Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Powiat Nowodworski
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763282-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r.
poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546),
w tym:

1) tablice samochodowe:
a. zwyczajne jednorzędowe,
b. zwyczajne dwurzędowe,
c. indywidualne jednorzędowe,
d. indywidualne dwurzędowe,
e. zabytkowe jednorzędowe,
f. zabytkowe dwurzędowe,
g. tymczasowe jednorzędowe,
h. tymczasowe dwurzędowe,
i. tymczasowe jednorzędowe badawcze,
j. tymczasowe dwurzędowe badawcze,
k. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone,
l. tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej (tymczasowe jednorzędowe zmniejszone),
ł. profesjonalne jednorzędowe,
m. profesjonalne dwurzędowe,
n. zwyczajne jednorzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym,
o. zwyczajne dwurzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym,
p. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym;

2) tablice motocyklowe:
a. zwyczajne,
b. indywidualne,
c. zabytkowe,
d. tymczasowe,
e. tymczasowe badawcze,
f. profesjonalne,
g. do motocykli o napędzie elektrycznym, wodorowym;

3) tablice motorowerowe:

a. zwyczajne,
b. tymczasowe,
c. tymczasowe badawcze,
d. profesjonalne,
e. do motorowerów o napędzie elektrycznym, wodorowym.

2. Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w rozporządzeniach,
o których mowa w ust. 1, oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi określonymi w tych rozporządzeniach.

3. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane
w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 717) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych
i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547).

4. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości :

1) tablice samochodowe wydawane w kompletach (w tym wtórniki tablic samochdowych, jeśli są wydawane w kompletach): 10 950 kpl.,
2) tablice samochodowe wydawane w sztukach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli są wydawane w sztukach): 1 700 szt.
3) tablice motocyklowe (w tym wtórniki tablic motocyklowych): 850 szt.,
4) tablice motorowerowe (w tym wtórniki tablic motorowerowych): 350 szt.

5. Warunki realizacji zamówienia:

1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin, miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Tablice dostarczane będą przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki lub do filii urzędu w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 – 190 Nasielsk.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny,
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
3) Zamawiający dopuszcza składanie zamówień drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot danego zlecenia w terminie wskazanym
w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy:
3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego.
5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę
w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji:
12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic.
6) Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego, z miejsc dostawy tablic, tj. z jego siedziby - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub odpowiednio z filii Starostwa w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów.
Informacje uzupełniające:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9ce898d-8724-4e6a-9a67-c8e8cd06ab59
Biuletyn 763282-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Nowodworski
Regon 13270034000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1B
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 765 32 90,
Zamawiajacy fax 22 765 32 91
Zamawiajacy email zp@nowodworski.pl,
Adres strony url www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. I. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ofertę należy złożyć w tymczasowym punkcie podawczym urzędu, parter budynku, przy głównym wejściu do siedziby Starostwa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer referencyjny ZP.272.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546), w tym: 1) tablice samochodowe: a. zwyczajne jednorzędowe, b. zwyczajne dwurzędowe, c. indywidualne jednorzędowe, d. indywidualne dwurzędowe, e. zabytkowe jednorzędowe, f. zabytkowe dwurzędowe, g. tymczasowe jednorzędowe, h. tymczasowe dwurzędowe, i. tymczasowe jednorzędowe badawcze, j. tymczasowe dwurzędowe badawcze, k. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, l. tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej (tymczasowe jednorzędowe zmniejszone), ł. profesjonalne jednorzędowe, m. profesjonalne dwurzędowe, n. zwyczajne jednorzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym, o. zwyczajne dwurzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym, p. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym; 2) tablice motocyklowe: a. zwyczajne, b. indywidualne, c. zabytkowe, d. tymczasowe, e. tymczasowe badawcze, f. profesjonalne, g. do motocykli o napędzie elektrycznym, wodorowym; 3) tablice motorowerowe: a. zwyczajne, b. tymczasowe, c. tymczasowe badawcze, d. profesjonalne, e. do motorowerów o napędzie elektrycznym, wodorowym. 2. Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w rozporządzeniach, o których mowa w ust. 1, oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi określonymi w tych rozporządzeniach. 3. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 717) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547). 4. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości : 1) tablice samochodowe wydawane w kompletach (w tym wtórniki tablic samochdowych, jeśli są wydawane w kompletach): 10 950 kpl., 2) tablice samochodowe wydawane w sztukach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli są wydawane w sztukach): 1 700 szt. 3) tablice motocyklowe (w tym wtórniki tablic motocyklowych): 850 szt., 4) tablice motorowerowe (w tym wtórniki tablic motorowerowych): 350 szt. 5. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin, miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Tablice dostarczane będą przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki lub do filii urzędu w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 – 190 Nasielsk. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 3) Zamawiający dopuszcza składanie zamówień drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot danego zlecenia w terminie wskazanym w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy: 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. 5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji: 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. 6) Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego, z miejsc dostawy tablic, tj. z jego siedziby - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub odpowiednio z filii Starostwa w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał zezwolenie (lub inne równoważne uprawnienie, pozwalające na realizację dostaw objętych zamówieniem, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), od posiadania którego uzależnione jest prawo wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem (na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wykonywanie przedmiotu dostaw objętych zamówieniem jest działalnością regulowaną na mocy art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, tj. Dz.U. z 2020r., poz. 110 z późn.zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego zostanie spełniony wyłącznie w sytuacji, gdy wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykażą posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku, Wykonawca nie może polegać na zasobach podmiotów trzecich.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Odnośnie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował należycie, co najmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych dla pojazdów, zrealizowaną w sposób jednorazowy lub sukcesywny, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) uzyskanej maksymalnie w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy. Zamawiający dopuszcza, by spełnienie warunku udziału w postępowaniu było wykazane przez Wykonawcę za pomocą więcej niż jednej dostawy (więcej niż jednej umowy), przy zastrzeżeniu, iż łączna wartość wykazanych dostaw będzie co najmniej w kwocie wyżej wskazanej oraz, że dostawy te były wykonane maksymalnie w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości co najmniej jeden z nich. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawcy wykazali spełnienie warunku łącznie (poprzez sumowanie wartości dostaw przez nich wykonanych), o ile sumowane dostawy były przez nich wykonywane maksymalnie w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy. W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot trzeci, na zasoby, którego Wykonawca się powołuje. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca i podmiot trzeci wykazali spełnienie warunku łącznie (poprzez sumowanie wartości dostaw przez nich wykonanych), o ile sumowane dostawy były przez nich wykonywane maksymalnie w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy. Odnośnie doświadczenia zdobytego w ramach konsorcjum Zamawiający wskazuje, iż Wykonawcy mogą posługiwać się nim w celu wykazania spełniania postawionego przez Zamawiającego warunku wyłącznie w sytuacji, gdy mieli bezpośredni udział w realizacji wykonywanego przez konsorcjum zamówienia w zakresie powiązanym bezpośrednio z kategorią dostaw wskazanych przez Zamawiającego w ramach powyższego warunku udziału w postępowaniu lub pełnili rolę zarządczą dla całej umowy, w ramach której wykonywane były te dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu a) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem, tj. dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 poz. 110 z późn.zm.) lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień równoważnych wobec wymaganych przez Zamawiającego, pozwalających na realizację dostaw objętych przedmiotem zamówienia w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; b) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosownych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546). Certyfikat niniejszy powinien być wydany przez właściwą jednostkę oceniającą zgodność przedmiotu dostawy z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i powinien dotyczyć wszystkich kategorii tablic rejestracyjnych wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt 1-3 części III SIWZ. Zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż w/w certyfikat, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do przedmiotowego certyfikatu, ani możliwości jego uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) formularz cenowy (którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ), 2) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym), 3) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 7 pkt 1 części V SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w sposób istotny w następujących przypadkach: 1) zmiany ilości dostaw w poszczególnych asortymentach dostarczanych tablic w sytuacji wystąpienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego, związanej z faktycznym zapotrzebowaniem na dany rodzaj tablic; zmiana może być dokonana w każdym z asortymentów objętych umową, przy założeniu nieprzekroczenia łącznej wartości umowy wskazanej w § 4 ust. 4 umowy, i bez zmiany poszczególnych cen jednostkowych brutto, za które realizowana jest umowa; 2) zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, wskazanej w § 4 ust. 2 umowy, kiedy to stawka ta zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie; 3) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy oraz zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust. 4 umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, kiedy to ceny jednostkowe brutto, na podstawie których rozliczana jest umowa oraz łączne maksymalne wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów w tym zakresie; z tym, że zmiana cen jednostkowych brutto zostanie dokonana bez ingerencji w ceny jednostkowe netto, stanowiące podstawę ustalenia cen brutto wskazanych w ofercie (zmianie w obrębie danej ceny jednostkowej ulegnie zatem wartość podatku VAT oraz wysokość ceny brutto), a korekta łącznego maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, zostanie dokonana w odniesieniu do tej jego części, która pozostała do wypłaty po zmianie obowiązujących przepisów i będzie dotyczyła wyłącznie dostaw, które będą realizowane po tej zmianie; 4) dodania nowych kategorii tablic rejestracyjnych do realizowanych dostaw, w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa określających te kategorie, o ile te nowe kategorie będą mieściły się w zakresie czterech kategorii podstawowych, o których mowa w § 3 ust. 2 umowy; pod warunkiem, iż Wykonawca uzyska dla tych nowych kategorii tablic certyfikat, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy i przedstawi go Zamawiającemu, a cena za dostawę tych tablic będzie odpowiadała cenie brutto przypisanej dla danej kategorii podstawowej, zgodnie z zapisami § 3 ust. 2 umowy. 2. Zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2–6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dokonywane będą po spełnieniu wymogów wskazanych w przedmiotowej ustawie i na zasadach w niej określonych. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W przypadku, gdy na realizację umowy wpływ będą miały okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, Strony dokonają zmian niniejszej umowy przy zastosowaniu zasad wskazanych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1842 z późn.zm.) z zastrzeżeniem art. 15r ust. 5 tej ustawy. 5. Strona wnioskująca o wprowadzenie zmiany zobowiązana jest do przedstawienia pisemnego uzasadnienia dla jej wprowadzenia.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)