| Data publikacji |
2020-11-10 |
| Data zakończenia |
2020-11-20 00:00:00 |
| Instytucja |
Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej |
| Miejscowość |
Sucha Beskidzka |
| Województwo |
małopolskie |
| Branża |
- Soki owocowe i warzywne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo,
- Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
- Cukier,
- Produkty mączne,
- Produkty głęboko mrożone,
- Produkty puszkowane i polowe racje żywnościowe,
- Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
608419-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
158000006, 151120006, 151311305, 31425003, 155000003, 158110006, 158310002, 158972004, 32200009, 158200002, 158510008, 158960005, 153200007 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów spożywczych wg wykazu określonego w niniejszej SIWZ na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego – ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie obowiązany dostarczać Zamawiającemu produkty spełniające właściwe przepisy prawa i normy, w szczególności posiadające właściwą datę przydatności do spożycia. Wykonawca winien również zapewnić właściwe warunki transportu artykułów spożywczych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niniejszym postępowaniu obejmujących: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 lub 12 pakietów wg poniższych wykazów. Oferta nie może obejmować wybranych produktów.
Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016 r.).
Warunki organizacyjne realizacji przedmiotu zamówienia:
1) realizacja zamówienia będzie się odbywać poprzez jednostkowe dostawy (zamówienia) obejmujące produkty i ich ilości wskazane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb,
2) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zamówieniach jednostkowych (podając asortyment, ilości, datę dostawy). Termin realizacji zamówienia jednostkowego zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia jednostkowego,
3) do każdej jednostkowej dostawy (zamówienia) Wykonawca dołączy dokument zawierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany datą minimalnej trwałości, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia) - nie dotyczy warzyw i owoców, wymagane atesty, orzeczenia, handlowy dokument identyfikacyjny w przypadku mięsa i wędlin, ilość i cenę oraz fakturę VAT (rachunek).
Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i smakowych, z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Termin wykonania zamówienia
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.,
|
| GuidZP400 |
0b8d6051-b0ff-444a-bfa5-86c4658c20da
|
| Biuletyn |
608419-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej
|
| Regon |
35718573800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Adama Mickiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 742 047,
|
| Zamawiajacy fax |
338 742 047
|
| Zamawiajacy email |
mps.sucha@onet.pl,
|
| Adres strony url |
www.przedszkole.sucha-beskidzka.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przedszkole.sucha-beskidzka.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (dz.U. 2016, poz.113 z późn. zm); za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedszkole Samorządowe, ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów spożywczych wg wykazu określonego w niniejszej SIWZ na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego – ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie obowiązany dostarczać Zamawiającemu produkty spełniające właściwe przepisy prawa i normy, w szczególności posiadające właściwą datę przydatności do spożycia. Wykonawca winien również zapewnić właściwe warunki transportu artykułów spożywczych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niniejszym postępowaniu obejmujących: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 lub 12 pakietów wg poniższych wykazów. Oferta nie może obejmować wybranych produktów.
Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016 r.).
Warunki organizacyjne realizacji przedmiotu zamówienia:
1) realizacja zamówienia będzie się odbywać poprzez jednostkowe dostawy (zamówienia) obejmujące produkty i ich ilości wskazane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb,
2) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zamówieniach jednostkowych (podając asortyment, ilości, datę dostawy). Termin realizacji zamówienia jednostkowego zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia jednostkowego,
3) do każdej jednostkowej dostawy (zamówienia) Wykonawca dołączy dokument zawierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany datą minimalnej trwałości, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia) - nie dotyczy warzyw i owoców, wymagane atesty, orzeczenia, handlowy dokument identyfikacyjny w przypadku mięsa i wędlin, ilość i cenę oraz fakturę VAT (rachunek).
Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i smakowych, z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Termin wykonania zamówienia
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.,
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy na zasadach opisanych w SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso drobiowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Jajka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Nabiał: mleko, serki, masło, jogurty, śmietana.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pieczywo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15831000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Miód, cukier, pyłek kwiatowy, mąka, płatki owsiane, kasze, przyprawy, koncentraty, warzywa konserwowe, soki, herbata, woda mineralna.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15897200-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty konserwowe: ryby, filety rybne, tuńczyk.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Ciastka naturalne bez cukru, cripsy owocowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Pierogi.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Mrożonki: owoce, warzywa, ryby.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zawiera SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Soki owocowe.
|
| | |