Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Olsztyn
|
Ulica |
pl. Jana Pawła II 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Olsztyn
|
Kod Pocztowy |
10-101
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 5273111 wew. , 325
|
Fax |
89 5349375
|
Internet |
www.bip.olsztyn.eu
|
Regon |
51074236200000
|
E-mail |
przetargi@olsztyn.eu
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
2
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1) dla części ) - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK) - 4.500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset zł),
2) dla części II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia:
W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować należyte zrealizowanie jednej głównej dostawy dla każdej z części zamówienia polegającej na:
a) dla części I - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK): za główną dostawę dla części I Zamawiający uzna dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego lub narzędziowego o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 80 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie.
b) dla części II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS: za główną dostawę dla części II Zamawiający uzna dostawę oprogramowania o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 20 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał tylko główne dostawy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz poświadczeń (dowodów) potwierdzających, że dostawy wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał tylko główne dostawy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) dla części I - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK): za główną dostawę dla części I Zamawiający uzna dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego lub narzędziowego o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 80 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie.
b) dla części II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS: za główną dostawę dla części II Zamawiający uzna dostawę oprogramowania o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 20 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają określone wymagania, Zamawiający żąda dla części I zamówienia następujących oświadczeń i dokumentów :
a) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ oferowanych przez Wykonawcę w części I zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego odpowiednio załączniki nr 1A do SIWZ, z których musi wynikać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania Zamawiającego.
b) Wykonawca może do oferty dołączyć katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego sprzętu i urządzeń składających się na ofertę Wykonawcy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a).
4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na cały okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia, w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiana zakresu zobowiązań :
a) w przypadku zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy;
b) dostawy przedmiotu umowy w miejsce przyszłego użytkowania w zakresie poszczególnych sprzętów i oprogramowania o parametrach nie gorszych niż zawarte w ofercie bez zmiany ceny, w przypadku gdy oferowany sprzęt lub oprogramowanie zostało wycofane ze sprzedaży po terminie składania ofert;
c) dopuszcza się zmiany w zawartej umowie związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów;
d) dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego;
2) Zmiany terminu realizacji umowy - w przypadku:
a) wystąpienia przyczyn niezależnych od stron umowy związanych z procedurami lub
postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej,
b) wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.olsztyn.eu
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek Wykonawcy może zostać przesłany 1 egz. w wersji papierowej
|
Data składania wniosków |
19/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn, pok. 402
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Rozwój e-usług i harmonizacja baz danych Miasta Olsztyna realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (RPO WiM), Oś priorytetowa: 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie: 7.2. Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie: 7.2.1. Usługi aplikacyjne dla obywateli.
2. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Podstawą obliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna wycena oraz oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu.
4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego powinno nastąpić w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 19.12.2013 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).
7. Znak sprawy: ZP.271.1.107.20013G
|
Czy unieważnienie |
Tak
|