Dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego na potrzeby uczniów niepełnosprawnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611561-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego na potrzeby uczniów niepełnosprawnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, tj. dla części 1: komputery przenośne typu laptop, myszy profilowane (praworęczne) oraz uniwersalne, dla części 2: monitory interaktywne 75” oraz powiększalniki wideo. Sprzęt musi posiadać wszelkie certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Unii Europejskiej oraz pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c3ceb31-efae-48b1-babb-240e2fb06e31
Biuletyn 611561-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Regon 61103840300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 665 400,
Zamawiajacy fax 243 665 421
Zamawiajacy email zamowienia@pwszplock.pl,
Adres strony url www.mazowiecka.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.mazowiecka.edu.pl/uVufSxPF/postepowanie-objete-prawem-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.mazowiecka.edu.pl/uVufSxPF/postepowanie-objete-prawem-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Uczelni
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego na potrzeby uczniów niepełnosprawnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
Numer referencyjny DA.ER.232.41.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz audiowizualnego na potrzeby uczniów niepełnosprawnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, tj. dla części 1: komputery przenośne typu laptop, myszy profilowane (praworęczne) oraz uniwersalne, dla części 2: monitory interaktywne 75” oraz powiększalniki wideo. Sprzęt musi posiadać wszelkie certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Unii Europejskiej oraz pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) wskazania producenta i modelu/symbolu sprzętu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione - formularz ofertowy, - formularz cenowy, - pełnomocnictwo, - formularz specyfikacji technicznej, - informacja o spełnianiu poza cenowego kryterium, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. kryterium „Cena”: a) znaczenie kryterium – 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”: L cena = (C min / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej 2. kryterium „Gwarancja” (G): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Gwarancja”: Dla komputera przenośnego typu laptop Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 miesięczny okres gwarancji. - W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dla komputera przenośnego typu laptop 24 miesięczny okres gwarancji - uzyska 0 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dla komputera przenośnego typu laptop wydłużoną gwarancję o rok , tj. 36 miesięczny okres gwarancji - uzyska 40 punktów. Uwaga: w przypadku, gdy w ofercie Wykonawca nie zaznaczy żadnej opcji dot. oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuję minimalny okres gwarancji (24 miesięczny) przyznając w kryterium 0 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G gdzie: P – łączna liczba punktów, LC – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego na potrzeby uczniów niepełnosprawnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, tj. komputery przenośne typu laptop – 12 szt., myszy profilowane (praworęczne) – 6 szt. oraz myszy uniwersalne – 6 szt. Sprzęt musi posiadać wszelkie certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Unii Europejskiej oraz pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. kryterium „Cena”: c) znaczenie kryterium – 60,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”: L cena = (C min / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej 2. kryterium „Gwarancja” (G): c) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Gwarancja”: Dla monitora interaktywnego 75” Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 36 miesięczny okres gwarancji. - W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dla monitora interaktywnego 75” 36 miesięczny okres gwarancji - uzyska 0 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dla monitora interaktywnego 75” wydłużoną gwarancję o rok , tj. 48 miesięczny okres gwarancji - uzyska 40 punktów. Uwaga: w przypadku, gdy w ofercie Wykonawca nie zaznaczy żadnej opcji dot. oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuję minimalny okres gwarancji (36 miesięczny) przyznając w kryterium 0 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G gdzie: P – łączna liczba punktów, LC – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu audiowizualnego na potrzeby uczniów niepełnosprawnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, tj. monitory interaktywne 75” – 5 szt. oraz powiększalniki wideo – 5 szt. Sprzęt musi posiadać wszelkie certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Unii Europejskiej oraz pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)