Dostawa wkładów barwiących

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-24 15:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54149 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301923004, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

(numeracja wg SIWZ) 3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkładów barwiących, drukujących do urządzeń laserowych i igłowych (zwanych dalej wkłady barwiące), których opis (nazwa urządzenia w którym, wkład barwiący będzie wykorzystywany, symbol wkładu oznaczany przez producenta tego urządzenia i minimalną wydajność wkładu barwiącego) oraz ilości zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
3.3 Wymagania:
3.3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na koszt własny (w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt 4 SIWZ.
3.3.2. Dostarczany towar musi posiadać wymagane na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczające go do stosowania na terenie kraju.
3.3.3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
3.3.4. Oferowane wkłady barwiące muszą być produktem oryginalnym. Przez produkt oryginalny rozumie się taki produkt (wkład barwiący), co do którego udokumentowane jest, że został wyprodukowany przez podmiot, który jest wskazany jako producent danego produktu (np. poprzez zamieszczenie nazwy i/lub loga firmy na samym produkcie i na jego opakowaniu), i który jest zapakowany w opakowanie, w którym został po wyprodukowaniu umieszczony przez tegoż producenta. Opakowanie w chwili dostawy musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz naniesione przez producenta informacje dotyczące symbolu/numeru katalogowego pozwalające stwierdzić zgodność dostawy z zamówieniem.
3.3.5. Dostarczone wkłady barwiące nie mogą pochodzić z regeneracji. Wszystkie wyszczególnione w wykazie wkłady barwiące oraz ich elementy, w tym: obudowy, bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne, winny być wyrobami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku.
3.3.6. Dostarczone wkłady barwiące muszą być dostosowane do urządzeń, w których mają być wykorzystywane i w przypadku złożenia oferty wkładów barwiących o parametrach równoważnych obowiązek wykazania spełnienia parametrów minimalnych podawanych przez producentów urządzeń określonych w załączniku 1 ciąży na oferencie.
3.3.7. W przypadku dostarczenia wkładów barwiących innych niż pochodzących od lub zalecanych przez producenta urządzeń, w których mają być wykorzystywane, Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia, że dostarczany wkład barwiący jest w pełni kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony i nie powoduje utraty jakości druku ani żadnej funkcjonalności urządzenia (w tym m.in. prawidłowego wskazywania poziomu zużycia, drukowania na każdym rodzaju nośnika dopuszczonego przez producenta urządzenia drukującego) w porównaniu do wkładu pochodzącego od producenta tego urządzenia; b) zapewnienia, że dostarczany wkład barwiący posiada parametry (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do wkładu barwiącego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. Parametry środka barwiącego ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu muszą być takie same jak dla wkładów oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczoną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia; c) zapewnienia, że stosowanie dostarczonego wkładu barwiącego nie narusza warunków gwarancji urządzenia, do którego jest zamówiony i nie powoduje wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia; d) poniesienia kosztów ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy wymaganej do jednoznacznego określenia przyczyny uszkodzenia, nieprawidłowego działania lub przedwczesnego zużycia się urządzenia, lub jego podzespołu; e) poniesienia kosztów naprawy urządzenia (lub jego podzespołu np. bębna, developera) uszkodzonego lub zużytego przedwcześnie w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego, a jeżeli naprawa jest niemożliwa to również kosztów zakupu nowego urządzenia. Naprawa taka odbywać się musi na warunkach (np. czas realizacji, dostarczenie sprzętu zastępczego, wymiana) nie gorszych niż obowiązujących w przypadku uszkodzenia, które nie jest wynikiem stosowania produktów dostarczonych przez Wykonawcę; f) poniesienia kosztów konserwacji/czyszczenia urządzenia zabrudzonego w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego (zalanie tuszem, wysypanie się tonera); g) poniesienia kosztów naprawy lub konserwacji, jeżeli gwarant urządzenia odmówi bezpłatnego ich wykonania z powodu użytkowania wkładów barwiących dostarczonych przez Wykonawcę; h) poniesienia kosztów wymienionych w pkt d, e, f i g, jeżeli powstały one w wyniku zlecenia czynności przez Zamawiającego wskutek niezachowania przez Wykonawcę terminów określonych w niniejszej umowie.
3.3.8. Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
3.3.9. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji, zgodnie z obowiązującym prawem, wkładów zużytych lub wadliwych. Ustala się termin odbioru na 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą składane po zebraniu nie mniej niż 10 sztuk wkładów lub po upływie 3 miesięcy od ostatniego przekazania.
3.4 Określone w załączniku nr 1 ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia (jednak nie mniej niż 50% całego zamówienia) z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Rejonowy w Opolu
Ulica ul. Ozimska 60A
Nr domu 60A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-368
Województwo opolskie
Tel 77 5415406, 5415419
Fax 77 5415575
Internet www.opole.sr.gov.pl
Regon 00032378900000
E-mail kf-opole@opole.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 8.1 Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje specjalnego wymagania w tym zakresie, wystarczającym jest ogólne oświadczenie o spełnieniu warunków z Art. 22 (Zał. 2 do SIWZ)
Wiedza Na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu minimum jednej dostawy, która dotyczy asortymentu zgodnego z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Dla umów zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia umowy, chyba że pełny zakres umowy został zrealizowany przed datą zakończenia umowy, a załączony dokument potwierdza prawidłowe wykonanie całego zakresu umowy
Potencjał Zamawiający nie precyzuje specjalnego wymagania w tym zakresie, wystarczającym jest ogólne oświadczenie o spełnieniu warunków z Art. 22 (Zał. 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie precyzuje specjalnego wymagania w tym zakresie, wystarczającym jest ogólne oświadczenie o spełnieniu warunków z Art. 22 (Zał. 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje specjalnego wymagania w tym zakresie, wystarczającym jest ogólne oświadczenie o spełnieniu warunków z Art. 22 (Zał. 2 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Aktualny dokument rejestrowy firmy lub inny dokument wskazujący osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo jednoznacznie wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiany kwoty brutto określonej w § 3 Umowy, jeżeli zmianie ulegnie stawka podatku VAT, o kwotę wynikającą z prawidłowego naliczenia nowej stawki VAT. b) zmiany (przesunięcia) godzin pracy określonych w §2 Umowy, bez zmiany zakresu umowy i bez zmiany kwoty wynagrodzenia c) zmiany danych adresowych
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.opole.sr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45 - 368 Opole, pok. nr 8
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 15:00
Miejsce Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45 - 368 Opole, w Biurze Podawczym Sądu pok. 24-hol
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)