GuidZP400 |
5bfdceca-f68e-4a65-82c5-54c9658920db
|
Biuletyn |
768360-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
15020000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sgh.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sgh.eb2b.com.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://sgh.eb2b.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego w Warszawie al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Kancelaria Główna, budynek G, pok. 58 (parter)
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://sgh.eb2b.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ADZP.25.50.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów przenośnych dla
Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 2. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny
technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Dostarczany przez Wykonawcę sprzęt powinien
być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia jednostkowego przez
Zamawiającego. 3. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia / specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (załącznik nr 1 do
SIWZ), Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę
określoną w ofercie i umowie. 4. Oferowane komputery muszą posiadać co najmniej 24 miesięczną
gwarancję udzieloną przez producenta., w tym co najmniej 6-miesięczną gwarancję na baterię. 5.
Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia /
Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Jeżeli w opisie
przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę –należy
przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, są
uzasadnione specyfiką zamówienia, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia
za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz wskazują na parametry techniczne, eksploatacyjne i
użytkowe przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w tym zakresie produktów
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych lub użytkowych. Jednocześnie, zgodnie
z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym
przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia
spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Za przedmiot zamówienia o równoważnych
parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt o parametrach
technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia. W celu wykazania spełnienia tych wymagań Wykonawca
winien przedstawić specyfikację producenta potwierdzającą parametry oferowanego produktu, w
języku polskim lub angielskim – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta. 8. W
przypadku wątpliwości Zamawiającego co do równoważności oferowanych materiałów, ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy pod rygorem odrzucenia oferty z
postępowania. 9. Uwaga: Ilości komputerów podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu
ofertowym stanowią wielkość szacunkową i zostały podane na potrzeby oceny ofert. Cena oferty
podana w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, służy wyłącznie do
porównania ofert. Umowa zawarta zostanie do wysokości środków podanych przez Zamawiającego w
sposób o którym mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
ograniczenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie kwotowym nie więcej niż o 40% kwoty, o
której mowa w zdaniu poprzednim. 10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian
ilościowo-rzeczowych zamawianych komputerów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu
zamówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych typów
komputerów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych). Zmiany te nie mogą powodować
zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione komputery na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem na
wskazane przez Zamawiającego miejsce) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do
13.00. do Działu Zakupów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Al. Niepodległości 162 – pok.
043 12. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Opisie
przedmiotu zamówienia / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu stanowiącej załącznik nr 1 do
SIWZ 2) Wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia podany w pkt II.8) powinien brzmieć:
Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia
umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, określonego w § 2 ust.1 wzoru
umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Wykonawca zobowiązany jest
realizować dostawy częściowe w terminie 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3
powyżej, należy złożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w formie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z
oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego za pośrednictwem Platformy
poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego za
pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo
pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w formie
pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawca, który podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy, może
przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub
przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz
podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie
dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu
postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego
podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie
zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6. Jeżeli
jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich
lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a
jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może
zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy: Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z
wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należy
złożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie
elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę
„Pytania/Informacje” lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora
pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r.
poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w formie pisemnej lub kopii oświadczenia
złożonego na piśmie poświadczonej za zgodność z oryginałem . W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. W przypadku gdy w prowadzonym
postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww.
dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu
określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie
art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach przewidzianych we wzorze
umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2021-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|