Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610274-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części osobno ocenianych, tj.:
Część 1
Aparat Micro RPM na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 2
Przyłóżkowy analizator genomowego DNA na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 3
Tonometr indukcyjny nie wytwarzający mikroaerolu w czasie badania na potrzeby Katedry
i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 4
Video rhinolaryngoskop – fiberoskop z 2 kuwetami do dezynfekcji na potrzeby Katedry i Kliniki Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 5
Holter ciśnieniowy na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 6
Urządzenie medyczne do autologicznego przeszczepu komórek na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 7
Cewka podwójna na potrzeby Katedry i Kliniki Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 8
Kardiomonitor na potrzeby Katedry Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-8 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik
nr 2 część 1-8 do Siwz).
5. Miejsce dostawy:
Część 1
Katedra i Klinika Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część 2
Katedra i Klinika Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część 3
Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część 4
Katedra i Klinika Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część 5
Katedra i Klinika Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część 6
Katedra i Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław
Część 7
Katedra i Klinika Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Pasteura 10, 50-367 Wrocław
Część 8
Katedra Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław
6. Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98ab196d-c526-408c-892b-5f356cf01975
Biuletyn 610274-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 110.1 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-123/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części osobno ocenianych, tj.: Część 1 Aparat Micro RPM na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 2 Przyłóżkowy analizator genomowego DNA na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 3 Tonometr indukcyjny nie wytwarzający mikroaerolu w czasie badania na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 4 Video rhinolaryngoskop – fiberoskop z 2 kuwetami do dezynfekcji na potrzeby Katedry i Kliniki Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 5 Holter ciśnieniowy na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 6 Urządzenie medyczne do autologicznego przeszczepu komórek na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 7 Cewka podwójna na potrzeby Katedry i Kliniki Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 8 Kardiomonitor na potrzeby Katedry Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-8 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Część 1 Katedra i Klinika Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 2 Katedra i Klinika Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 3 Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 4 Katedra i Klinika Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 5 Katedra i Klinika Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 6 Katedra i Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław Część 7 Katedra i Klinika Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Pasteura 10, 50-367 Wrocław Część 8 Katedra Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław 6. Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: 1. Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) do 4 tygodni od daty podpisania umowy (dla części 7), b) nie później niż do 28.12.2020 r. (dla pozostałych części). 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla wszystkich części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-8 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii); 5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 6) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat Micro RPM na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Aparat Micro RPM na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przyłóżkowy analizator genomowego DNA na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Przyłóżkowy analizator genomowego DNA na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tonometr indukcyjny nie wytwarzający mikroaerolu w czasie badania na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Tonometr indukcyjny nie wytwarzający mikroaerolu w czasie badania na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Video rhinolaryngoskop – fiberoskop z 2 kuwetami do dezynfekcji na potrzeby Katedry i Kliniki Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Video rhinolaryngoskop – fiberoskop z 2 kuwetami do dezynfekcji na potrzeby Katedry i Kliniki Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Holter ciśnieniowy na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Holter ciśnieniowy na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Urządzenie medyczne do autologicznego przeszczepu komórek na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Urządzenie medyczne do autologicznego przeszczepu komórek na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Cewka podwójna na potrzeby Katedry i Kliniki Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Cewka podwójna na potrzeby Katedry i Kliniki Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Pasteura 10, 50-367 Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Kardiomonitor na potrzeby Katedry Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, tj. Kardiomonitor na potrzeby Katedry Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Katedra Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)