DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 10:00:00
Instytucja Powiat Tczewski
Miejscowość Tczew
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517380 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976442, 301921136, 301923004, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia w dwóch częściach jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2: część 1 - materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie; część 2 - taśm, tuszów oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio: w zakresie 1 części zamówienia: Załącznik Nr 2-1 do SIWZ: Formularz cenowy - dotyczy części 1 zamówienia; w zakresie 2 części zamówienia: Załącznik Nr 2-2 do SIWZ: Formularz cenowy - dotyczy części 2 zamówienia. 2.3 Postanowienia ogólne: 2.3.1 Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów określone w formularzach cenowych są wielkościami szacunkowymi niezbędnymi dla porównania ofert w postępowaniu oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z powyższym mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, przy czym wartość zakupionych materiałów nie może przekroczyć wartości umowy. 2.3.2 Zamawiający gwarantuje, że zmiany w zakresie ilości dostarczonych materiałów nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 20% wartości umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu zmniejszenia dostaw podanych w formularzach cenowych. 2.3.3 Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę przez okres trwania umowy. 2.3.4 Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 2.3.5 Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 15.00, w piątki w godzinach 8.00 do 13.00. W szczególnych, uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 3 dni robocze, niemniej jednak w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. 2.3.6 W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych, nie spełniających warunków zamówienia lub niezgodnych z asortymentem oferowanym w formularzu cenowym, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru poniesie Wykonawca. 2.3.7 Zapotrzebowanie (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne dostawy towarów będą przez Zamawiającego składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia biurowego w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego poszczególne partie zamówienia własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem we wskazane miejsce w zamówieniu. Wraz z dostawą partii zamówionego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT wystawioną na Powiat Tczewski (adres i NIP określone w pkt 1.6 SIWZ) za daną partię asortymentu, z terminem płatności 14 dni od daty jej otrzymania. 2.3.8 Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczać ten sam produkt, określony i wyceniony w złożonej ofercie. 2.3.9 Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę artykuły winny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów uprzedniego używania, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 2.3.10 Określone w formularzach cenowych opisy przedmiotu zamówienia zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 2.3.11 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.3.12 Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone towary na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy danej partii produktów. 2.3.13 Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę artykuły winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 1 części zamówienia: 2.4.1 Szacunkowe wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2-1 do SIWZ: Formularz cenowy - dotyczy części 1 zamówienia. 2.4.2 Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad, dobrej jakości tzn. musi być niezawodny, trwały i bezpieczny w użytkowaniu, a ponadto zamówione materiały winny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 2 części zamówienia: 2.5.1 Szacunkowe wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2-2 do SIWZ: Formularz cenowy - dotyczy części 2 zamówienia. 2.5.2 Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia. Produkty winny ponadto być odpowiednio przez producenta zabezpieczone np. hologramami lub taśmami identyfikacyjnymi, pozwalającymi na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. W przypadku braku wymaganych powyższych elementów na opakowaniu dostarczanego materiału eksploatacyjnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego nie odebrania. 2.5.3 W formularzu cenowym wyszczególniono urządzenia, które są objęte okresem gwarancji, a tym samym koniecznym jest zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, firmowanych przez producenta danego sprzętu. 2.5.4 Zamawiający informuje, iż w niektórych pozycjach formularza cenowego przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów bądź pochodzenia. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają jedynie klasę i standard wyrobów powszechnie dostępnych na runku, a ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych określających parametry tych materiałów, ma na celu wyłącznie określenie oczekiwanego poziomu jakościowego i wydajnościowego zamawianych materiałów eksploatacyjnych. W związku z powyższym - w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, określonych w formularzu cenowym. 2.5.5 Oferowane produkty równoważne muszą być produktami kompatybilnymi ze sprzętem do którego zostaną przeznaczone przez Zamawiającego, muszą posiadać właściwości na poziomie nie niższym od parametrów produktu oryginalnego w zakresie pojemności, wydajności i jakości oraz muszą zapewniać prawidłową i bezawaryjną pracę urządzeń.
Oferowany - równoważny do oryginalnego - materiał eksploatacyjny musi być produktem fabrycznie nowym. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne, które zostały wykonane z nowych elementów lub z pełnowartościowych komponentów pochodzących z odzysku. Zamawiający dopuszcza tym samym, aby dostarczone produkty były wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), zgodnie z którą przez recykling rozumie się odzysk, w ramach którego odpady są ponownie przetwarzane na produkty, materiały lub substancje wykorzystywane w pierwotnym celu lub innych celach. 2.5.6 Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: - nie mogą być regenerowane bądź składać się z elementów regenerowanych, - nie mogą być eksploatowane wcześniej, uzupełnianie lub przerabiane, - nie mogą nosić jakichkolwiek śladów uszkodzenia, - nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku, - winny być dostarczone w nowych, nie noszących znamion otwierania opakowaniach, zawierających indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy (numer katalogowy produktu), nazwę i typ urządzenia do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta oraz datę upływu ważności materiału, - nie mogą powodować uszkodzenia urządzenia w których będą eksploatowane. 2.5.7 Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazaną przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Wydajność kaset z tonerem winna zostać określona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych urządzeń i drukarek laserowych oraz normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem kolorowych drukarek laserowych. Wydajność oferowanych nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych ma być zgodna z normą ISO/IEC 24711, zaś do kolorowych kardridży atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24712. 2.5.8 W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego materiału równoważnego niekorzystnie odbiega od parametrów materiału oryginalnego Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych bezpłatnie wymieni wadliwy materiał na materiał spełniający wymagania. W przypadku, gdy trzykrotna dostawa będzie wadliwa, Zamawiający będzie mieć prawo do zerwania umowy z winy Wykonawcy i obciążenia go karami zgodnie z zapisami umowy w tym zakresie. 2.5.9 W przypadku uszkodzenia sprzętu bądź awarii urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów transportu i naprawy uszkodzonego urządzenia. Podstawą obciążenia Wykonawcy kosztami transportu i naprawy będą oświadczenia autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy oraz kopia faktury VAT wystawiona w związku z naprawą danego urządzenia. Wówczas Zamawiający prześle Wykonawcy ww. dokumenty w celu uregulowania powstałych należności. 2.5.10 W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, przed zawarciem umowy, Wykonawca dostarczy dokumenty (np. karty katalogowe, specyfikacje produktów) umożliwiające weryfikację oferowanych materiałów eksploatacyjnych w odniesieniu do ich jakości, wydajności oraz kompatybilność z urządzeniami Zamawiającego do których zostaną przeznaczone (zgodnie z informacjami w formularzu cenowym).
Przed zawarciem umowy ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek, celem określenia jego jakości. 2.5.11 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego raz w roku tj. do dnia 15 grudnia 2014 roku, odebrania od Zamawiającego i zutylizowania zużytych materiałów eksploatacyjnych, w ilości nie większej niż dostarczono zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o ochronie środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 ze zm.) oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego przekazanie materiałów eksploatacyjnych do utylizacji tj. Kart przekazania odpadu.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 1 części zamówienia: zawiera Załącznik Nr 2/1 do SIWZ: Formularz cenowy - dotyczy części 1 zamówieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 2 części zamówienia zawiera Załącznik Nr 2/2 do SIWZ: Formularz cenowy - dotyczy części 2 zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Tczewski
Ulica ul. Piaskowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Tczew
Kod Pocztowy 83-110
Województwo pomorskie
Tel 58 7734 800
Internet www.powiat.tczew.pl
E-mail starostwo@powiat.tczew.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 8.1.1 dotyczy 1 części zamówienia: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych), 8.1.2 dotyczy 2 części zamówienia: 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.20.2013, dotyczy ... części zamówienia. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 5.1.2 Pisemne zobowiązania innych podmiotów (przedstawione w oryginale) do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, będzie polegać na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dopuszczalna w granicach unormowania przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w szczególności podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.powiat.tczew.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, pok. nr 319.
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)