GuidZP400 |
00f14838-1efd-48e0-b5dd-7e283f5b68ed
|
Biuletyn |
768705-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Archiwistyki Społecznej
|
Regon |
385444632
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tadeusza Rejtana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17 25/26/27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-516
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
222941100,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
m.zadrzynski@cas.archiwa.org,
|
Adres strony url |
www.archiwa.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.archiwa.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://cas.bip-e.pl/cas/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Archiwistyki Społecznej ul. Rejtana 17, lok. 25/26/27, 02-516 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwany dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX
|
Numer referencyjny |
1/12/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX w szczególności polegająca na:
a. implementacji i wdrożeniu do obecnie użytkowanego przez Zamawiającego Otwartego Systemu Archiwizacji 5 nowych funkcjonalności:
● funkcjonalność nr 1: Stworzenie ról dla kont użytkowników OSA, różnych pod względem uprawnień: kierownik, redaktor, edytor,
● funkcjonalność nr 2: Funkcja kosza z automatycznym usuwaniem zawartości po określonym czasie w Panelu redaktora OSA,
● funkcjonalność nr 3: Implementacja technologii IIIF w celu zmiany sposobu wyświetlania plików cyfrowych,
● funkcjonalność nr 4: Zapewnienie możliwości streamingu dużych plików audio i wideo oraz poprawa synchronizacji odtwarzania – transkrypcja audio i wideo,
● funkcjonalność nr 5: Umożliwienie użytkownikom dostępu do statystyk dot. archiwów.
b. przeprowadzeniu analizy UX oraz stworzenie raportu z jej wykonania dla: Portalu (w nowej wersji, pod adresem zbioryspoleczne.pl) oraz Panelu redaktora OSA
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający słownik pojęć, ogólny opis działalności CAS oraz Otwartego Systemu Archiwizacji oraz szczegółowe opisy funkcjonalności stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72262000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-10-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
● Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 3 usługi w zakresie budowy i/lub rozbudowy systemów informatycznych bazodanowych, w tym minimum jedna usługa o wartości co najmniej 300 000,00 PLN wykonana w ramach jednego kontraktu (umowy)
● Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia co najmniej 5 osobowym zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, który odpowiednio do osoby i jej roli w realizacji zamówienia spełnia następujące wymagania:
1. Kierownik projektu
a. posiada wykształcenie wyższe,
b. posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem Prince2 Practitioner, AgilePM Practitioner lub Professional Scrum Product Owner I lub na poziomie wyższym. Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne. Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie wykazanie przez Wykonawcę certyfikatu analogicznego, co do zakresu wskazanych powyżej certyfikatów, co jest rozumiane jako: a)analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat, b) analogiczny stopień poziomu kompetencji, c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu, d) analogiczny okres i zakres szkolenia, jeśli uzyskanie certyfikatu uzależnione jest od odbycia szkolenia.
c. posiada minimum 5 letnie doświadczenie w branży IT,
d. pełnił funkcję kierownika lub koordynatora projektu w co najmniej 1 (jednym) projekcie informatycznym polegającym na budowie i/lub rozbudowie i wdrożeniu systemu bazodanowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto. System musiał być wykonany i odebrany w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania oferty.
2. Programista front-end
a. posiada wykształcenie wyższe,
b. posiada minimum 3 letnie doświadczenie pracy w charakterze programisty front-end, z wykorzystaniem technologii: JavaScript, HTML5, CSS3, REST API,
c. uczestniczył jako programista front-end w realizacji minimum jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, wykonanego w technologii JavaScript, z wykorzystaniem framework Ember.js lub React.js lub AngularJS. Projekt musiał być wykonany i odebrany w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert.
3. Programista back-end
a. posiada wykształcenie wyższe,
b. posiada minimum 3 letnie doświadczenie pracy w charakterze programisty back-end, z wykorzystaniem technologii Java, Spring, Spring Boot i Spring Security, PostgreSql, Elasticsearch, Spock, JUnit;
c. uczestniczył jako programista back-end w realizacji minimum jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, z wykorzystaniem frameworka Spring w tym Spring Security i Spring Boot oraz bazy danych Postgresql i Elasticsearch. Projekt musiał być wykonany i odebrany w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert.
4. Tester oprogramowania
a. posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie testowania systemów informatycznych,
b. uczestniczył jako tester oprogramowania w realizacji minimum dwóch projektów informatycznych polegających na budowie i/lub rozbudowie i wdrożeniu systemów bazodanowych o wartości nie mniej niż 30 000,00 PLN brutto każdy. Projekty musiały być wykonane i odebrane w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert.
5. Analityk UX
a. posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku analityka UX;
b. zrealizował minimum trzy analizy UX , każda na kwotę minimum 10 000,00 PLN brutto. Analizy musiały być wykonane i odebrane w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert
Zamawiający nie dopuszcza aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję (rolę) w realizacji zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Rozdziale 5, pkt. 1 ppkt 2) lit. c), wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz usług, musi zawierać:
a. opis przedmiotu usługi i oraz wartość usługi (nazwę i krótki opis usługi),
b. daty wykonania usługi (w układzie: dd-mm-rrrr),
c. odbiorców (co najmniej nazwy odbiorców wykonanych usług ),
d. rodzaj doświadczenia (własne, innego podmiotu),
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Dokumenty muszą być wystawione przez Odbiorcę przedmiotu zamówienia.
b) wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, zawierający informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Przedłożony dokument musi potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Rozdziale 5 pkt. 1 pkt 2) lit c) SIWZ , wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień Umowy, w zakresie:
a) osób wskazanych w załączniku nr 7 do Umowy oraz Kierownika Zespołu Wykonawcy, wymienionego w § 13 umowy. Zmienione osoby muszą spełniać kryteria zgodnie wskazane w powyższym załączniku;
b) terminu realizacji niniejszej umowy, za zgodą Zamawiającego, w przypadku kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę;
c) uzasadnionej przyczyny technicznej, w szczególności ujawnionymi na etapie prac, konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji lub też gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy;
d) zmiany sposobu i terminu wykonania przedmiotu Umowy wynikającej z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
e) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy wynikających ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w szczególności mających wpływ na konieczność zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych;
f) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy wynikającej z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a które mają istotny wpływ na prawidłową realizację przedmiotu Umowy;
g) zmiany zakresu zadań i zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy z konieczności zmiany zakresu Umowy, wynikającej z powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnymi warunkami;
|
IV 4 4 data |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|