| GuidZP400 |
6523f085-39e0-4af7-9696-da2c5f3cb823
|
| Biuletyn |
609682-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
|
| Regon |
87029873800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15/17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
56 6413400,
|
| Zamawiajacy fax |
56 4621334
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@bieganski.org,
|
| Adres strony url |
www.przetargi.bieganski.org
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.bieganski.org
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.bieganski.org
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą elektroniczną, poprzez odpowiednią stronę, dedykowaną dla niniejszego postępowania na platformazakupowa.pl lub profilu nabywcy Nazwa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, Budynek T, I piętro, pok. nr 119 - dotyczy tradycyjnego sposobu komunikacji
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej
|
| Numer referencyjny |
Z/71/PN/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu do rehabilitacji onkologicznej z wieloletniego programu: „Narodowa Strategia Onkologiczna” na lata 2020-2030 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z opisem technicznym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
Oddziały szpitalne według wskazania Zamawiającego, ul. Rydygiera 15/17 w Grudziądzu
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania:
Zadanie 1: Aparat do terapii uciskowej
Zadanie 2: Bieżnia do rehabilitacji onkologicznej
Zadanie 3: Rotor kończyn górnych z oprogramowaniem do rehabilitacji onkologicznej
Zadanie 4: 8-stanowiskowy system do rehabilitacji onkologicznej z automatycznym pomiarem ciśnienia
Zadanie 5: Urządzenie do pomiarów parametrów metabolicznych
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. W trakcie badania
i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
4. Wykonawca winien zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym w ramach danego zadania. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy zaoferowanego sprzętu.
5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
6. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek
i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości środka transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji dostawy sprzętu, a także przestrzegania przepisów bhp.
7. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne musi być dopuszczony do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2020 r., poz. 186 ze zm.).
8. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33100000-1 – urządzenia medyczne
9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy, znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 Pzp).
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Pzp) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ.
11. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia jednak tylko i wyłączne w sytuacji, gdy Zamawiający dopuścił zaoferowanie przedmiotowego równoważnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia zawierający dopuszczone rozwiązanie równoważne zobowiązany jest do naniesienia w opisie przedmiotu zamówienia stosownych zmian
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
dostawa zakupionego sprzętu – do dnia 11.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT dotyczącej zakupionego sprzętu najpóźniej wraz z jego dostawą (do dnia 11.12.2020 r.),
instalacja, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego – do 7 dni od daty dostawy.
Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 5 zadań.
2) Zamawiający nie przewiduje:
a) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 Pzp);
b) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp (art. 36 ust. 2 pkt. 3 Pzp);
c) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 Pzp);
d) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 Pzp);
e) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 Pzp);
f) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 Pzp);
g) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp
3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
– art. 36a ust. 1 Pzp.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 Pzp), firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza przedłoży
w terminie wyznaczonym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania od Zamawiającego dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp) tj. aktualny na dzień jego złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty powinien złożyć każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga dokumentu, o którym mowa od podwykonawców.
Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – dotyczy komunikacji w sposób tradycyjny,
lub
Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. dokument zeskanowany oparzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – dotyczy komunikacji elektronicznej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku, wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
. Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza przedłoży
w terminie wyznaczonym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania od Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 Pzp):
aktualnych dokumentów stwierdzających dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą
o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.) tj. Deklaracja zgodności zaoferowanego wyrobu medycznego oraz Certyfikat (w zależności od klasy produktu),
prospekt lub instrukcja z danymi technicznymi oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej (zadania) dotyczy dana informacja. Istotą przedmiotowego dokumentu jest poglądowe zobrazowania oferowanego przedmiotu zamówienia.
Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – dotyczy komunikacji w sposób tradycyjny.
lub
Dokument musi być przedstawiony w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. dokument zeskanowany oparzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – dotyczy komunikacji elektronicznej
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału w przypadku komunikacji w sposób tradycyjny lub w formie oryginału postaci elektronicznej
i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym – dotyczy komunikacji elektronicznej.
2) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału
w przypadku komunikacji w sposób tradycyjny lub w formie oryginału w postaci elektronicznej
i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym – dotyczy komunikacji elektronicznej.
3) opis techniczny - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału
w przypadku komunikacji w sposób tradycyjny lub w formie oryginału w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym – dotyczy komunikacji elektronicznej
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokument należy złożyć
w formie oryginału w przypadku komunikacji w sposób tradycyjny lub w formie oryginału
w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym – dotyczy komunikacji elektronicznej
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach.
5) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika:
– w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – dotyczy komunikacji w sposób tradycyjny
lub
- oryginału w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przez właściwą osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym – dotyczy komunikacji elektronicznej
lub
- odpisu pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w formie elektronicznej (elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym – art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie Dz. U. z 2020 r., poz. 1192 ze zm.) – dotyczy komunikacji elektronicznej
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej (pkt 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców
z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej postępowania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Dokument musi być przedstawiony w formie oryginału – dotyczy komunikacji
w sposób tradycyjny lub w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – dotyczy komunikacji elektronicznej. W przypadku, gdy dokument nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego Wykonawca może przekazać dokument w formie elektronicznej kopii posiadanego dokumentu (tj. dokument zeskanowany oparzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę) – dotyczy komunikacji elektronicznej.
W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
ZMIANY TREŚCI UMOWY
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w następującym zakresie zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
listownie na adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr Władysława Biegańskiego
w Grudziądzu, Grudziądz (86-300), ul. Dr. Ludwika Rydygiera 15/17;
przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: https://bieganski.org/pl/kontakt;
poprzez e-mail: sekretariat.dyrekcja@bieganski.net.pl ;
telefonicznie: +48 56 641 4444.
Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: iod@bieganski.net.pl .
listownie na adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr Władysława Biegańskiego
w Grudziądzu, Grudziądz (86-300), ul. Dr. Ludwika Rydygiera 15/17;
przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: https://bieganski.org/pl/kontakt;
poprzez e-mail: iod@bieganski.net.pl
telefonicznie: +48 56 641 4444
Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm..),
rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126)
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
Jeżeli są Państwo pracownikami lub współpracownikami uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a Państwa dane (tj.: podstawowe dane personalne – imię i nazwisko, dane podmiotu, w imieniu którego możecie Państwo występować, stanowisko służbowe, służbowe dane kontaktowe – numer telefonu, adres email) zostały udostępnione przez Państwa pracodawcę, zleceniodawcę lub bezpośrednio przez Państwa – w celu uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez Państwa pracodawcę lub zleceniodawcę lub podmiot, w imieniu którego Państwo występują; w takim przypadku podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Szpitala jako administratora, polegający na prowadzeniu w/w postępowania.
Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Odbiorcy danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 poz. 1843 ze zm.)
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Szpital zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania danych (dostawcy hostingu poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2).
Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2.
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2020 r. poz. 1282).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia dopuszcza się komunikację między Zamawiającym
a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (nie dotyczy składania ofert)
elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania – w przypadku komunikacji elektronicznej
lub
w formie pisemnej lub faksowej lub elektronicznej – w przypadku komunikacji w sposób tradycyjny
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat do terapii uciskowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
dostawa zakupionego sprzętu – do dnia 11.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT dotyczącej zakupionego sprzętu najpóźniej wraz z jego dostawą (do dnia 11.12.2020 r.),
instalacja, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego – do 7 dni od daty dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
Aparat do terapii uciskowej - 1 sztuka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Bieżnia do rehabilitacji onkologicznej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
dostawa zakupionego sprzętu – do dnia 11.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT dotyczącej zakupionego sprzętu najpóźniej wraz z jego dostawą (do dnia 11.12.2020 r.),
instalacja, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego – do 7 dni od daty dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
Bieżnia do rehabilitacji onkologicznej - 1 sztuka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Rotor kończyn górnych z oprogramowaniem do rehabilitacji onkologicznej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
dostawa zakupionego sprzętu – do dnia 11.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT dotyczącej zakupionego sprzętu najpóźniej wraz z jego dostawą (do dnia 11.12.2020 r.),
instalacja, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego – do 7 dni od daty dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
Rotor kończyn górnych z oprogramowaniem do rehabilitacji onkologicznej - 1 sztuka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
8-stanowiskowy system do rehabilitacji onkologicznej z automatycznym pomiarem ciśnienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
dostawa zakupionego sprzętu – do dnia 11.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT dotyczącej zakupionego sprzętu najpóźniej wraz z jego dostawą (do dnia 11.12.2020 r.),
instalacja, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego – do 7 dni od daty dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
8-stanowiskowy system do rehabilitacji onkologicznej z automatycznym pomiarem ciśnienia - 1 sztuka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Urządzenie do pomiarów parametrów metabolicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
dostawa zakupionego sprzętu – do dnia 11.12.2020 r., przy czym Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT dotyczącej zakupionego sprzętu najpóźniej wraz z jego dostawą (do dnia 11.12.2020 r.),
instalacja, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego – do 7 dni od daty dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
Urządzenie do pomiarów parametrów metabolicznych ( VO2, VCO2, wentylacja minutowa, tętno HR, wydatek energetyczny) - 1 sztuka
|
| | |