PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁAŃCUCIE

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Powiat Łańcucki
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771411-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łańcucie w okresie od daty podpisania umowy do 31.01.2022 r. Zamówienie obejmuje następujące prognozowane ilości poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych:
Tablice samochodowe jednorzędowe 7500 kpl.;
Tablice samochodowe zmniejszone 150 kpl.;
Tablice samochodowe dwurzędowe 150 kpl.;
Tablica samochodowa dodatkowa (bagażnik) 150 szt.;
Tablice motorowerowe 300 szt.;
Tablice moto - ciągnikowe 900 szt.;
Tablice przyczep jednorzędowe 600 szt.;
Tablice przyczep dwurzędowe 100 szt.;
Tablice samochodowe tymczasowe 300 kpl.;
Tablice przyczep tymczasowe 100 szt.;
Tablice moto-ciągnikowe tymczasowe 100 szt.;
Tablice motorowerowe tymczasowe 100 szt.;
Wtórnik tablicy samochodowej 300 szt.;
Wtórnik tablicy przyczep 20 szt.;
Wtórnik tablicy moto-ciągnikowe 50 szt.;
Wtórnik tablicy motorowerowej 20 szt.;
Tablice samochodowe indywidualne 20 kpl.;
Tablice motocyklowe indywidualne 10 szt.;
Tablice samochodowe zabytkowe 50 kpl.;
Tablice motocyklowe zabytkowe 10 szt.;
Tablice samochodowe profesjonalne 10 kpl.;
Tablice przyczep profesjonalne 10 szt.;
Tablice samochodowe (pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem) 10 szt.;
Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę etapami, transportem własnym, na własny koszt, w terminie nie późniejszym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia hurtowego na poszczególne partie dostawy. Wtórniki tablic Wykonawca wykona i dostarczy w terminie nie późniejszym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, w sposób uzgodniony z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b87844c-8011-4619-8cf2-3bb58a1efaae
Biuletyn 771411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Łańcucki
Regon 69058137600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łańcut
Zamawiajacy kod pocztowy 37-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 256 971
Zamawiajacy fax 172 256 970
Zamawiajacy email danuta.ozga@powiat-lancut.com.pl
Adres strony url http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=672
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁAŃCUCIE
Numer referencyjny OR.272.1.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łańcucie w okresie od daty podpisania umowy do 31.01.2022 r. Zamówienie obejmuje następujące prognozowane ilości poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych: Tablice samochodowe jednorzędowe 7500 kpl.; Tablice samochodowe zmniejszone 150 kpl.; Tablice samochodowe dwurzędowe 150 kpl.; Tablica samochodowa dodatkowa (bagażnik) 150 szt.; Tablice motorowerowe 300 szt.; Tablice moto - ciągnikowe 900 szt.; Tablice przyczep jednorzędowe 600 szt.; Tablice przyczep dwurzędowe 100 szt.; Tablice samochodowe tymczasowe 300 kpl.; Tablice przyczep tymczasowe 100 szt.; Tablice moto-ciągnikowe tymczasowe 100 szt.; Tablice motorowerowe tymczasowe 100 szt.; Wtórnik tablicy samochodowej 300 szt.; Wtórnik tablicy przyczep 20 szt.; Wtórnik tablicy moto-ciągnikowe 50 szt.; Wtórnik tablicy motorowerowej 20 szt.; Tablice samochodowe indywidualne 20 kpl.; Tablice motocyklowe indywidualne 10 szt.; Tablice samochodowe zabytkowe 50 kpl.; Tablice motocyklowe zabytkowe 10 szt.; Tablice samochodowe profesjonalne 10 kpl.; Tablice przyczep profesjonalne 10 szt.; Tablice samochodowe (pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem) 10 szt.; Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę etapami, transportem własnym, na własny koszt, w terminie nie późniejszym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia hurtowego na poszczególne partie dostawy. Wtórniki tablic Wykonawca wykona i dostarczy w terminie nie późniejszym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2021-02-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który a) posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej 1 (jedną) umowę o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto na dostawy tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) Aktualny wpis (kopia) do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony druk oferty (wzór – zał. nr 1 do siwz) 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (wzór – zał. nr 3 i 4 do siwz) 3) Formularz cenowy (wzór – zał. nr 5 do siwz) 4) Zobowiązanie podmiotów trzecich (wzór – zał. nr 2 do siwz) 5) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY WTÓRNIKÓW TABLIC
Znaczenie 10,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY TABLIC
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)