Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych – materiały turystyczne

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 754468-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa następujących materiałów turystycznych:
1) Folder turystyczny „Białystok” w jęz. polskim – 15 000 szt.
2) Folder „Białystok Wielu Kultur” w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt.
3) Folder Smaki Białegostoku w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt.
4) Mapka Szlak Białostockich Murali w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt.
2. Zamówienie w szczególności obejmuje:
1) druk z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem technicznych wymagań szczegółowych;
2) inne usługi związane z drukowaniem, takie jak: uzgodnienia i wprowadzenia korekty, cięcie, zszycie;
3) pakowanie;
4) dostawę gotowych materiałów do wskazanej siedziby Zamawiającego na terenie Miasta Białystok.
3. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną projekty graficzne wszystkich materiałów.
4. Reklamowanie ewentualnych braków ilościowych i jakościowych wydrukowanej partii druków odbywać się będzie drogą elektroniczną.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych kalendarzy z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9431d38-82ce-4298-ae0d-e061bf31d7ac
Biuletyn 754468-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 05065864000000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49,
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl,
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych – materiały turystyczne
Numer referencyjny KPS-II.271.50.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa następujących materiałów turystycznych: 1) Folder turystyczny „Białystok” w jęz. polskim – 15 000 szt. 2) Folder „Białystok Wielu Kultur” w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt. 3) Folder Smaki Białegostoku w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt. 4) Mapka Szlak Białostockich Murali w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt. 2. Zamówienie w szczególności obejmuje: 1) druk z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem technicznych wymagań szczegółowych; 2) inne usługi związane z drukowaniem, takie jak: uzgodnienia i wprowadzenia korekty, cięcie, zszycie; 3) pakowanie; 4) dostawę gotowych materiałów do wskazanej siedziby Zamawiającego na terenie Miasta Białystok. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną projekty graficzne wszystkich materiałów. 4. Reklamowanie ewentualnych braków ilościowych i jakościowych wydrukowanej partii druków odbywać się będzie drogą elektroniczną. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych kalendarzy z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych) 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce z mieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu: 1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ – oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) - składa każdy z Wykonawców - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)