Wzmocnienie sygnału GSM w budynkach na terenie OSW BAŻYNA, w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2013-12-30 09:30:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Miejscowość Gryfice
Województwo
Branża
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528734 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem instalacji wzmacniającej sygnał GSM operatora wskazanego przez zamawiającego w budynkach na terenie OSW BAŻYNA,
w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15. Zamówienie obejmuje 9 budynków noclegowych 2 i 3 kondygnacyjnych MEWA, KRASNAL, WŁADYKA, ŻUBR, TYGRYS, WILK, JELEŃ, ŁOŚ, LEW, salę konferencyjną PUSZCZYK oraz stołówkę z kuchnią DZIK i KUCHCIK.
Lokalizacja przedmiotu zamówienia:
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Bażyna
Pogorzelica, gm. Rewal, ul. Wojska Polskiego 15
Działka nr 52/8, Obręb Pogorzelica
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem 11 instalacji wzmacniających sygnał GSM operatora wskazanego przez wykonawcę w 11 obiektach Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Bażyna w Pogorzelicy.
Minimalne wymogi instalacji:
1.Wzmocnienie sygnału do poziomu minimum -75dBm w odległości 5 metrów od anteny wewnętrznej.
2.Instalowane urządzenia muszą posiadać dokumentację zgodną z normami EMC ETSI EN 301 489-01 V 1.8.1 ETSI EN 301 489-08 V 1.2.1 ETSI EN 301 489-23 V 1.3.1 ETSI EN 300 609-04
3.Złącza wykonane zgodnie z normą IEC 169-16(82)
4.Zastosowane okablowanie musi spełniać normy EN 50117, DIN 47264, IEC 61196-1
5.Wykonawca musi do protokołu odbiorczego przedłożyć wyniki analizy braku zakłóceń w pasmach EGSM/GSM/DCS/UMTS w formie graficznej - zrzuty widma w paśmie UP-LINK, dla każdej zamontowanej instalacji.
6.Każda instalacji musi posiadać odgromnik gazowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia wydanego przez koncesjonowanego dostawcę usług GSM na użytkowanie instalowanych urządzeń nadawczych przez Nadleśnictwo Gryfice w miejscu ich instalacji w celu spełnienia warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury Dz.U. 188 poz.1122 z 2011 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, które mogą być używane bez pozwolenia radiowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym
Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie z:
a)ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U.
z 2013 r., poz. 907)
b)ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.. Dz. U. z 2010 r.
Nr 243, poz. 1623);
c)ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, z późniejszymi zmianami oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Dz.U. 188 poz.1122 z 2011 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, które mogą być używane bez pozwolenia radiowego;
d)Ze wskazaniami Zamawiającego określonymi w trakcie wykonywania zamówienia.
UWAGA:
Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia Zamawiający
zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót
stanowiących przedmiot zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty.
Wizji można dokonać w dniu 23.12.2013 r. w godz. 10:00-14:00 po uprzednim uzgodnieniu zgłoszeniu (tel. 91 3843321 w.671 lub 571 lub tel. kom. 697520015, 512366383.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Ulica Osada Zdrój 1
Nr domu 1
Miejscowość Gryfice
Kod Pocztowy 72-300
Tel 091 3843321; 3842516
Internet www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
Regon 81053912000000
E-mail gryfice@lasy.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 złotych. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.12.2013 r. do godz. 9:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
Wiedza Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na sprzedaży wraz z montażem instalacji wzmacniających sygnał GSM w budynkach o powierzchni przekraczającej 600 m2, gdzie wymagane wzmocnienie sygnału obejmowało co najmniej 600 m2 powierzchni obiektu. Zamawiający uwzględni tylko zadania ukończone przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane dotyczące instalacji elektrycznych niskoprądowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian upoważnionych przedstawicieli stron. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: 1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, w tym klęsk żywiołowych, 2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania robót przez Zamawiającego, za wyjątkiem przypadków, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca (np. wykonywanie robót montażowych niezgodnie z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych), - nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, gdy opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, - konieczności usunięcia błędów i wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Strony przewidują możliwość zmiany sposobu realizacji zamówienia w następujących okolicznościach: 1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót montażowych, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, 3) pojawienia się nowszych technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 4) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, albo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) wystąpienia odmiennych warunków geotechnicznych, od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót montażowych, skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technicznych, 6) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, wynikających ze zmiany norm lub przepisów prawa. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) wystąpienia siły wyższej, która wywoła ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na niemożność osiągnięcia celu umowy, 2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie będzie konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 3) konieczności rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy, jeżeli uzasadniona zmiana wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. Wszelkie wskazane wyżej przesłanki zmian umowy nie rodzą po stronie Zamawiającego obowiązku dokonania takich zmian i nie stanowią przedmiotu roszczenia ze strony Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pok. nr. 5
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pok. nr. 101 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)