Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-24 10:30:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Miejscowość Gryfice
Województwo
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54591 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153311709, 158000006, 158940001, 151000009, 151120006, 151130003, 151111000, 152200006, 153000001, 158423005, 158700007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2015 do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 71-351 Pogorzelica. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
Część Nr 1 - Dostawa mrożonek ;
Część Nr 2 - Dostawa produktów suchych i konserwowych;
Część Nr 3 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin ;

Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
2) Przedmiot zamówienia, w odniesieniu do wszystkich części zamówienia będzie realizowany zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowych między pozycjami dla danej części zamówienia zachowując ceny netto dla określonego towaru.
4) Dostawy poszczególnych grup produktów winny być realizowane:
a) Dostawa mrożonek minimum 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00
b) Dostawa mięsa, drobiu i wędlin minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00
c) Dostawa produktów suchych i konserwowych minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00

5) Dostawy mają być realizowane specjalistycznym transportem przez wykonawcę na koszt wykonawcy, w opakowaniach zapewniających właściwą jakość zdrowotną i bezpieczeństwo żywności.
6) Realizacja dostaw ma odbywać się w ustalonych dniach dla poszczególnych części po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym złożeniu zamówienia w ilości obustronnie ustalonej z Panem Łukaszem Simińskim tel 91 386 32 07, 726 187 414 mail: lukasz.siminski@szczecin.lasy.gov.pl
7) Odbioru żywności dokonuje Pan Łukasz Simiński lub wyznaczona osoba
8) Do dostawy wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączyć specyfikację artykułów żywnościowych wraz z dokumentem HDI oraz nie częściej niż raz w tygodniu Fakturę VAT. 9) Realizacja zamówienia będzie się odbywała na podstawie faktycznie zamówionego towaru wg. cen jednostkowych netto podanych przez wykonawcę w załączniku do SIWZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w załączniku nr 4A do 4C (średnie roczne zapotrzebowanie na żywność) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Dostawy muszą być wykonane zgodnie z zasadami HACCP.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w załączniku nr 4a (średnie roczne zapotrzebowanie na żywność) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Dostawy muszą być wykonane zgodnie z zasadami HACCP..Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w załączniku nr 4B (średnie roczne zapotrzebowanie na żywność) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Dostawy muszą być wykonane zgodnie z zasadami HACCP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w załączniku nr 4C (średnie roczne zapotrzebowanie na żywność) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Dostawy muszą być wykonane zgodnie z zasadami HACCP.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Ulica Osada Zdrój 1
Nr domu 1
Miejscowość Gryfice
Kod Pocztowy 72-300
Tel 091 3843321; 3842516
Internet www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
Regon 81053912000000
E-mail gryfice@lasy.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/03/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część Nr 1 - Dostawa mrożonek - 260,00zł Część Nr 2 - Dostawa produktów suchych i konserwowych - 800,00zł Część Nr 3 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin - 1250,00zł Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy oraz której części. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p.103). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż a. 1.500,00 zł dla Części Nr 1 b. 4400,00 zł dla Części Nr 2 c. 7000,00 zł dla Części Nr 3 Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy: 1) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. 2) Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 3) W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Poza tym Strony dopuszczają zmianę umownego terminu zakończenia Przedmiotu umowy, o której mowa § 2 ust. 2 Umowy w następujących przypadkach: 1) wstrzymania dostawy powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, 3) rozszerzenia zakresu rzeczowego dostawy (udzielenie zamówienia dodatkowego, udzielenie zamówienia uzupełniającego) w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej w pkt 1)-3) termin wykonania Przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres trwania tych okoliczności lub ich bezpośrednich następstw. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice..
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)