Zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych.

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763419-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego Usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych. Rozpoczęcie świadczenia Usługi poprzedzi Wdrożenie, które nastąpi w terminie do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63517003-71f5-43aa-8ac3-aa094e409d77
Biuletyn 763419-N-2020
Zamawiajacy nazwa Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Regon 01041897300000
Zamawiajacy adres ulica Jana Pawła Woronicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-999
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225478817
Zamawiajacy fax 225477384
Zamawiajacy email sekretariatbzizp@tvp.pl
Adres strony url http://www.tvp.pl
Adres strony internetowej https://tvp.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://tvp.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://tvp.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria blok B (wejście: róg ulicy J.P.Woronicza i ulicy Samochodowej)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych.
Numer referencyjny ZP/TITT/114/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego Usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych. Rozpoczęcie świadczenia Usługi poprzedzi Wdrożenie, które nastąpi w terminie do 30 dni od daty zawarcia Umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (dalej: „zamówienia podobne”), do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy zamówień podobnych będzie dotyczył świadczeń podobnych do zamówienia podstawowego i zgodnych z jego przedmiotem. Zamówienia podobne mogą być udzielone w celu przedłużenia okresu świadczenia usługi lub zwiększenia zakresu ilościowego świadczenia usługi. Warunki udzielenia zamówień podobnych będą kształtowane w oparciu o postanowienia umowy dla zamówienia podstawowego, odpowiednio do różnic wynikających z zakresu, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia podobnego, z uwzględnieniem ustaleń poczynionych w toku negocjacji.”
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zastrzeżenie do unktu II 8) Ogłoszenia: Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od dnia, w którym Zamawiający podpisze Protokół Odbioru dla wdrożenia Usługi stanowiący Załącznik Nr 2 do Umowy, nie wliczając w to okresu potrzebnego Wykonawcy na wdrożenie Usługi, nie dłuższego niż 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi polegające na agregacji, składowaniu, przetwarzaniu danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD (ang. Remote Desktop Protocol) z serwisów internetowych, w których w każdej przetwarzanych było minimum 500 milionów zdarzeń miesięcznie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o których mowa w pkt III.1.3) Ogłoszenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 10.6.3 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis metodologii zawierającej następujące zagadnienia: – w jaki sposób i kiedy realizowany jest pomiar, – jakie informacje są przetwarzane w ramach pomiaru, – jakie zdarzenia są rejestrowane i w jaki sposób, – jaka jest definicja wszystkich zdarzeń w pomiarze typu page view, odsłona itp., jak definiowany jest użytkownik, – gdzie i w jaki sposób można generować skrypty mierzące, – gdzie udostępniane są wyniki pomiaru i w jakiej formie, – informacja o rodzajach możliwych urządzeń w pomiarze. Opis metodologii musi spełniać wszystkie wymogi określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. Wzór Opisu metodologii – Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 10.6.3 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 1.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 1.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisujących pełnomocnictwo do jego udzielenia; 1.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na 10.3.1 oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 1.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Każdy zWykonawców, który złożył ofertę zobowiązany jest do złożenia bez wezwania, w terminie 3 dni odndnia zamieszczenia na Platformie Zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity:Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). Wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., Zamawiający zamieści na Platformie Zakupowej wzór przedmiotowego oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania 1 Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści SIWZ dotyczące informacji poufnych). 2 W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybrany przez Zamawiającego: 2.1 osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; 2.2 przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę; 2.3 za pośrednictwem Platformy. 3 Przekazanie informacji poufnych Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Postępowanie prowadzi Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych. 2. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy również złożyć oświadczenia wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 16 Wzoru umowy.

Criterion

Kryteria funkcjonalnośc opcjonalna
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)