Świadczenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń i oprogramowania zabezpieczającego firewall

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768878-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń i oprogramowania zabezpieczającego firewall zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Wsparcie obejmuje: a) urządzenia w obecnej konfiguracji wskazane w pkt 1 formularza opis przedmiotu zamówienia b) oprogramowanie zainstalowane na ww. urządzeniach niezbędne do jego poprawnego funkcjonowania i realizowania funkcji wymienionych w pkt 1 formularza opis przedmiotu zamówienia. » Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 pzp. » Miejsce wykonania zamówienia: ul. Kossutha 13 w Katowicach (za wyjątkiem sytuacji nie wymagających fizycznego stawiennictwa ze strony Wykonawcy w ww. miejscu). 2. Składając ofertę Wykonawca między innymi winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia: » Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż posiadamy wszelkie niezbędne uprawnienia do świadczenia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń i oprogramowania zabezpieczającego firewall w zakresie i na warunkach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia, bez naruszania uprawnień Zamawiającego oraz praw innych osób bądź podmiotów. Oświadczamy, iż uzyskaliśmy wszelkie niezbędne zapewnienia do złożenia powyższego oświadczenia.» Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż czynności polegające na naprawach urządzeń/oprogramowania, będą wykonywane przez osobę/osoby posiadające certyfikat co najmniej na poziomie eksperta zabezpieczeń urządzeń i oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia. Na etapie realizacji umowy, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić stosowny certyfikat.» Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż Zamawiającemu w ramach umowy będzie przysługiwał dostęp oraz prawo do używania wszelkich aktualizacji, poprawek, nowych wersji oprogramowania (modułów) objętych wsparciem technicznym oraz aktualnych sygnatur oprogramowania (modułów) objętych wsparciem technicznym, bez naruszania praw innych osób bądź podmiotów, w sposób i w zakresie niezbędnym do korzystania z funkcji danego systemu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym prawo do instalowania, wykorzystywania i kopiowania na użytek Zamawiającego.-----Powyższe oświadczenia stanowią treść oferty, a tym samym nie stanowią oświadczenia/dokumentu w rozumieniu art.25 ust.1 pkt 2 pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020, poz. 1282).3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust.3a pzp)- określa SIWZ. Czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy, określa się jako czynności polegające na obsłudze zgłoszeń dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, tj. przyjmowanie zgłoszeń w ramach okna czasowego, w szczególności w ramach infolinii (pod numerem telefonu) oraz potwierdzanie przyjęcia zgłoszeń. Liczbę osób (co najmniej 1), które będą obsługiwać zgłoszenia w toku realizacji umowy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy, Wykonawca wskazuje w formularzu opis przedmiotu zamówienia. 4. SIWZ, w tym formularz opis przedmiotu zamówienia, określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust.2a pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56907554-69e6-4b8f-a406-3e984b30ace6
Biuletyn 768878-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 15447382000300
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń i oprogramowania zabezpieczającego firewall
Numer referencyjny 23/pn/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń i oprogramowania zabezpieczającego firewall zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Wsparcie obejmuje: a) urządzenia w obecnej konfiguracji wskazane w pkt 1 formularza opis przedmiotu zamówienia b) oprogramowanie zainstalowane na ww. urządzeniach niezbędne do jego poprawnego funkcjonowania i realizowania funkcji wymienionych w pkt 1 formularza opis przedmiotu zamówienia. » Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 pzp. » Miejsce wykonania zamówienia: ul. Kossutha 13 w Katowicach (za wyjątkiem sytuacji nie wymagających fizycznego stawiennictwa ze strony Wykonawcy w ww. miejscu). 2. Składając ofertę Wykonawca między innymi winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia: » Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż posiadamy wszelkie niezbędne uprawnienia do świadczenia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Śląski OW NFZ urządzeń i oprogramowania zabezpieczającego firewall w zakresie i na warunkach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia, bez naruszania uprawnień Zamawiającego oraz praw innych osób bądź podmiotów. Oświadczamy, iż uzyskaliśmy wszelkie niezbędne zapewnienia do złożenia powyższego oświadczenia.» Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż czynności polegające na naprawach urządzeń/oprogramowania, będą wykonywane przez osobę/osoby posiadające certyfikat co najmniej na poziomie eksperta zabezpieczeń urządzeń i oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia. Na etapie realizacji umowy, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić stosowny certyfikat.» Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż Zamawiającemu w ramach umowy będzie przysługiwał dostęp oraz prawo do używania wszelkich aktualizacji, poprawek, nowych wersji oprogramowania (modułów) objętych wsparciem technicznym oraz aktualnych sygnatur oprogramowania (modułów) objętych wsparciem technicznym, bez naruszania praw innych osób bądź podmiotów, w sposób i w zakresie niezbędnym do korzystania z funkcji danego systemu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym prawo do instalowania, wykorzystywania i kopiowania na użytek Zamawiającego.-----Powyższe oświadczenia stanowią treść oferty, a tym samym nie stanowią oświadczenia/dokumentu w rozumieniu art.25 ust.1 pkt 2 pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020, poz. 1282).3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust.3a pzp)- określa SIWZ. Czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy, określa się jako czynności polegające na obsłudze zgłoszeń dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, tj. przyjmowanie zgłoszeń w ramach okna czasowego, w szczególności w ramach infolinii (pod numerem telefonu) oraz potwierdzanie przyjęcia zgłoszeń. Liczbę osób (co najmniej 1), które będą obsługiwać zgłoszenia w toku realizacji umowy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy, Wykonawca wskazuje w formularzu opis przedmiotu zamówienia. 4. SIWZ, w tym formularz opis przedmiotu zamówienia, określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust.2a pzp.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz-katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekaże Zamawiającemu ww. oświadczenie. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.---Kwestie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ.----UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw.---W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa (nie stawia) żadnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp (art. 22 ust.1b pzp)
Czy wadium 1
Wadium 1.Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 23/pn/2020. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy przy uwzględnieniu postanowień §1 ust.10 oraz §1a umowy (jeżeli dotyczy). 2. W związku z tym, iż usługa objęta przedmiotem umowy co do zasady będzie wykonywana w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie usługi. Wykonawca zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji umowy, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi (jeżeli dotyczy).3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT przed wystawieniem faktury VAT, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite netto umowy (§3 ust. 1), w tym także wartości (ceny) netto podane w umowie, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite brutto umowy (§3 ust.1) nie przekroczyło ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 23/pn/2020. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do wynagrodzenia całkowitego netto umowy (§3 ust. 1), w tym także do wartości (ceny) netto podanej w umowie, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami dla wynagrodzenia umowy zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy.4. Ewentualna zmiana osób lub danych teleadresowych wskazanych w ust. 1 lub ust. 2 §5 umowy dla swojej skuteczności będzie wymagała jedynie jednostronnego pisemnego oświadczenia skierowanego do drugiej Strony umowy. W treści oświadczenia winien zostać wskazany termin, od którego obowiązuje zmiana. 5. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie dotyczącej wskazanego w §6 ust.3 umowy sposobu kontaktu (informacja taka winna zostać przekazana Zamawiającemu na piśmie lub faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail), pod rygorem uznania zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego na podany w ust.3 sposób kontaktu, za skuteczne.6.Zmiana osoby/osób wskazanych w oświadczeniu, o którym mowa w §1a ust.1 umowy, jest możliwa pod warunkiem spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Zmiana dokonywana jest w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy (lub podwykonawcy) z podaniem danych nowej osoby oraz przy zachowaniu wymogów ust.1. Zmiana osób wymaga akceptacji ze strony osoby wskazanej w §5 ust.1 umowy. Akceptacja może zostać wyrażona na piśmie lub za pośrednictwem poczty e-mail.7.W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy.8.Każdorazowa zmiana postanowień niniejszej umowy, przy uwzględnieniu wyjątków w niej przewidzianych, wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.----W umowie wskazano przypadki, w których Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z możliwości rozwiązania umowy bądź odstąpienia od umowy.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)