rozwój usług publicznych poprzez informatyzację i budowę zintegrowanego systemu zarządzania Beskidzkim Zespołem Leczniczo - Rehabilitacyjnym Szpitalem Opieki Długoterminowej w Jaworzu

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-05-20 12:00:00
Instytucja Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
Miejscowość Jaworze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128748 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 324240001, 480000008, 722630006, 713200007, 453143200, 452151400, 454000001, 450000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia p.n. rozwój usług publicznych poprzez informatyzację i budowę zintegrowanego systemu zarządzania Beskidzkim Zespołem Leczniczo - Rehabilitacyjnym Szpitalem Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem wspierającym zarządzaniem jednostką i przetwarzaniem danych wraz z pracami instalacyjnymi polegającymi na wykonaniu roboty budowlanej tj. okablowania strukturalnego sieci komputerowej. Doposażenie Centrum Przetwarzania Danych poprzez dostawę z instalacją m.in. szafy serwerowej, systemu kontroli dostępu, systemu klimatyzacji, drzwi ppoż, systemu sygnalizacji włamania i napadu, rozdzielni elektrycznej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
Ulica ul. Słoneczna 83
Nr domu 83
Miejscowość Jaworze
Kod Pocztowy 43-384
Województwo śląskie
Tel 033 8172166 (-67)
Fax 033 8173463
Internet www.rehabilitacja-jaworze.com.pl lub http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=65&grupa
Regon 00029760300000
E-mail przetargi.bzlr@wizja.net.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 05/09/2013
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w zakresie: 22 000,00 zł; (słownie: dwadzieścia dwa tysięcy złotych 00/00). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie od dnia składania ofert od godz. 12:00 Kserokopię dowodu wpłaty ( polecenia przelewu) zaleca się dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdz. IX ust. 3 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnej koszulce oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ
Wiedza Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty: 1. tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej: a) jedną umowę obejmującą swym zakresem robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie okablowania strukturalnego o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto 2 tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie co najmniej: a) dwie umowy obejmujące swym zakresem dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda; b) jedną umowę obejmującą swym zakresem wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy lub rozbudowy okablowania strukturalnego o wartości minimum 3 000,00 zł brutto; c) dwie umowy o wartości min. 700 000 zł brutto każda, obejmujące swym zakresem dostawę wraz z wdrożeniem dedykowanego systemu informatycznego zawierający co najmniej: - moduł medyczny w skład którego wchodziły co najmniej funkcje izba przyjęć, księga oddziałowa szpitala, dokumentacja medyczna pacjenta na oddziale, zakażenia szpitalne, analiza kosztów i procedur, rozliczenia z NFZ, apteka, przychodnia oraz -moduł administracyjny w skład którego wchodziły co najmniej funkcje kadry, księgowość, magazyn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się w/w doświadczeniem i wiedzą w zakresie realizacji co najmniej jednej umowy o wartości min. 700 000 zł brutto obejmującej swym zakresem dostawę wraz z wdrożeniem dedykowanego systemu informatycznego zawierający co najmniej moduł medyczny i administracyjny.
Potencjał Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty: 1. minimum jeden kierownik projektu posiadający certyfikat zarządzania projektami np. Prince 2, IPMA, PMP lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej i administracyjnej dla jednostki medycznej na stanowisku kierownika projektu. 2. minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla jednostki medycznej (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca). 3. minimum dwaj specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części administracyjnej dla jednostki medycznej (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca).
Zdolne Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty: 1. minimum jeden kierownik projektu posiadający certyfikat zarządzania projektami np. Prince 2, IPMA, PMP lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej i administracyjnej dla jednostki medycznej na stanowisku kierownika projektu. 2. minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla jednostki medycznej (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca). 3. minimum dwaj specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części administracyjnej dla jednostki medycznej (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca).
Sytuacja Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty: 1. tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 900 000,00 zł; 2. tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie co najmniej 900 000,00 zł;
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty proponowany harmonogram realizacji projektu dostawy i wdrożenia systemu (z rozbiciem poszczególnych zadań do wykonania w ramach projektu z dokładnością do 1 tygodnia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, 2) wystąpi brak na rynku dostępnych urządzeń (aparatury) lub ich części, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi urządzeniami (lub ich częściami) spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. 3) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). 4) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.rehabilitacja-jaworze.com.pl lub http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=65&grupa
Adres uzyskania siwz Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze
Data składania wniosków 20/05/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze - SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Informacje dodatkowe Dofinansowanie projektu: Rozwój usług publicznych poprzez informatyzację i budowę zintegrowanego systemu zarządzania Beskidzkim Zespołem Leczniczo-Rehabilitacyjnym Szpitalem Opieki Długoterminowej w Jaworzu nr UDA-RPSL.02.02.00-00-073/12-00 w ramach Regionalnego Programu operacyjnego województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet II Społeczeństwo informacyjne Działania 2.2 - Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu 1384 ( za wyjątkiem działania 1.2 Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1Infrastruktura zaplecza turystycznego/przedsiębiorstwa. Poddziałanie 3.2.1 Infrastruktura okołoturystyczna/przedsiębiorstwa).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)