Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Miejscowość Gródek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771498-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 158000006, 158110006, 155000003, 31425003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności z podziałem na 6 zadań:
zadanie 1 – Dostawa mięs wędlin i drobiu - załącznik nr 2a, CPV 15100000-9
zadanie 2 – Dostawa produktów spożywczych – załącznik nr 2b, CPV 15800000-6
zadanie 3 – Dostawa pieczywa – załącznik nr 2c, CPV 15811000-6
zadanie 4 – Dostawa produktów mleczarskich – załącznik nr 2d, CPV 15500000-3, 15412200-1
zadanie 5 – Dostawa jaj – załącznik nr 2e, CPV 03142500-3
zadanie 6 – Dostawa warzyw i owoców – załącznik nr 2f, 15300000-1, 03200000-3
2.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym na poszczególne zadanie stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ).
3.Zaproponowane w ofercie ceny na zadanie nr 1, 2, 3, 4 oraz 5 będą stałe przez cały okres trwania umowy. Zaproponowane w ofercie ceny na zadanie nr 6 będą stałe przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2021r. Po okresie niezmienności cen na zadanie nr 6 (tj. w okresie od dnia 1 czerwca 2021r. do dnia 31 grudnia 2021r.) podstawą do obliczenia cen jednostkowych brutto będą przeciętne ceny giełdowe z Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego SA BRONISZE z dnia dostawy podane na stronie internetowej: www. bronisze.com.pl pomniejszone o zaoferowany w ofercie procentowy upust.
4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie.
5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych.
6. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności takimi jak:
- Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2020r. poz. 2021),
- Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29 z późn. zm.).
7. Mięso, wędliny i drób muszą być pierwszego gatunku, świeże, bez nalotu i zapachu świadczącego o nieświeżości, schłodzone (nie mrożone), z początkowym terminem przydatności do spożycia, a waga jego po zważeniu u Zamawiającego musi odpowiadać wadze na fakturze. Zamawiający nie uwzględnia ubytku, który powstanie podczas transportu w postaci wody. Mięso winno być ze świeżego rozbioru, bez konserwantów, w stanie pozwalającym na zamrożenie. Wędliny muszą być świeże, wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych – świeży wygląd, smak, zapach – jak i odżywczych, w początkowym terminie przydatności do spożycia przewidzianego dla danej wędliny. Na mięso, wędliny i drób przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
8.Produkty mleczarskie muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, temperaturę przechowywania, % tłuszczu. Zamawiający wymaga, aby mleko pakowane było w worki foliowe 5 l, bez kartonów. Mleko musi być cieczą jednorodną, o barwie białej z kremowym odcieniem, bez postoju śmietanki, o zapachu świeżym i naturalnym, bez obcych smaków i zapachów. Do zamawiającego towar musi być dostarczony w początkowym terminie przydatności do spożycia.
9. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.
10. Dostarczane jaja muszą być świeże, bez obcych zapachów i pełnowartościowe. Termin minimalnej trwałości do spożycia: 21 dni od daty dostawy. Skorupki nie mogą być brudne, zbite lub popękane. Jaja muszą być pakowane w wytłaczanki po 30 szt. Na jaja przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Termin przydatności do spożycia dostarczanych artykułów spożywczych, których obowiązują terminy przydatności, powinny być nie krótsze niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu (dot. zadania nr 2).
12. Pieczywo musi być świeże, dobrze wyrośnięte i wypieczone, nie pokruszone, nie pogniecione, o skórce gładkiej ściśle połączonej z miękiszem.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1022b60b-d847-4174-b6be-225ac479d95a
Biuletyn 771498-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Regon 82711300000000
Zamawiajacy adres ulica Gródek
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Gródek
Zamawiajacy kod pocztowy 26-720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 6770029
Zamawiajacy fax 0-48 6770029
Zamawiajacy email renataz29@wp.pl
Adres strony url https://bip.dps.grodek.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.dps.grodek.finn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.dps.grodek.finn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych
Numer referencyjny ADM.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności z podziałem na 6 zadań: zadanie 1 – Dostawa mięs wędlin i drobiu - załącznik nr 2a, CPV 15100000-9 zadanie 2 – Dostawa produktów spożywczych – załącznik nr 2b, CPV 15800000-6 zadanie 3 – Dostawa pieczywa – załącznik nr 2c, CPV 15811000-6 zadanie 4 – Dostawa produktów mleczarskich – załącznik nr 2d, CPV 15500000-3, 15412200-1 zadanie 5 – Dostawa jaj – załącznik nr 2e, CPV 03142500-3 zadanie 6 – Dostawa warzyw i owoców – załącznik nr 2f, 15300000-1, 03200000-3 2.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym na poszczególne zadanie stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ). 3.Zaproponowane w ofercie ceny na zadanie nr 1, 2, 3, 4 oraz 5 będą stałe przez cały okres trwania umowy. Zaproponowane w ofercie ceny na zadanie nr 6 będą stałe przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2021r. Po okresie niezmienności cen na zadanie nr 6 (tj. w okresie od dnia 1 czerwca 2021r. do dnia 31 grudnia 2021r.) podstawą do obliczenia cen jednostkowych brutto będą przeciętne ceny giełdowe z Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego SA BRONISZE z dnia dostawy podane na stronie internetowej: www. bronisze.com.pl pomniejszone o zaoferowany w ofercie procentowy upust. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie. 5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych. 6. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności takimi jak: - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2020r. poz. 2021), - Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29 z późn. zm.). 7. Mięso, wędliny i drób muszą być pierwszego gatunku, świeże, bez nalotu i zapachu świadczącego o nieświeżości, schłodzone (nie mrożone), z początkowym terminem przydatności do spożycia, a waga jego po zważeniu u Zamawiającego musi odpowiadać wadze na fakturze. Zamawiający nie uwzględnia ubytku, który powstanie podczas transportu w postaci wody. Mięso winno być ze świeżego rozbioru, bez konserwantów, w stanie pozwalającym na zamrożenie. Wędliny muszą być świeże, wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych – świeży wygląd, smak, zapach – jak i odżywczych, w początkowym terminie przydatności do spożycia przewidzianego dla danej wędliny. Na mięso, wędliny i drób przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). 8.Produkty mleczarskie muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, temperaturę przechowywania, % tłuszczu. Zamawiający wymaga, aby mleko pakowane było w worki foliowe 5 l, bez kartonów. Mleko musi być cieczą jednorodną, o barwie białej z kremowym odcieniem, bez postoju śmietanki, o zapachu świeżym i naturalnym, bez obcych smaków i zapachów. Do zamawiającego towar musi być dostarczony w początkowym terminie przydatności do spożycia. 9. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg. 10. Dostarczane jaja muszą być świeże, bez obcych zapachów i pełnowartościowe. Termin minimalnej trwałości do spożycia: 21 dni od daty dostawy. Skorupki nie mogą być brudne, zbite lub popękane. Jaja muszą być pakowane w wytłaczanki po 30 szt. Na jaja przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). 11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Termin przydatności do spożycia dostarczanych artykułów spożywczych, których obowiązują terminy przydatności, powinny być nie krótsze niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu (dot. zadania nr 2). 12. Pieczywo musi być świeże, dobrze wyrośnięte i wypieczone, nie pokruszone, nie pogniecione, o skórce gładkiej ściśle połączonej z miękiszem. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonych właściwymi przepisami. Wzrost cen wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięs, wędlin i drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięs, wędlin i drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2f do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)