Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń dla WEAiI i WIPiL oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez UE, nr sprawy ZP/D/26/2013

Data publikacji 2013-04-12
Data zakończenia 2013-04-22 10:30:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 145230 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003, 383420004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu: Część I Tab. 1 Amperomierz magnetoelektryczny 1 szt. Tab. 2 Woltomierz elektromagnetyczny 10 szt. Tab. 3 Amperomierz elektromagnetyczny 11 szt. Tab. 4 Amperomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 5 Woltomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 6 Watomierz AC/DC 5 szt. Tab.7 Miernik uniwersalny 7 szt. Tab.8 Miernik RLC 1 szt. Tab.9 Przewody pomiarowe 80 szt. (40 szt. 50cm, 40 szt. 100 cm). Część II Tab. 1 Autotransformator laboratoryjny jednofazowy 1 szt. Tab. 2 Opornik regulowany 1 szt. Część III Tab. 1 Oscyloskop 1 szt. Część IV Tab. 1 Oscyloskop 2 szt. Tab. 2. Oscyloskop 1 szt. Część V Multimetr cyfrowy 4 szt. Multimet 1 szt. Luksomierz 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla części I załącznik nr 2a do SIWZ, dla części II załącznik nr 2b do SIWZ, dla części III załącznik nr 2c do SIWZ. dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ. dla części V załącznik nr 2e do SIWZ.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część I, II, III Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128, część IV Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Elektroenergetyki i Energii Odnawialnej ul. Prószkowska 76 (budynek 2), 45-758 Opole część V Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki Instytut Matematyki i Fizyki Katedra Fizyki ul. Ozimska 75, 45-370 Opole Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
Dostawa w ramach części I, II i III realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12
Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu: Część I Tab. 1 Amperomierz magnetoelektryczny 1 szt.Tab. 2 Woltomierz elektromagnetyczny 10 szt.Tab. 3 Amperomierz elektromagnetyczny 11 szt. Tab. 4 Amperomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 5 Woltomierz uniwersalny 5 szt. Tab. 6 Watomierz AC/DC 5 szt. Tab.7 Miernik uniwersalny 7 szt. Tab.8 Miernik RLC 1 szt. Tab.9 Przewody pomiarowe 80 szt. (40 szt. 50cm, 40 szt. 100 cm). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części I załącznik nr 2a do SIWZ. Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128 Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Dostawa w ramach części I realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12. Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu. Część II Tab. 1 Autotransformator laboratoryjny jednofazowy 1 szt.Tab. 2 Opornik regulowany 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla części II załącznik nr 2b do SIWZ.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim;
Miejsce dostawy: część II Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128 Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
Dostawa w ramach części II realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12
Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu Część III Tab. 1 Oscyloskop 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części III załącznik nr 2c do SIWZ
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część III Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole., budynek 1, pok. 128 Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
Dostawa w ramach części III realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12
Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu: Część IV Tab. 1 Oscyloskop 2 szt. Tab. 2. Oscyloskop 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część IV Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Elektroenergetyki i Energii Odnawialnej ul. Prószkowska 76 (budynek 2), 45-758 Opole Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu Część V Multimetr cyfrowy 4 szt. Multimetr 1 szt. Luksomierz 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, Dostawa na koszt wykonawcy; Instrukcje obsługi zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy: część V Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki Instytut Matematyki i Fizyki Katedra Fizyki ul. Ozimska 75, 45-370 Opole, Dostawa możliwa przesyłką kurierską. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Opolska
Ulica ul. Prószkowska 76
Nr domu 76
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-758
Województwo opolskie
Tel 77 4498178 , 77 4498177
Fax 77 4498180
Internet www.po.opole.pl
Regon 00000173200000
E-mail m.hejduk@po.opole.pl; a.guca@po.opole.pl; zamowienia@po.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy urządzenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, ponadto w części I dodatkowo każda dostawa musi być o wartości brutto min. 50 000,00 zł Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a)wykazu głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, przygotowanego wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku tj. 2 dostawy urządzenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, ponadto w części I dodatkowo każda dostawa musi być o wartości brutto min. 50 000,00 zł. b)dowodów czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należycie wykonane dostawy, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Opolska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa sporządzona w oparciu wykaz rzeczowo-cenowy odpowiedni dla danej części; c) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 10.1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 10.3. 10.3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków 1)Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu. 2)Wydłużenie terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy. 3)Wydłużenie terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. 4)Skrócenie terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. 5)Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym. 6)Zmiany warunków serwisowych, o których mowa w § 6, są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy, 7)Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy. 8)W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 9)Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 10)Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 11)W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy. 12)W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 10.4 Zmiany, o których mowa w ust. 10.3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy i wymagają pozytywnej opinii osób, o których mowa w § 3 ust. 3.3.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.po.opole.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22.
Data składania wniosków 22/04/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dostawa w ramach części I, II i III realizowana jest na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3WEAiI). Nr projektu: POKL.04.01.02-00-041/12
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)