| GuidZP400 |
d3fab69a-eb3b-4fe0-bb9e-ac9a3c3c9f54
|
| Biuletyn |
609295-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
|
| Regon |
386566426
|
| Zamawiajacy adres ulica |
E.Estkowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61-755
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 8504890,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
office@ilim.lukasiewicz.gov.pl,
|
| Adres strony url |
https://ilim.lukasiewicz.gov.pl/
|
| Adres strony internetowej |
https://ilim.lukasiewicz.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Badawczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://ilim.lukasiewicz.gov.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ilim.lukasiewicz.gov.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania ul. E. Estkowskiego 6 61-755 Poznań kancelaria wejście A
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa etykiet samoprzylepnych, taśm termotransferowych oraz sprzętu ADC w roku 2021”
|
| Numer referencyjny |
PRZ/00028/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych: etykiet samoprzylepnych, taśm termotransferowych i sprzętu ADC do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze składanymi zamówieniami w trakcie obowiązywania umowy oraz parametrami określonymi w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz szczegółowym opisem zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (dla części V) oraz formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ (dla części I-IV). W załączniku nr 1 i 2 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień.
3. Zamawiający zastrzega, że zakres, wielkość przedmiotu zamówienia może się różnić od wymienionego w SIWZ i formularzu ofertowym. W takim przypadku, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenie wobec Zamawiającego, w szczególności roszczenie o odszkodowanie.
4. Wykonawca może złożyć ofertę częściową. Zamówienie obejmuje V części:
Część I - Etykiety matowe;
Część II - Etykiety różne;
Część III - Taśmy transferowe ZEBRA;
Część IV - Taśmy transferowe, zamienniki;
Część V - Sprzęt ADC;
|
| Cpv glowny przedmiot |
22993400-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów, albo zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów, jednak wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (Wykonawca wpisany do KRS albo CEIDG nie ma obowiązku dostarczenia
w/w dokumentów). b)W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wykonawca może dołączyć do oświadczenia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, bądź dokumentów, które Zamawiający może sam pozyskać (KRS, CEIDG),b)a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z Umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych.
b) gdy dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:
może obniżyć koszt realizacji przedmiotu Umowy,
może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu Umowy,
może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania przedmiotu Umowy,
c) w razie, gdy podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy;
d) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia Aneksu do Umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji Umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego;
e) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta.
2. Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany określone w lit. a), b) i c) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego na piśmie z wnioskiem o rozpoczęcie negocjacji oraz przedłożyć kalkulację, z której wynikać będzie rzeczywisty wpływ wprowadzonych zmian na wysokość przewidzianego wynagrodzenia.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
4. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r, poz. 374, ze zm.).
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Etykiety matowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993400-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (dla części V) oraz formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ (dla części I-IV). W załączniku nr 1 i 2 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Etykiety różne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993400-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (dla części V) oraz formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ (dla części I-IV). W załączniku nr 1 i 2 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Taśmy transferowe ZEBRA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22459100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (dla części V) oraz formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ (dla części I-IV). W załączniku nr 1 i 2 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Taśmy transferowe, zamienniki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22459100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (dla części V) oraz formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ (dla części I-IV). W załączniku nr 1 i 2 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt ADC
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (dla części V) oraz formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ (dla części I-IV). W załączniku nr 1 i 2 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień
|
| | |