| GuidZP400 |
d1bd5b58-e876-4818-9fc0-824d02e0f3f8
|
| Biuletyn |
776182-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Regon |
01229882300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
| Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
| Adres strony url |
www.ipzp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipzp.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej / papierowej
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków czystości do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie Sp. z o.o.”
|
| Numer referencyjny |
ZP/66/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2020/BZP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo - ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznikach
nr 2.1-2.4 do SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), Załączniku nr 3
(Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 8 (projekt umowy), stanowiących jej integralną część.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
(dotyczy części nr 4 poz. 5) Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał wymagane obowiązującymi przepisami dokumenty zezwalające do obrotu substancji chemicznych i mieszanin o najwyższych stężeniach, czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie posiadania doświadczenia, Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) główną dostawę – dla 3 części zamówienia, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania, podmiotu, na rzecz której została wykonana oraz załączeniem dowodów, określających czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane.
Wartość rodzaju dostawy (czyli dla części 3), o której mowa powyżej nie może być niższa niż 35 000 PLN brutto.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – to w takiej sytuacji jest zobowiązany do złożenia odpowiedniego oświadczenia w sprawie, z zastrzeżeniem równoczesnego opisu, pozwalającego na bezsprzeczne stwierdzenie przez Zamawiającego o jej należytej realizacji.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt. 1 i 2 Rozdziału VI SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu przedkłada następujące dokumenty dowodowe:
1)Dla Części 3 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – Wykaz dostaw /wzór/
2)oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty zezwalające do obrotu substancji chemicznych i mieszanin o najwyższych stężeniach, czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.)- część 4 poz. 5 (na druku własnym)
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-oświadczenia Wykonawcy, że posiada wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi w tym z Ustawą o substancjach i preparatach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2018 r. poz. 143) oraz zobowiązuje się je dostarczyć Zamawiającemu na jego wezwanie, na każdym etapie realizacji umowy– jeśli dotyczy; (na druku własnym),
-materiałów informacyjnych (kart charakterystyki, katalogów, specyfikacji, informacji od producenta – w języku polskim), potwierdzających, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem iż Zamawiający ma prawo do odstąpienia żądania przedłożenia przedmiotowych materiałów, w przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia jest mu znany, a tym samym zbędnym jest jego weryfikacja na poziomie dowodowym,
-oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – jeśli dotyczy (na druku własnym),
-wzoru etykiety zewnętrznej preparatu biobójczego (fotografia)
(dotyczy Części 4 poz. 5 ),
-materiałów informacyjnych w postaci katalogów, ulotek informacyjnych oferowanych produktów (dotyczy produktów biobójczych), potwierdzających, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia wraz z instrukcją użytkową,
-próbek/wzorów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (po jednym egzemplarzu handlowym dla każdego oferowanego produktu). W przypadku wątpliwości, Zamawiający wezwie do potwierdzenia ich autentyczności. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia próbek w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi zastrzeżeń Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu lub kopia dokumentu poświadczona przez osobę do tej czynności umocowanej „za zgodność
z oryginałem”) z którego będzie wynikać zakres umocowania do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający określił w umowie
|
| IV 4 4 data |
2021-01-13T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt do utrzymania czystości
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo - ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznikach
nr 2.1-2.4 do SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), Załączniku nr 3
(Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 8 (projekt umowy), stanowiących jej integralną część.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo - ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznikach
nr 2.1-2.4 do SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), Załączniku nr 3
(Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 8 (projekt umowy), stanowiących jej integralną część.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Papier toaletowy i ręczniki jednorazowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo - ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznikach
nr 2.1-2.4 do SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), Załączniku nr 3
(Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 8 (projekt umowy), stanowiących jej integralną część.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły do utrzymania czystości w Dziale Żywienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831230-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo - ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załącznikach
nr 2.1-2.4 do SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), Załączniku nr 3
(Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 8 (projekt umowy), stanowiących jej integralną część.
|
| | |