| GuidZP400 |
a701ec25-181a-4aba-a8b4-b3f5c2fdcec0
|
| Biuletyn |
769888-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
|
| Regon |
53117213500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
M. Karłowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Głuchołazy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
48-340
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 408 01 59
|
| Zamawiajacy fax |
77 439 38 61
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalmsw-glucholazy.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
10
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl;
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl;
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporzadzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II ul. M. Karłowicza 40 48 – 340 Głuchołazy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu
|
| Numer referencyjny |
DZP 2374/14/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie 12 miesięcy od dnia 27.03.2021r.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1 do 1.5, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia 27.03.2021r.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
a) Obniżenie ceny za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie
i wymaga sporządzenia aneksu do umowy,
b) Z zastrzeżeniem pkt.a) Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przez okres trwania umowy; ewentualna zmiana cen może nastąpić tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT , podatek zostanie zmieniony na aktualne obowiązujący oraz jednocześnie cena brutto proporcjonalnie ulegnie zmianie.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:45
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski oraz poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Drób świeży
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-27T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.1 , który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe i wołowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-27T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.2 , który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Podroby, inne mięsa i tłuszcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-27T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.3 , który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Wędliny wieprzowe i wołowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-27T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.4 , który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Wędliny drobiowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-27T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.5 , który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |