| GuidZP400 |
78fbc149-0e15-4806-b5c1-4b1d5a1286a5
|
| Biuletyn |
610569-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
| Regon |
19247126500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
17 Marca
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,,
|
| Zamawiajacy fax |
261 536 275
|
| Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl,
|
| Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie,pocztą,kurierem,osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobiu i wędlin drobiowych oraz mięsa i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
|
| Numer referencyjny |
22. BLT.SZP.2612.151.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mięsa, wędlin
i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku. Szczegółowy opis
i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych (załączniki nr 2, 2a, 2b,
2c do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ).
Zamówienie zostało podzielone na części:
CZĘŚĆ NR 1 – „Zakup drobiu i wędlin drobiowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”.
CZĘŚĆ NR 2- „ Zakup mięsa, wędlin i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
a) posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawcy musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący posiadanych uprawnień doprowadzenia określonych działalności zawodowych, o których mowa w pkt. 2.1, lit. a).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
na wezwanie Zamawiającego tylko przez Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona aktualnych na dzień składania:
1.1. wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) Aktualna Decyzja Administracyjna, właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania
zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ).
b) Wypełnione Formularze cenowe odpowiednio dla danej części zamówienia, zawierające ceny jednostkowe (zgodnie z zał. nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ).
c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie
z art. 144 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków
ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu obowiązywania umowy:
a) z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, umowa nie może zostać zrealizowana w terminie;
b) z powodu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, umowa nie może zostać zrealizowana w terminie;
c) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia
i niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz terminem wykonania zamówienia, z powodu której umowa nie może zostać zrealizowana w terminie.
W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust 1 pkt. a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania
jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; Strona poszkodowana przez siłę wyższą zobowiązana jest do poinformowania
na piśmie drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej najpóźniej do 7 dni od jej zaistnienia,
pod rygorem utraty prawa do powoływania się na siłę wyższą.
b) zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy:
- w przypadku zmiany przepisów o charakterze powszechnie obowiązujących mających wpływ na przedmiot oraz realizacje zamówienia w tym w szczególności: zmiana ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką;
- w przypadku gdy zmiana jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz. U z 2019 r.,
poz. 1843) i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie.
3. Zmiany uzasadnione okolicznościami wynikającymi z art. 357 1 kodeksu cywilnego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
5. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane na następujących warunkach:
a) zmiany umowy musza być dokonane z zachowaniem formy pisemnej
pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy, na wniosek jednej ze stron
oraz za zgodą obu stron.
b) wniosek Wykonawcy o zmianę umowy winien być złożony nie później
niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy/ terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian umowy, pod warunkiem,
że zmiany umowy leżą w interesie Zamawiającego.
7. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
„Zakup drobiu i wędlin drobiowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mięsa, wędlin
i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku. Szczegółowy opis
i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych (załączniki nr 2, 2a do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
„ Zakup mięsa, wędlin i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego"
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mięsa, wędlin i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych (załączniki nr 2b, 2c do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 8 do SIWZ).
|
| | |