Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771502-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kalkulatorów oraz nośników
do przechowywania danych oraz środków do czyszczenia komputerów i monitorów,
na potrzeby Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej prokuratur rejonowych. Asortyment i szacunkowe wielkości zakupu wyszczególniono w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Artykuły dostarczane w ramach niniejszego zamówienia nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń, oraz winny posiadać wymagane prawem atesty i badania. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą pochodzić z bieżącej produkcji - Zamawiający rozumie przez to, że zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 18 miesięcy przed datą dostarczenia ich Zamawiającemu w całym okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów wycofanych z produkcji; termin przydatności do użycia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4627bae-1f67-4e65-a3e7-9cffafdd3875
Biuletyn 771502-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
Regon 43100000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 371 81 14 w. 210
Zamawiajacy fax 71 371 81 52
Zamawiajacy email kielczyk@prokuratura.wroclaw.pl
Adres strony url www.wroclaw.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Prokuratura
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wroclaw.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z zapisami SIWZ rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30, pokój 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
Numer referencyjny PO VII WB 261.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kalkulatorów oraz nośników do przechowywania danych oraz środków do czyszczenia komputerów i monitorów, na potrzeby Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej prokuratur rejonowych. Asortyment i szacunkowe wielkości zakupu wyszczególniono w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Artykuły dostarczane w ramach niniejszego zamówienia nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń, oraz winny posiadać wymagane prawem atesty i badania. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą pochodzić z bieżącej produkcji - Zamawiający rozumie przez to, że zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 18 miesięcy przed datą dostarczenia ich Zamawiającemu w całym okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów wycofanych z produkcji; termin przydatności do użycia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał, a w przypadku a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tzn. zaopatrzenie instytucji (biur, szkół, urzędów) realizowane na podstawie umowy sukcesywnie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda wykonał/wykonuje ww. dostawy należycie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu ­1. wykaz dostaw wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, w tym co najmniej trzy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tzn. 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tzn. zaopatrzenie instytucji (biur, szkół, urzędów) realizowane na podstawie umowy sukcesywnie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda - wg Załącznika nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy wykazane w Załączniku nr 4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy, którzy złożyli oferty, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą Zamawiającemu wymienione w § 5 pkt. 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2020.1282), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2020.1076 t.j.), wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)