Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK) w Olsztynie, włącznie z dostawą licencji oprogramowania GIS

Data publikacji 2013-12-11
Data zakończenia 2013-12-19 12:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery komputerowe,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268771 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302132007, 302140002, 302345003, 488220006, 382210000, 722531004, 722532005, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK) w Olsztynie, włącznie z dostawą licencji oprogramowania GIS /Kod CPV: 30213100-6, 30213200-7, 30214000-2, 30234500-3, 48822000-6, 48000000-8, 38221000-0, 72253100-4 , 72253200-5 /.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Część I - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK),
2) Część II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, ich zakres i zasady dostarczania poszczególnych elementów zamówienia w części I i II określa SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia - OPZ - wg załącznika nr 6 do SIWZ

Opis

Części I - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK). Szczegółowy OPIS I ZAKRESU ZAMÓWIENIA objętego częścią I zawarty jest w SIWZCzęść II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS. Szczegółowy OPIS I ZAKRESU ZAMÓWIENIA objętego częścią II zawarty jest w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztyn
Ulica pl. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-101
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5273111 wew. , 325
Fax 89 5349375
Internet www.bip.olsztyn.eu
Regon 51074236200000
E-mail przetargi@olsztyn.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) dla części ) - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK) - 4.500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset zł), 2) dla części II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować należyte zrealizowanie jednej głównej dostawy dla każdej z części zamówienia polegającej na: a) dla części I - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK): za główną dostawę dla części I Zamawiający uzna dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego lub narzędziowego o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 80 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. b) dla części II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS: za główną dostawę dla części II Zamawiający uzna dostawę oprogramowania o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 20 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał tylko główne dostawy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz poświadczeń (dowodów) potwierdzających, że dostawy wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał tylko główne dostawy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) dla części I - Zakup sprzętu i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK): za główną dostawę dla części I Zamawiający uzna dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego lub narzędziowego o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 80 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. b) dla części II - Zakup i dostawa licencji oprogramowania GIS: za główną dostawę dla części II Zamawiający uzna dostawę oprogramowania o całkowitej wartości wykonanego zamówienia równej lub przekraczającej kwotę: 20 000,00 zł (z VAT) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają określone wymagania, Zamawiający żąda dla części I zamówienia następujących oświadczeń i dokumentów : a) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ oferowanych przez Wykonawcę w części I zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego odpowiednio załączniki nr 1A do SIWZ, z których musi wynikać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. b) Wykonawca może do oferty dołączyć katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego sprzętu i urządzeń składających się na ofertę Wykonawcy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a). 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na cały okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia, w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Zmiana zakresu zobowiązań : a) w przypadku zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy; b) dostawy przedmiotu umowy w miejsce przyszłego użytkowania w zakresie poszczególnych sprzętów i oprogramowania o parametrach nie gorszych niż zawarte w ofercie bez zmiany ceny, w przypadku gdy oferowany sprzęt lub oprogramowanie zostało wycofane ze sprzedaży po terminie składania ofert; c) dopuszcza się zmiany w zawartej umowie związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów; d) dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego; 2) Zmiany terminu realizacji umowy - w przypadku: a) wystąpienia przyczyn niezależnych od stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej, b) wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztyn.eu
Adres uzyskania siwz SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek Wykonawcy może zostać przesłany 1 egz. w wersji papierowej
Data składania wniosków 19/12/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn, pok. 402
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Rozwój e-usług i harmonizacja baz danych Miasta Olsztyna realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (RPO WiM), Oś priorytetowa: 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie: 7.2. Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie: 7.2.1. Usługi aplikacyjne dla obywateli. 2. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Podstawą obliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna wycena oraz oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego powinno nastąpić w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 19.12.2013 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 7. Znak sprawy: ZP.271.1.107.20013G
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)