamówieniach jednostkowych (podając asortyment, ilości, datę dostawy). Termin realizacji zamówienia jednostkowego zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia jednostkowego,
3) do każdej jednostkowej dostawy (zamówienia) Wykonawca dołączy dokument zawierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany datą minimalnej trwałości, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia) - nie dotyczy warzyw i owoców, wymagane atesty, orzeczenia, handlowy dokument identyfikacyjny w przypadku mięsa i wędlin, ilość i cenę oraz fakturę VAT (rachunek).
Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i smakowych, z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


Termin wykonania zamówienia
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b8d6051-b0ff-444a-bfa5-86c4658c20da
Biuletyn 608419-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej
Regon 35718573800000
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 742 047,
Zamawiajacy fax 338 742 047
Zamawiajacy email mps.sucha@onet.pl,
Adres strony url www.przedszkole.sucha-beskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przedszkole.sucha-beskidzka.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (dz.U. 2016, poz.113 z późn. zm); za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedszkole Samorządowe, ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów spożywczych wg wykazu określonego w niniejszej SIWZ na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego – ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie obowiązany dostarczać Zamawiającemu produkty spełniające właściwe przepisy prawa i normy, w szczególności posiadające właściwą datę przydatności do spożycia. Wykonawca winien również zapewnić właściwe warunki transportu artykułów spożywczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niniejszym postępowaniu obejmujących: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 lub 12 pakietów wg poniższych wykazów. Oferta nie może obejmować wybranych produktów. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016 r.). Warunki organizacyjne realizacji przedmiotu zamówienia: 1) realizacja zamówienia będzie się odbywać poprzez jednostkowe dostawy (zamówienia) obejmujące produkty i ich ilości wskazane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb, 2) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zamówieniach jednostkowych (podając asortyment, ilości, datę dostawy). Termin realizacji zamówienia jednostkowego zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia jednostkowego, 3) do każdej jednostkowej dostawy (zamówienia) Wykonawca dołączy dokument zawierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany datą minimalnej trwałości, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia) - nie dotyczy warzyw i owoców, wymagane atesty, orzeczenia, handlowy dokument identyfikacyjny w przypadku mięsa i wędlin, ilość i cenę oraz fakturę VAT (rachunek). Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i smakowych, z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin wykonania zamówienia Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.,
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy na zasadach opisanych w SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Mięso drobiowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Jajka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Nabiał: mleko, serki, masło, jogurty, śmietana.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15831000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Miód, cukier, pyłek kwiatowy, mąka, płatki owsiane, kasze, przyprawy, koncentraty, warzywa konserwowe, soki, herbata, woda mineralna.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15897200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Produkty konserwowe: ryby, filety rybne, tuńczyk.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Ciastka naturalne bez cukru, cripsy owocowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pierogi.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Mrożonki: owoce, warzywa, ryby.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zawiera SIWZ.
Zalacznik krotki opis Soki owocowe.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)