Wykonanie, wdrożenie i obsługa techniczna portalu turystycznego wraz z jego wersją mobilną i przewodnikiem multimedialnym

Data publikacji 2013-04-02
Data zakończenia 2013-04-16 10:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48545 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie i obsługa techniczna portalu turystycznego wraz z jego wersją mobilną i przewodnikiem multimedialnym. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji jakości na portal i inne funkcjonalności oraz aplikacje określone w opisie przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru. Czas trwania rękojmi będzie równy okresowi trwania gwarancji. 3. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 4. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 5. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość i zakres zawarte są w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztyn
Ulica pl. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-101
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5273111 wew. , 325
Fax 89 5349375
Internet www.bip.olsztyn.eu
Regon 51074236200000
E-mail przetargi@olsztyn.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6000,00 zł. słownie: sześć tysięcy złotych
Wiedza O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować należyte zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu i wdrożeniu portalu internetowego lub strony internetowej o całkowitej wartości wykonanej usługi nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (z VAT). Ocena spełnienie tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu głównych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w w/w wykazie co najmniej jednej usługi należycie wykonanej, której opis spełnienia określony został powyżej oraz poświadczenie /dowody/ potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zdolne O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie 1 osobą przewidzianą na stanowisko Kierownika Projektu, który musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje polegające na pełnieniu nadzoru nad realizacją co najmniej 3 zrealizowanych i wdrożonych (zakończonych) portali internetowych lub stron internetowych. Ocena spełnienie tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN . Ocena spełnienie tego warunku zostanie dokonana na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Ocena merytoryczna (metodologia)
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztyn.eu
Adres uzyskania siwz SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej pod adresem: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek może zostać przesłany 1 egz. w wersji papierowej, cena za SIWZ w wersji papierowej wynosi: 340,00 PLN
Data składania wniosków 16/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn, pok. 402
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia, w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także wszystkie dokumenty i oświadczenia określone w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczące tych podmiotów w takim samym zakresie jaki jest wymagany dla Wykonawcy, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4. OPIS METODOLOGII WYKONANIA ZAMÓWIENIA zawierający opis sposobu dekompozycji portalu na moduły; technologię wykonania; opis proponowanej metodyki wykonawczej - cyklu wytwórczego wraz z uzasadnieniem sporządzony wg wymagań określonych w rozdz. XII SIWZ sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: a) pojawienie się nowych korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych możliwych do wdrożenia w stosunku do przewidzianych niniejszą umową - uprawniających strony do zmian umowy w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres trwania umowy i nie ulega podwyższeniu; b) terminu, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji; c) zwiększenia bądź zmniejszenia na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, stawki podatku od towarów i usług - uprawniającego strony do zmiany wynagrodzenia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w toku wykonania niniejszej umowy do wynagrodzenia netto Wykonawcy zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązująca w dacie wystawienia faktury; d) zmian osób do kontaktu wymienionych w § 4 projektu umowy tj. osób uprawnionych do kierowania całością spraw związanych z realizacją niniejszego zamówienia
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury, oś priorytetowa 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego działanie 7.2. Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli, umowa nr UDA-RPWM.07.02.01-28-028/12/00 na dofinansowanie projektu pn. Portal turystyczny Miasta Olsztyna, 2. Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia w następujący sposób: Etap I: Przygotowanie i wdrożenie portalu turystycznego z funkcjonalnościami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z wyłączeniem wersji mobilnej portalu, przewodnika multimedialnego po Olsztynie oraz wirtualnego spaceru po Starym Mieście - 4 miesiące od dnia podpisania umowy; Etap II: Przygotowanie i wdrożenie wersji mobilnej portalu - do dnia 30.10.2013r.; Etap III: Przygotowanie i wdrożenie przewodnika multimedialnego po Olsztynie z wykorzystaniem systemu Augmented Reality - do dnia 10.12.2013r.; Etap IV: Przygotowanie i wdrożenie wirtualnego spaceru po Starym Mieście - do dnia 30.06.2014r.; Etap V: Obsługa techniczna portalu turystycznego - od dnia 01.04.2014r. do dnia 31.12.2014r. 3. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego powinno nastąpić w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 16.04.2013 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna), 8. Znak sprawy: ZP.271.1.23.2013
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w zakresie wykonania i modyfikacji modułów portalu turystycznego, aplikacji mobilnych i przewodnika multimedialnego o wartości zamówień uzupełniających: 28 000,00 PLN co stanowi : 6965,87 EURO (netto)
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające OPIS METODOLOGII WYKONANIA ZAMÓWIENIA zawierający opis sposobu dekompozycji portalu na moduły; technologię wykonania; opis proponowanej metodyki wykonawczej - cyklu wytwórczego wraz z uzasadnieniem sporządzony wg wymagań określonych w rozdz. XII SIWZ sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)