Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. W. Lipa 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Ruda Śląska
|
Kod Pocztowy |
41-703
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 248 24 52
|
Fax |
32 779 59 12
|
Regon |
24146865300000
|
E-mail |
zampub@szpital.rsl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Sp. z o.o
|
Rodzaj zam inny |
Sp. z o.o
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany powyżej jeżeli Wykonawca posiada: -aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia właściwej higieny w procesie produkcji lub prowadzonej działalności handlowej produktów spożywczych (dotyczy tylko Pakietu I)
-aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej który w swym zakresie posiada wyszczególnioną działalność polegającą na sprzedaży jaj lub zaświadczenie o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego (dotyczy tylko Pakietu II).
W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego powyżej Wykonawca składa:
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia właściwej higieny w procesie produkcji lub prowadzonej działalności handlowej produktów spożywczych (dotyczy tylko Pakietu I)
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, który w swym zakresie posiada wyszczególnioną działalność polegającą na sprzedaży jaj lub zaświadczenie o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego (dotyczy tylko Pakietu II).
Warunek będzie oceniany według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany powyżej jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj.:
- co najmniej 1 samochodem posiadającym aktualną decyzję wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektoratu Weterynarii dopuszczającą posiadany przez Wykonawcę środek transportu do przewożenia artykułów spożywczych.
W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
- wykaz środków transportu (co najmniej 1 samochód) zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz aktualną decyzję wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektoratu Weterynarii dopuszczającą wykazany przez Wykonawcę środek transportu do przewożenia artykułów spożywczych.
Warunek będzie oceniany według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany powyżej jeżeli posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego powyżej Wykonawca składa aktualną, opłaconą polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby polisa podlegała uaktualnieniu przez cały okres trwania umowy.
Warunek będzie oceniany według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokument i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie, że wszystkie wymienione w formularzu ofertowym produkty spełniają wymagania przewidziane ustawami: o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 187, poz. 1577 z późn. zm. ) oraz o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r. (Dz. .U. z 2006 r., nr 17, poz. 127 z późn. zm.) sporządzone
wg załącznika nr 7 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4 niniejszego rozdziału SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na powyższych zasadach Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 8 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
- zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach w takiej samej cenie;
- zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego;
- zmiana nazwy handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta
i zostały potwierdzone stosownym dokumentem;
- zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość zamówienia brutto pozostaje bez zmian poprzez odpowiednie zmniejszenie ilości zamawianego towaru;
- zmiana wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;
- zmiany adresowe Stron;
- zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy;
- siła wyższa;
- inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
b) niewykorzystania wartości umowy (wartości poszczególnych pakietów) określonej w § 6 ust. 1 w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy (wartości poszczególnych pakietów).
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalruda.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
Data składania wniosków |
09/01/2014
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Miejsce |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-8 do SIWZ)
|
Czy unieważnienie |
Nie
|