Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
|
Ulica |
Osada Zdrój 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Gryfice
|
Kod Pocztowy |
72-300
|
Tel |
091 3843321; 3842516
|
Internet |
www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
|
Regon |
81053912000000
|
E-mail |
gryfice@lasy.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/03/2014
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 złotych.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.12.2013 r. do godz. 9:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych
w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
|
Wiedza |
Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na sprzedaży wraz z montażem instalacji wzmacniających sygnał GSM w budynkach o powierzchni przekraczającej 600 m2, gdzie wymagane wzmocnienie sygnału obejmowało co najmniej 600 m2 powierzchni obiektu. Zamawiający uwzględni tylko zadania ukończone przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia
budowlane dotyczące instalacji elektrycznych niskoprądowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian upoważnionych przedstawicieli stron.
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia
w następujących przypadkach:
1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, w tym klęsk żywiołowych,
2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
- wstrzymania robót przez Zamawiającego, za wyjątkiem przypadków, za które
odpowiedzialność ponosi Wykonawca (np. wykonywanie robót montażowych
niezgodnie z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych),
- nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, gdy opóźnienie
to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
- konieczności usunięcia błędów i wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
Strony przewidują możliwość zmiany sposobu realizacji zamówienia w następujących okolicznościach:
1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót montażowych,
spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów
lub urządzeń,
2) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
3) pojawienia się nowszych technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
4) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, albo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
5) wystąpienia odmiennych warunków geotechnicznych, od przyjętych w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót montażowych,
skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych
założeniach technicznych,
6) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych, wynikających ze zmiany norm lub przepisów prawa.
Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy, w szczególności:
1) wystąpienia siły wyższej, która wywoła ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być
wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na niemożność osiągnięcia
celu umowy,
2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie będzie
konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
3) konieczności rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy, jeżeli
uzasadniona zmiana wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy przekroczy kwotę,
jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak
i Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych.
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140
ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Wszelkie wskazane wyżej przesłanki zmian umowy nie rodzą po stronie Zamawiającego obowiązku dokonania takich zmian i nie stanowią przedmiotu roszczenia ze strony Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pok. nr. 5
|
Data składania wniosków |
30/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pok. nr. 101 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|