Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do nowej siedziby Nadleśnictwa Jeleśnia. Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem AGD do aneksów kuchennych i pomieszczeń socjalnych

Data publikacji 2013-11-06
Data zakończenia 2013-11-19 08:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jeleśnia
Miejscowość Jeleśnia
Województwo śląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 452350 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 391131008, 391211007, 391410002, 392200000, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawę, transport, złożenie, montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie mebli w miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie ich do użytkowania t.j: mycie, czyszczenie, coroczny bezpłatny przegląd mebli przez okres trwania gwarancji, serwis pogwarancyjny
2.Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, bez śladów jakiegokolwiek użytkowania, nie będące przedmiotem praw osób trzecich.
3.Wyposażenie musi być dostarczone według specyfikacji asortymentowej, oraz wykonane ściśle według zawartego w SIWZ opisu technicznego.
4.Zamawiający wymaga, aby montaż wyposażenia meblowego odbywał się w pokojach biurowych wskazanych przez Zamawiającego według spisu ilości i rodzaju wyposażenia meblowego, przypisanego do każdego z pomieszczeń biurowych znajdujących się w nowej siedzibie Zamawiającego.
5.Wykonanie mebli nietypowych wymaga uwzględnienia różnic wynikających ze stanu faktycznego w danym pomieszczeniu do którego przeznaczony jest mebel.
6.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe - Dz. U. 98 nr 148 poz. 973
7.BIURKA, STOŁY KONFERENCYJNE, KONTENERY, PRZYSTAWKI muszą być zgodne z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007, PN-F-06001-1:1994 wystawione przez jednostki uprawnione do certyfikowania w zakresie zgodności z ww. normami np. COBRABID-BBC Biuro Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.. Ponadto biurka muszą być zgodne z normą PN-EN 527-3:2004 Meble biurowe. Stoły i biurka. Część 3. Metody oznaczania stateczności i wytrzymałości mechanicznej konstrukcji. Muszą również spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe -Dz.U. 98.148.973. Wymaga się załączenia stosownych certyfikatów do oferty.
8.Wymagane jest , aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001 posiadały atest higieniczności - co najmniej E-1 dla mebli z płyty wiórowej, a funkcjonalność, rozwiązania konstrukcyjne, higieniczność, jakość materiałowa i odporność użytkowa zarówno mebli tapicerowanych jak i biurowych była zgodna z PN w tym zakresie:
PN-F-06000-1, PN-F-06000-2, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-:2006, PN-en537-1: 2004, PN-EN 527-2. Wszystkie meble muszą posiadać certyfikat producenta posiadającego System Zarządzania jakością. Meble winny posiadać stosowne atesty dopuszczające ich do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, oraz badania wytrzymałościowe.
9.W celu potwierdzenia spełniania wymagań SIWZ przez oferowane wyroby do oferty należy dołączyć katalogi, foldery z opisami i fotografiami oferowanych mebli.
10.Dla wyrobów nie katalogowych wykonywanych specjalnie wg opisu i traktowanych jako wyrób własny należy dołączyć katalog obrazujący styl oferowanych mebli.
11.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej charakterystyki zaoferowanych mebli poprzez krótki opis dostarczanych mebli np.: wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Dotyczy to takich elementów składowych mebli jak: producent płyty, zawiasów, szuflad, obrzeży, stelaży, blatów, wykonywanych w technice -postforming
12.Meble i wyposażenia aneksów kuchennych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Część IA,IB,IC poświęcona jest opisowi wyposażenia meblowego a część II - wyposażeniu aneksów kuchennych i wymaganiom sprzętu AGD
13.Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie uregulowana za dostawy pobrane, za faktyczną ilość mebli, po ich zamontowaniu oraz przystosowaniu do użytkowania.
14.Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. Przystosowanie mebli do użytkowania w terminie do j.w.
15.Meble biurowe oraz meble do aneksów kuchennych wraz z parametrami dotyczącymi sprzętu AGD ilościowo i rodzajowo wraz z rysunkami poglądowymi
-ząłącznik 10, 11,12,13,14,15, zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ.
16.Zamawiający wymaga w ofercie przedstawienia kolorowych zdjęć i opisów technicznych wraz z wymiarami oferowanych mebli.
17.Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały parametry i cechy opisane w załącznikach do niniejszej SIWZ i były zgodne z zaleceniami ilościowo jakościowymi dostarczanymi przez Zamawiającego.
18.Meble w poszczególnych pomieszczeniach muszą być z tej samej gamy, takich samych parametrach o takich samych walorach estetycznych. Z wyjątkiem sytuacji, gdy zajdzie potrzeba dostosowania koloru i rodzaju płycin do istniejącego wyposażenia meblowego.
19.Dostawy muszą być realizowane w godz. Od 7:00 do godz. 15:00.
20.Przed wykonaniem zamówienia zobowiązuje się wykonawcę do dokonania niezbędnych pomiarów pomieszczeń i dostosowania dostarczanych mebli do wymiarów pomieszczeń.
21.Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z SIWZ oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.
22.Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dokładnej daty dostawy i montażu mebli.
23.Zobowiązania Wykonawcy będą uznane za wykonane z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo odbiorczego bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.
24.Wykonawca udzieli gwarancji co najmniej 2 lata na dostarczone meble oraz 3 lata na dostarczony sprzęt AGD.

Opis

Dostawę, transport, złożenie, montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie mebli w miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie ich do użytkowania/ t.j: mycie, czyszczenie, coroczny bezpłatny przegląd mebli przez okres trwania gwarancji, serwis pogwarancyjny
Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, bez śladów jakiegokolwiek użytkowania, nie będące przedmiotem praw osób trzecich.
Wyposażenie musi być dostarczone według specyfikacji asortymentowej, oraz wykonane ściśle według zawartego w SIWZ opisu technicznego.
Zamawiający wymaga, aby montaż wyposażenia meblowego odbywał się w pokojach biurowych wskazanych przez Zamawiającego według spisu ilości i rodzaju wyposażenia meblowego, przypisanego do każdego z pomieszczeń biurowych znajdujących się w nowej siedzibie Zamawiającego. .
Wykonanie mebli nietypowych wymaga uwzględnienia różnic wynikających ze stanu faktycznego w danym pomieszczeniu do którego przeznaczony jest mebel.Przedmiotem zamówienia jest zabudowa aneksów kuchennych i pomieszczeń socjalnych o następujących wymiarach

Aneks bufetowy rys. załącznik nr 13 DO siwz o wymiarach zewnętrznych: szerokość 465cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm

Pomieszczenie socjalne rys. załącznik nr 14 DO siwz o wymiarach zewnętrznych: szerokość 345cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm

Aneks bufetowy rys. załącznik nr 15 DO siwz o wymiarach zewnętrznych: szerokość 290cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm

Aneks kuchenny rys. załącznik nr 16 do SIWZ o wymiarach zewnętrznych: szerokość 180cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm


Zabudowy socjalne, aneksy kuchenne według rysunków o wymiarach zewnętrznych:
1) szerokość 465cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.
2) szerokość 345cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.
3) szerokość 290cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.
4) szerokość 180cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jeleśnia
Ulica ul. Żywiecka 35
Nr domu 35
Miejscowość Jeleśnia
Kod Pocztowy 34-340
Województwo śląskie
Tel 33 8636138
Fax 33 8636136
Internet www.katowice.lasy.gov.pl/jelesnia
Regon 07100195500000
E-mail jelesnia@katowice.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych ) - dla części nr I oraz 1200,00 zł. (słownie: tysiąc dwieście złotych ) - dla części nr II. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1.Pieniądzu 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.Gwarancjach bankowych 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. nr 109,poz. 1158 z póź.zm. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - BANK PKO S.A. nr rach.: 03 1240 4881 1111 0000 5332 0366, Bank Spółdzielczy w Jeleśnia nr rach.: 78 8118 0002 0000 1007 2000 0010. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty w okolicznościach określonych w art. 46ust. 4a i ust. 5 ustawy , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający w celu potwierdzenia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia wykonawcy -załącznik nr 5 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy mebli biurowych wraz z montażem o wartości, co najmniej 100 tys. złotych każda słownie: sto tysięcy złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie referencje. Załącznik nr 6 do SIWZ
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca dołączy oświadczenie potwierdzające że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca dołączy oświadczenie potwierdzające że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -załącznik nr 5 do SIWZ.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi informacje banku, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 50 tys. złotych -słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz przedstawi opłaconą polisę o wartości 100 tys. złotych -słownie: sto tysięcy złotych, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Wypełniony Formularz i Kosztorys ofertowy - w zależności od tego, której części zamówienia będzie dotyczył : załącznik nr 1a formularz - dotyczy części I zamówienia, załącznik 1b formularz- dotyczy części II zamówienia oraz załącznik 7a kosztorys dotyczy części I zamówienia i 7b kosztorys dotyczy części II zamówienia , Wykaz podwykonawców, informacja o grupie kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.katowice.lasy.gov.pl/jelesnia
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Jeleśnia, ul. Żywiecka 35, 34-340 Jeleśnia
Data składania wniosków 19/11/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Nadlesnictwo Jeleśnia, ul. Żywiecka 35, 34-340 Jeleśnia
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)