GuidZP400 |
b0f7583a-b013-4093-9633-397002df21e9
|
Biuletyn |
776497-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
Regon |
15139900200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.czestochowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.czestochowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 3 części
|
Numer referencyjny |
IZ.271.83.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 3 części:
CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w zakresie modułów MAGISTRAT/Księgowość Analityczna Należności MICOMP_KAN – moduły Ewidencja nieruchomości, Umowy i faktury oraz Przekształcenia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r , w zakresie pozostałych modułów wyszczególnionych w SOPZ pkt. 6.4 - w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r. (Załącznik nr 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu CESARZ Sprawozdawczość budżetowa wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r. (Załącznik nr 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami – EDICTA wdrożonego w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają załączniki do specyfikacji.
Termin wykonania zamówienia:
a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
b) zakończenie :
- CZĘŚĆ 1 i 2: 31 stycznia 2022 r.
- CZĘŚĆ 3: 31 grudnia 2021 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
b) zakończenie :
- CZĘŚĆ 1 i 2: 31 stycznia 2022 r.
- CZĘŚĆ 3: 31 grudnia 2021 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Spełnianie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy, dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:
1. Dotyczy tylko CZĘŚCI 1: Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każda, polegających na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy usług serwisowych i eksploatacyjnych zintegrowanych systemów finansowo-podatkowych.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
2. Dotyczy tylko CZĘŚCI 2: Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, polegających na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy usług serwisowych aplikacji wspomagających planowanie i realizację budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
3. Dotyczy tylko CZĘŚCI 3: Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy usług serwisowych aplikacji do elektronicznego zarządzania dokumentacją w jednostkach samorządu terytorialnego.
4. Dotyczy wszystkich części:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać, że wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by przetwarzanie powierzonych danych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób których dane dotyczą, a w szczególności, że spełnia wymagania określone w art. 28 i 32 RODO . Jako potwierdzenie Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty podpisane Oświadczenie o spełnianiu wymogów RODO
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych usług zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 5.3. SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2021-01-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|