Dostawa 130 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i niebędnymi licencjami

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Naczelny Sąd Administracyjny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766560-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa 130 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami.
2) Świadczenie usługi 3 letniego gwarancyjnego wsparcia technicznego producenta na dostarczony sprzęt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
CPV: 30213100-6 Komputery przenośne, 48620000-0 Systemy operacyjne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50720fee-244e-4a5f-a156-6917405f71f1
Biuletyn 766560-N-2020
Zamawiajacy nazwa Naczelny Sąd Administracyjny
Regon 84931000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gabriela Piotra Boduena
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-011
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5516000
Zamawiajacy fax 22 5516852
Zamawiajacy email zp@nsa.gov.pl
Adres strony url www.nsa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nsa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nsa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pisemnie na adres: Naczelny Sąd Administracyjny, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5, 00-011 Warszawa, Biuro Podawcze pok. 115 lub elektronicznie za pośrednictwem portalu EPUAP, adres skrzynki ePUAP: /Nsa/SkrytkaESP
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 130 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i niebędnymi licencjami
Numer referencyjny WAG.262.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa 130 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami. 2) Świadczenie usługi 3 letniego gwarancyjnego wsparcia technicznego producenta na dostarczony sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV: 30213100-6 Komputery przenośne, 48620000-0 Systemy operacyjne.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający uzna dostawę laptopów w ilości co najmniej 40 szt. Wykonawca złoży wykaz takich dostaw, z podaniem przedmiotu dostawy, ilości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem zapisów ust. 7 w rozdziale X SIWZ. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w części III.3) niniejszego ogłoszenia. 2) Wykonawcy zagraniczni. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) lit. a) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia: Wykazu należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie – na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 pkt 2 lit. c (załącznik nr 6 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia Wykonawcy związane ze spełnianiem przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego są składane w formularzu oferty, Zamawiający nie przewiduje wzywania do dostarczenia dodatkowych dokumentów na potwierdzenie tych oświadczeń.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione w części III.3) i III.4) ogłoszenia winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 2) W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100), w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 2. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bakowego Zamawiającego - Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zasady wniesienia wadium i numer rachunku bankowego zostały określone w rozdziale XII SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydajność procesora
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Dodatkowe cechy funkcjonalne laptopów
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)