| GuidZP400 |
11f1b99b-ac8e-444f-b07b-d7e255ad7135
|
| Biuletyn |
777446-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
| Regon |
30872600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Komisji Edukacji Narodowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
29 743 76 11,
|
| Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
| Zamawiajacy email |
kancelaria@szpitalwyszkow.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
ePUAP: /SPZZOZ_Wyszkow/skrytka
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
korespondencyjnie na adres Wykonawcy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP - 33/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w Pakietach od nr 1 do nr 26 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi w tabelach, stanowiącymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w Załączniku
nr 2 do SIWZ. Wykonawca ma prawo zgłosić roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy, gdy łączna wartość zrealizowanych dostaw w okresie trwania umowy będzie mniejsza niż 50% szacunkowej łącznej wartości umowy określonej w ofercie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia, zgodnie
z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2020 r. poz. 186 ze zm.).
3. Dostarczane produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami
i normami
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- Załącznik nr 6 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 8 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) w języku polskim: instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia, b) wzorcowe próbki (po 1 szt.) oferowanych wyrobów wskazanych w asortymencie danego pakietu w celu potwierdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem wskazanym w szczegółowej ofercie cenowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, c) deklaracje zgodności i zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2020 r., poz.186 ze zm.) dla asortymentu przedstawionego w danym pakiecie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) – zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę, w ramach której Wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty, wyliczone zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII, Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie Pakietów objętych ofertą), c) Oświadczenie o obowiązku podatkowym – Załącznik nr 5 do SIWZ – (Wykonawca składa oświadczenie tylko w sytuacji kiedy go dotyczy), d) Oświadczenie – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 9 do SIWZ (Wykonawca składa oświadczenie tylko w sytuacji kiedy go dotyczy), e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie, f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, g) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) wskazanych w § 4, b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, c) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie, d) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, e) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację umowy, f) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia, g) w pozostałych przypadkach określonych w ustawie Pzp. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego z zastrzeżeniem § 4.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|