Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego na potrzeby projektu pn. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767994-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i wolnego od wad fizycznych i prawnych sprzętu w postaci jednego komputera stacjonarnego typu AIO (All in One), dwóch laptopów, dwóch urządzeń wielofunkcyjnych oraz jednego projektora laserowego przenośnego (wraz z ich wyposażeniem) na potrzeby projektu pt. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”. 2. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszego działu, opis techniczny, w tym parametry techniczno-funkcjonalne i innego rodzaju właściwości każdego z rodzajów sprzętu, o których mowa w ust. 1 powyżej (w tym dla poszczególnych laptopów i dla poszczególnych urządzeń wielofunkcyjnych) oraz ich wyposażenie (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia) określa Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej SIWZ mowa będzie o „Sprzęcie” bez bliższego określenia rozumieć należy wszystkie urządzenia określone w załączniku nr 2 SIWZ, jak też ich wyposażenie tam wskazane, w tym programy komputerowe (oprogramowanie), o których tam mowa.
Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 SIWZ). Podane w Załączniku nr 2 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu komputerowego w zakresie przedstawionym w Załączniku nr 2 SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Ewentualne odstępstwa od zaleceń zawartych
w Rekomendacji Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10 stycznia 2012 r. dotyczących udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych wynikają tylko i włącznie
z konieczności zachowania charakteru prac naukowo-badawczych. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie numer 215 znajdującego się na II piętrze w skrzydle B budynku – Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa, Katedry Technologii Rybnej, Roślinnej i Gastronomicznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego ul. Papieża Pawła VI nr 3 w Szczecinie (wskazany budynek posiada windę, do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie urządzeń i innych elementów Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej). 2) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy).3) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wymienionych w § 4 i 5 Wzoru Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu stosownie do postanowień tam wskazanych, w tym certyfikatów (deklaracji) zgodności CE w przypadkach wskazanych w załączniku nr 2 SIWZ oraz ewentualne innych dokumentów, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu przez Zamawiającego. 4) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego
do legalnego korzystania w odniesieniu do tych elementów zaoferowanego wyposażenia Sprzętu, które stanowią programy komputerowe wskazane w załączniku nr 2 SIWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest minimum licencja pełna, bezterminowa, minimum jednostanowiskowa (odpowiednio dla danego urządzenia). 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu usuwanie wad i wykonywanie
dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 6. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 i 5 zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab8cad28-c163-4bdb-9cbf-51e9484277f0
Biuletyn 767994-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Regon 32058816100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piastów
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 449 4916,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@zut.edu.pl,
Adres strony url www.zut.edu.pl
Adres strony internetowej www.zut.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu operacyjnego „Rybactwo i Morze” Działanie 2.1 Innowacje w ramach Priorytetu 2 – Wspieranie akwakultury zrównoważonej środowiskowo, zasobooszczędnej, innowacyjnej, konkurencyjnej i opartej na wiedzy umowa o dofinansowanie nr 00004-6521.1-OR1600005/17/20 Projekt pt. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zut.edu.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Biznes →(dalej) Ogłoszenia o zamówieniach powyżej 30 000 euro → Dostawy → treść ze wskazaniem nazwy niniejszego postępowania)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zut.edu.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Biznes →(dalej) Ogłoszenia o zamówieniach powyżej 30 000 euro → Dostawy → treść ze wskazaniem nazwy niniejszego postępowania)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127 B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego na potrzeby projektu pn. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”
Numer referencyjny ZP/WNoŻiR/262/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i wolnego od wad fizycznych i prawnych sprzętu w postaci jednego komputera stacjonarnego typu AIO (All in One), dwóch laptopów, dwóch urządzeń wielofunkcyjnych oraz jednego projektora laserowego przenośnego (wraz z ich wyposażeniem) na potrzeby projektu pt. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”. 2. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszego działu, opis techniczny, w tym parametry techniczno-funkcjonalne i innego rodzaju właściwości każdego z rodzajów sprzętu, o których mowa w ust. 1 powyżej (w tym dla poszczególnych laptopów i dla poszczególnych urządzeń wielofunkcyjnych) oraz ich wyposażenie (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia) określa Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej SIWZ mowa będzie o „Sprzęcie” bez bliższego określenia rozumieć należy wszystkie urządzenia określone w załączniku nr 2 SIWZ, jak też ich wyposażenie tam wskazane, w tym programy komputerowe (oprogramowanie), o których tam mowa. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 SIWZ). Podane w Załączniku nr 2 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu komputerowego w zakresie przedstawionym w Załączniku nr 2 SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Ewentualne odstępstwa od zaleceń zawartych w Rekomendacji Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10 stycznia 2012 r. dotyczących udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych wynikają tylko i włącznie z konieczności zachowania charakteru prac naukowo-badawczych. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum: 1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie numer 215 znajdującego się na II piętrze w skrzydle B budynku – Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa, Katedry Technologii Rybnej, Roślinnej i Gastronomicznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego ul. Papieża Pawła VI nr 3 w Szczecinie (wskazany budynek posiada windę, do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie urządzeń i innych elementów Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej). 2) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy).3) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wymienionych w § 4 i 5 Wzoru Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu stosownie do postanowień tam wskazanych, w tym certyfikatów (deklaracji) zgodności CE w przypadkach wskazanych w załączniku nr 2 SIWZ oraz ewentualne innych dokumentów, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu przez Zamawiającego. 4) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania w odniesieniu do tych elementów zaoferowanego wyposażenia Sprzętu, które stanowią programy komputerowe wskazane w załączniku nr 2 SIWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest minimum licencja pełna, bezterminowa, minimum jednostanowiskowa (odpowiednio dla danego urządzenia). 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 6. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 i 5 zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin o którym mowa w sekcji II.8) liczony jest od daty zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126 z póz. zm.). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiający określa zakres oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia [jak też zważywszy, że w niniejszym postępowaniu, stosownie do uprawnienia art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP nie zostały przez zamawiającego określone warunki udziału w postępowaniu] wskazane oświadczenie podlega złożeniu w przedmiocie niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu ze wszystkich przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 PZP. Oświadczenie powinno zawierać dane identyfikujące Wykonawcę, który składa oświadczenie. Nadto zaleca się również, aby w dokumencie zawierającym wskazane oświadczenie podać informacje czy składający je Wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorstwem. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu, tj. przetargu nieograniczonego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)